Hakutulokset

  1. Ä

    jouluvauvan odottajat

    Paljonko olette kuulleet kommenttia siitä, kuinka paljon aiheutatte hallaa lapselle, kun se on "tilattu" joulukuuksi eli on luokan nuorin ja aina jäljessä jne. Mua ottaa päähän, kun tätä lasta on kovastikin "tehty" ennenkuin se on "saatu" alulle eipä ole paljon varaa miettiä, että skipataampa...
  2. Ä

    NEUVOLAN TAAPEROTESTIT

    Mua "Äjsyttää" nää neuvolan erot: jossain (täältä palstalta luettua) kuulemma testataan 1,5 jotain pallon potkaisemista, tornin rakentamista ja jossain kuvien ymmärtämistä. Jossain taas 2v testataan mm. piirrättämällä. No MEIDÄN neuvolassa ei vielä 2v:nakaan tehdä MITÄÄN. Ja seuraava lääkäri on...
  3. Ä

    kengät kevääksi

    Siinähän se jo tuli: Mitkä kengät kevääksi? Nyt on ollut käytössä Kuomat, mutta kohta alkaa kosteammat kelit. Onkohan kumpparit kylmät? Ja mitkä olis hyvät? Vai jotkut muut??
  4. Ä

    alle 2-v phuketissa

    askarruttaa mm. onko hotelleissa syöttötuoleja vai onko / pitääkö varata joku erillinen "vauvapaketti" matkayhtiöltä ja onko niitä? miten onnistuu ruuan lämmitys? pitääköhän raahata omat ruokapurkit tai mitä tarjota tämän ikäiselle? mites potta-asiat? vaippoja saatavilla? hintataso muutoin...
  5. Ä

    Mitä jogurttia vauvalle?

    Mikähän jogurtti olisi sopiva aloitukseen, että ei olisi liian sokerinen? Varmaan joku repii nyt pelihousunsa, mutta meidän 9kk juonut äidinmaito-kevyt maito sekoitusta, koska rintamaito vähentymässä enkä halunnut enää opettaa korvikkeelle välissä. Nyt vähitellen siirrytään kokonaan kevytmaitoon...
  6. Ä

    8-9kuisten päivärytmit?

    Olisin kiinnostunut kuulemaan minkälaisia päivärytmejä teidän 8-9kuisilla vauvoilla on , syömiset, unet ym. Oma on juuri nyt 7kk, mutta työhönpaluu kummittelee ja olisi kiva kuulla ja ennakoida miten sen ikäisen päivä rullaa.. Kiitos vastaajille!
  7. Ä

    Apua öihin!!

    Olen ihan neuvoton. Poikamme on 6kk ja nukkui aiemmin yönsä 20.30-07max. yhdellä syötöllä n. klo 5 aamulla. Hereillä kävi useastikin yössä, mutta nukahti aina itsekseen. Aamuviideltä ääni oli vaativampi, jolloin siis tarvitsi maitoa. Imetän, poika ei osaa juoda pullosta- nyt harjoitellaan...

Yhteistyössä