Hakutulokset

  1. S

    mitä baariin päälle?

    Niin siinäpä se. Olen menossa ensi lauantaina toista kertaa tänä vuonna hippaamaan, et mitäs päälle? Ok, ikää on +30, mutta en silti halua pukeutua tätimäisesti =)
  2. S

    jännää!! tämä äippä lähtee syksyllä töihin

    Kohta olen ollut neljä vuotta kotona, ja päätin että syyskuun alusta lähden töihin! Jännittää, miten kaikki järjestyy, kun mulla ei ole työpaikkaa ja tytöilllä ei vielä hoitopaikkaa, tosin laitoin hakemukset vetämään. Voikun tytöt pääsisivät samaan ryhmään; haettiin ryhmäpäiväkodista paikkaa...
  3. S

    muita pieniruokaisia kohta 2-vuotiaita?

    Meidän tyty on tosi hoikka, eikä ihme kun on niin vähäruokainen. Syö kyllä joka aterialla jotain, mutta määrät on pieniä esim. tänään aamupalana hedelmäsosetta, pieni pala leipää, maitoa; lounas n.1dl pääruokaa, päälle maitoa 1dl jne... Pitäisikö olla huolissaan? Tyty näyttää tosi hoikalta...
  4. S

    ikuista yöheräilyä?

    Meidän tyttö on nyt reilu 1v2kk, ja on on herännyt JOKA ikinen yö elämänsä aikana. Ensimmäisen vuoden yöheräilyt meni imetyksen piikkiin, eli että tyty oli tottunut saamaan tisun suuhunsa, kun havahtui hereille yöllä. Imetys loppui vajaa kuukausi sitten. Nyt tyty herää yleensä kaksi kertaa...

Yhteistyössä