Hakutulokset

  1. T

    Kävin tänään siellä lääkärissä/ultrassa

    Ja ikinä en niin kipeitä supistuksia oo kokenu ku sen jälkeen. :snotty: Reilu KOLME TUNTIA supisteli 2-20 minuutin välein :x Vaikeroin jopa kaupassa :ashamed: Sit ne onneks helpotti kun pääsi kotiin ja vähäks aikaan lepoasentoon. Painoarvio tosiaan oli 950g ja tyttö tulossa :heart...
  2. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    niin joutuuko sokerirasitukseen ?? :o
  3. T

    Mitä tehdään lääkärintarkistuksessa

    rv. 28 kieppeillä ? Ite oon huomenna menossa ja mietin että kuuluko siihen muuta kuin kohdunsuun tarkistus ? Ultra nyt ainakin ( yksityisellä käyn ) ja noi perustutkimukset, verenpaine, paino jne. on tehty jo neuvolan puolella eli ne ei siihen kuulu =)
  4. T

    Miks miua jännittää

    huominen lääkärikäynti ? :/ Tää siis "loppuraskauden" lääkärikäynti yksityisellä. Tän jälkeen on lääkärikäynti ihan loppuraskaudesta ( sektion suunnittelu ) keskussairaalassa eli yksityiselle menen nyt viimistä kertaa. Ja jännittää. Saan tietää lapsen sukupuolen ( jos pieni sen vaan näyttää...
  5. T

    Onko liian "vähän"

    Jos miehelle täysin OMIA lahjoja on Boxerit ja 24 ?:n arpapaketti. Ehkä vielä sen lemppari marmeladeja tai sukat tms. pientä. Ja sitten hälle ja neidille yhteiseksi Stiga-rattikelkka. Siinä paketissa siis molempien nimi =)
  6. T

    Mikä vika on mein kuivausrummussa ??

    Saatiin joululahjaksi kuivausrumpu. Tuli meille joskus pari viikkoa sitte. Läheskään päivittäin ei käytetä. Aina on suodatin ja vesisäiliä tyhjennetty. MUTTA KUN SE EI TEE KUIVAA pyykistä. Kaappikuivalla ollaan rummutettu ja jää vähän kosteaksi ( esim. minun äitini rumpu tekee pyykistä todella...
  7. T

    Miten tää olo voi olla jo nyt näin valtava

    :o En taivu solmimaan kengännauhoja ilman että ahistaa. Lattialta tavaroiden nostaminen täytyy toteuttaa kyykistymällä EI kumartumalla :snotty: Reilu pari kuukautta tässä vielä aika paisua, minkälainen oon sitte Helmikuun lopussa. :| Pinkeä pallo koko vatsa. :kieh: Olen väsynytkin...
  8. T

    Painon tunne alavatsassa

    varsinkin aamuisin ei viittis kylkeä kääntää :/ Sit se pikkuhiljaa helpottaa. Mistä voisi johtua ? 28.rv menossa =)
  9. T

    Mitäs teillä SEURAAVAKSI ohjelmassa ? :)

    Ite just tärväsin pieneksi hetkeksi pyllyni tähän ( selkä ei kestä kerralla liikaa istumista, niinpä äsken siivosin kaappeja välissä :D ) ja iskin irtokarkkipussin viekkuun :p Kun mies tulee lukemasta unisatua tytylle niin käperrytään kainaloikkain ukkokullan kanssa pienille tirsoille :heart:
  10. T

    KOKS- kokemuksia ?

    Mitä mieltä sairaalasta ? Kätilöistä synnärillä ? Lapsivuodeosastolla ? Pääseekö kotiin kun haluaa jos oma ja vauvan vointi ok ? Vai onko "pakko" olla tietyt päivät ? Pääseekö sektion jälkeen ( jos aamulla tehty ) jo heti samana iltana ylös vai joutuuko odottamaan seuraavaan päivään ?
  11. T

    Kirjottelin eilen listaa että mitä tarvitsen

    sairaalaan mukaan =) Laittakaapa tähän teidän mielestä tärkeitä juttuja =)
  12. T

    Napapiirin pikajuna

    Mein kolme vuotias tyttö on siihen niin ihastunut että ollaan katsottu se jo niin monta kertaa että muistetaan koko porukka se jo ulkoa :D Tykkääkö muiden lapset kyseisestä elokuvasta ? =)
  13. T

    Onko tää ees normaalia enää :o

    :o Tuntuu että koko vatsa räjähtää. Niin kovin kiristää nahkaa joka paikasta. 28.rv lähti tänään käyntiin. sf-mitta 27 cm. Oikeesti, siedän aika hyvin kipua mut nyt voisin itkun tirauttaa kun niin sattuu ku vatsa on niin pinkeä :(
  14. T

    Jos on kauan toivonut lasta

    niin saako ahdistua ja ennen kaikkea VALITTAA odotusajan ongelmista ? :ashamed: Me tätä toista "tehtiin" melkein 2 vuotta ja lääkärissäkin jo asiaa tutkittiin lapsettomuutena ja nyt kun viimein raskauduin niin AINA on jotain :( Ensin pahoinvointi ja väsymys+migreenit, sitten...
  15. T

    Kenen vauvalle ei ole mahtunut

    heti syntymän jälkeen 56 senttiset vaatteet ? Entä 50 senttiset ? Minkä kokoinen on vauva ollut ? Jos vauva on esim. 51 senttiä pitkä ja esim. 3500 g niin mahtuuko 50 senttiset ollenkaan ?
  16. T

    Jos vauvan peppu/pää/jalka

    mikä nyt tahansa tuntuu painavan selkeesti teitä esim. vatsan yläosaan tai kylkiluiden viereen/alle niin oletteko vähän tökkineet pientä vaihtamaan asentoa vai antaneet painaa ? Mie saan välillä "kiinni" vauvan jostakin ruumiinosasta ( en tarkkaan tiedä mikä osa se on, pyllyä veikkaan ja niin...
  17. T

    Kova pistos

    vasemmalla nivusessa-alavatsassa ( en tarkkaan osaa sanoa kumpaa aluetta tuo enemmän on ). Mistä voi johtua ? Kävellessä ei selkää voi suoristaa, istuessa ei niinkään tunnu.
  18. T

    Jos patistaisin miehen kauppaan

    hakemaan sipsejä niin auttaako ne tähän huimaukseen sillai että kun alkaa huimailla niin syö muutaman sipsin ? Vai pitääkö niitä syödä "kuurina" niin ettei tätä huimausta edes tulis että niistä ois apua ? :D :D
  19. T

    Taas huimaa vaikka söin sitä lakua

    :kieh: :kieh: Eikö tähän oo mitään lääkkeitäkään ???? :ashamed:
  20. T

    Niin pienestä sitä väsyy

    :snotty: Pesin kaksi isoa ikkunaa sisäpuolelta ja kaksi pienempää. Siivosin lakanakaapin ja leikkasin muutaman vanhan lakanan "räteiksi" ja nyt oon ihan väsy. Käy tosi herkästi askareet väsyttämään ja se ottaa aivoon niin että nyt oon tosi huonolla tuulella :kieh: :kieh: Missä minun...

Yhteistyössä