Hakutulokset

  1. H

    Hei, aattakaa: mitä maksaa pokemon kortit?

    tää meidän eskarilainen sellasia tivaa. Äiti ja iskä on ilkeitä ja sanoivat että jos itselläs on sen verran rahaa niin saat ostaa. mutta äiti ja iskä ei osta. Joten mitäs sellaset maksaa? eks niitä saa ärrältä? Kiittää ja kumartaa! :flower:
  2. H

    iTunes- verkkokauppa ostamisesta kysymys

    Kuinka moni on ostanut iTunesin nettikaupasta musiikkia? Tässä pähkäilen uskaltaako sieltä ostaa vaiko eikö...kun pitää Visan nummeroo heittää kehiin. Että onko iha turvallista? (itunes on siis koneella jo). Mitä mielipiteitä teillä tästä "kaupasta" on?ja kokemuksia. Kiitos kovasti!
  3. H

    Kuinka moni on ostanut iTunesin nettikaupasta musiikkia?

    Tässä pähkäilen uskaltaako sieltä ostaa vaiko eikö...kun pitää Visan nummeroo heittää kehiin. Että onko iha turvallista ja saanko varmasti kunnossa. (itunes on siis koneella jo). Mitä mielipiteitä teillä tästä "kaupasta" on?
  4. H

    iPod vai mp3?

    Tarttis jompikumpi ostaa mutta tää ei nyt tiedä kumpi parempi. Saisinko täältä vähän apuja että kumpi on parempi/kätevämpi =) Kiitos :flower:
  5. H

    taidan ottaa lunkisti nämä 6v:n lääkärikäynnin tulokset...

    mutta oikeesti on vähän koomista että lapsi joka ei konkannut kuin 2-4kertaa oikealla jalalla sai nyt lähetteen fysioterapeutille... poika joka kuitenki vas.jalalla konkkaa aivan normaalisti. ja kiipeilee puissa yms. motorisilta taidoiltaa aivan ikäisensä tasoinen. Noh, pojalla meni 6v...
  6. H

    H&M: n ennakkkotilaus kysymys

    Pitäs tehdä tilaus mutta iski ongelma: voinko sen tehdä netin kautta? Kun en millään muista miten edellisellä kertaa oon tehnyt... Kiitos jos joku ystävällinen sattuisin vastaamaan :)
  7. H

    voi prkl sanon minä

    viime yö meni tooodella mukavasti. Ensin nuorempi tulee viereen kun näki pahoja unia, kannoin takas omaa sänkyy. ja sitten en saanut unta koska kahden asunnon päässä (rivarissa) oli pikkupikkubileet jotka siis kuului meille saakka. Nooo, seuraavaksi kun just pääsin uneen kiinni niin esikko rupee...
  8. H

    Jälleen Suomessa

    Kylläpä on outoa olla koti-suomessa...Jo eilen iltapäivälä kun Hesaa laskeuduttii niin kirkkaan sinisen taivaan jälkeen pilvien välistä kun laskeuduttiin harmaantu harmaantumistaan taivas. Ja hämärää märkää mustaa tuli esiin. Että tervetuloa Suomeen. Kieltämättä tuli jo siinä vaihessa Uruguayn...
  9. H

    on tääkin..*vuodatus*

    tarviiko mun potea huono äiti-ongelmaa...mun lapset ei ole hiihtänyt kertaakaa kunnolla. vuosi sitte oli kummalaki sukset mutta kamalat ei-monolliset jokka ei pysyny kiinni yms. ja nyt ollaan oltu tää 3kk pois suomesta kaukana kesässä. viikon päästä tullaan takas suomeen ja pirkanmaalla kuulemma...
  10. H

    hemmetin nokkosihottuma

    tais sitte antibiootti laukasta tämän ihanaisen taudin. Aivan mun tuuria: elämäni eka nielutulehdus ja sitte siihe myös se eka kuuri sitte lapsuuden ja sitte ku kuuri loppu viikko sitten niin nyt vkonloppuna lievä hiivatulehdus ja BINGO kaupan päälle nokkosihottuma. Onneks on...
  11. H

