Hakutulokset

  1. Muruliina

    Puusepällä teetetty kerrossänky?

    Onko kellään suosittaa hyvää puuseppää teettääksemme erityisen lyhyen, 150 cm:n pituisen lasten kerrossängyn? Olen valmismarkkinoilla törmännyt vain kahteen malliin, Roope-Riikkaan ja Pekkaan, joista jälkimmäisen toimitusaika erikoistoimituksena menisi jopa puoleen vuoteen; melko pitkä. Siksi...
  2. Muruliina

    Puusepällä teetetty kerrossänky?

    Onko kellään suosittaa hyvää puuseppää teettääksemme erityisen lyhyen, 150 cm:n pituisen lasten kerrossängyn? Olen valmismarkkinoilla törmännyt vain kahteen malliin, Roope-Riikkaan ja Pekkaan, joista jälkimmäisen toimitusaika erikoistoimituksena menisi jopa puoleen vuoteen; melko pitkä. Siksi...
  3. Muruliina

    Onko 51 cm:n nukkumaleveys liian vähän?

    Hei! Kertokaapa 1-2-vuotiaiden vanhemmat, onko 51 cem lasten päästävedettävän sängyn leveytenä liitan vähän? Olen löytänyt ihastuttavan vanhan ajan lastensängyn, joka on noin kapea. Mahtuuko siinä mukavasti nukkumaan pieni taapero; 1,5-vee ylöspäin? Kiitos kommenteista ja kokemuksista!
  4. Muruliina

    Sopiva viive vieraiden tulla?

    Hei! Itse olen vasta odotusvaiheessa (23+1), mutta minua kiinnostaisi kuulla, mikä on teistä sopivan mittainen "oma aika", jonka tuore äiti saattaa haluta ja saa haluta pitää totutellakseen laitoksella vauvaansa ja kenties kotiin tultuaan vauvan käsittelyyn? Tiedän, että se on äidin ja isän...

Yhteistyössä