Hakutulokset

  1. U

    Mitä mieltä olette rokotetutkimuksista!

    Mitä mieltä olette osallistumisesta rokotetutkimukseen? Meille tuli kutsu rokotetutkimuskeskuksesta ja vauvaamme pyydettiin osallistumaan tutkimukseen, jossa selvitetään uuden tutkimusvaiheessa olevan meningokokki B-rokotteen tehoa (veren vasta-aineilla mitattuna) ja turvallisuutta...
  2. U

    Ultrassa näkyi eloa!

    Menin tänään ultraan ja aika vaisuna ja mietteliäänä odottelin vuoroani. Kun sitten vuoroni tuli, lääkäri kysyi, onko ollut raskausoireita ja onhan niitä ollut. Sitten katsottiin taas sillä sisäultralla ja siellä näkyi, kuin näkyikin pienen pieni sikiön sydän kaiku. Sellainen läpätys siinä...
  3. U

    Keskenmeno???

    Tänään aamulla, kun heräsin ja kävin wc:ssä, tuli pissan mukana verta. Ja nyt jokaisen wc-käynnin jälkeen pyyhkiessä jää paperiin verta. Ei kai ollut tarkoitettu, että olisin saanut sen toivomani vauvan. Täytyy ajatella niin, ettei hän ollut tarpeeksi vahva elämään, eikä ollut elinkelpoinen...
  4. U

    Kuukautiset myöhässä!!!!

    Hei kaikki! Olen käynyt kyllä lukemassa viestejä, mutta jotenkin on vaan jäänyt ottamatta osaa keskusteluihin. Olen iloinen kaikkien odottajien puolesta, joten onnea kaikille. Ja onnea yrityksiin kaikille niille, jotka sinnikkäästi yrittävät. Minullahan oli se tuulimunaraskaus kesäkuussa! Ja...
  5. U

    Haluaisin vielä äidiksi

    Olen 4 lapsen äiti. Vanhin tytär on 21-vuotias, seuraava tytär 18-vuotias, poika 12-vuotias ja pienin tytär 11-vuotias.Toukokuussa huomasin, että kuukautiset ovat myöhässä. Apua! Ei ne koskaan aiemmin olleet myöhässä. Ostin apteekista raskaustestin ja kotona jännitin sen valmistumista...

Yhteistyössä