    Kiitos Vattenfall

    Jopas vattenfall sai iloisen mielen: lähetti laskun mutta pyytääkin tilinumerroo että saadaa rahaa takasin! reilu 200e palautusta! juhuuuu!!!! :flower: B)
  12. H

    nielutulehduksesta

    elämäni ensimmäinen nielutulehdus/angiina meikäläisellä. Ja kurkku on vieläkin järkyn kipeä. ei kärsi niellä ollenkaa. Antibioottikuuri on maanantaista asti menny ja särkylääkettä oon ottanu. Millä keinoin ootte helpottanu tuota kamalaa kurkkukipua?Vinkkejä kiittos!
  13. H

    amerikaaaan idolssi :)

    en tiedä tuleeko suomessa nyt tätä amerikan versioo mutta kyllä tämä on monin kertaisesti parempi ku suomen versiot; varsinki nämä alkukarsinnat :laugh: on mullaki huvit näin lauantai alkuillasta... :headwall: :laugh: :laugh:
  14. H

    Eskarista...

    No niin nyt on sitten lähetetty eilen illalla ilmoittautuminen esiopetukseen lippunen..ja äidin pieni lähtee aloittaan koulutietä elokuussa. Poika itse on jo menossa kouluun mutta äidin mielestä vois kyllä vielä oottaa :D miten tää aika näin lujaa meneekin :o =)
  15. H

    voi suloisuus :)

    meillä tuossa etuoven vieressä kasvaa puu ja sen puun juurella tooosi sikeässä unessa on pieni koiravauva =) täälä on noita kulkukoiria kiitettävästi (poikien sanomana kaatopaikkakoiria) ja nuo pennut sitten vie tämän mamman sydämmen...
  16. H

    3v:n sukeltelut+ korvakipu

    Siis Meillä tämä reilu 3vee on innostunut sukeltelemaan. Ja koko eilisen päivän sukelteli pihalla altaassa. Nyt aamulla tuumas että korviin sattuu. Onha se vaan sitä että on voinut mennä vettä korviin?!? Tässä mietin että ei kai vaan tarvii mennä näyttää lääkäriin noita korvia. Ja niin emme...
  17. H

    Syyhystä kysyttävää!

    Siis joku viikko sitte hoitopaikassa lapsi ollut paikassa missä ilmennyt syyhy. Joten voiko syyhyä etukäteen ehkäistä siihen kuuluvalla shampoolla ja voiteella? vaikka ei ole tartuntaa mahdollisesti vielä ollut. kun 3-6vkoa voi mennä ennekun mahdollinen tartunta iskee... Että lähdemmekö...
  18. H

    ihana lauantai aamu:X

    prkl...onneks meidä perheessä ei nukuta viikonloppuisinkaa pitkää. tänään ois meinaan ollu vähemmän mukava herätys: naapurit aloitti vaihteeks rempan teon. ja tässä on yksi asunto välissä ja kuitenki meteli on korvia hivelevä |O voi noita seinänaapuri parkoja :| ja tätä remppaa on kohta 2v...
  19. H

    Voi kökkö; lapsen yökuiva asiaa

    meidän 3v 6kk on ollut kuukauden verrran yökuiva. Ja nyt alkuviikosta oli kuumeessa jolloin tuli pissavahinkoja sänkyyn. Ajattelin että tämä johtunee siitä kun poika on kuumeessa. Ja ketun marjat nyt on joka yö tullu 1- 2 pissat sänkyyn. Ja en tiedä enää mitä tekis. Potalle istuttaminen...
  20. H

    "alivuokralaiset" menee hjermo

    Siis meillä on tuolla alakerrassa takkahuoneessa "alivuokralainen/sia" eli muurahaisia (hämähäkkikin löytyy). ei niistä mitää harmia ole ollu aiemmin.muutama toveri mennyt lattiaa pitkin jotka pojat ystävällisesti on riistäneet hengiltä :) no mä reippaana olen imuroinut ja aina ihmetelly...

Yhteistyössä