Hakutulokset

  1. Sydänjää

    kiihottavia luontaistuotteita?

    Onko jotain kiihottavaa/haluja lisäävää luontaistuotetta? joka siis toimii,lisää seksihaluja :p
  2. Sydänjää

    missä voin kuunnella tämän netissä?

    think twice : taivas -cd Uni-Biisi: Lastenhuoneen seinälle kun katson näen siinä kuvan enkelin kulkemassa yli suuren rotkon lapsia suojelee hän siivin valkoisin Mä mietin joskus onko jotain muuta jotain mitä en voi käsittää onko jossain taivaan valtakunta siellä minne...
  3. Sydänjää

    kerhosta!

    Miten voin ilmoittautua siihen kerhoon,mistä voi hätätilanteessa pyytää apua?
  4. Sydänjää

    testi

  5. Sydänjää

    testi

  6. Sydänjää

    oletko ollut etsintäkuulutettu?

    :xmas:
  7. Sydänjää

    pahinta mitä äiti voi lapselleen sanoa?

    Mikä on mielestänne pahinta mitä äiti voi omalle lapselleen sanoa?
  8. Sydänjää

    montessori päiväkodista

    Onkohan täällä kukaan laittanut lastansa montessori päivähoitoon? olen kuullut että on kalliimpi kuin päiväkoti,mutta mites on mahdollista jos on pienemmän kanssa kotona,onko mitään mahkuja rahallisesti? Ja kokemuksia hyviä ja huonoja otan mielelläni vastaan!
  9. Sydänjää

    ...pakko avautua...

    Mites teillä mies osallistuu elämään töiden jälkeen? Onko liikaa odottaa miehen hoitavan lapsia,kunhan on ensin saanut rauhoittua?Käsittämätöntä vain miten äiti jaksaa 24h,jos mies käy töissä eikä tällä verukkeella yksinkertaisesti jaksa enää lastenhoitoa siihen päälle :o Ja viikonloppunakin...
  10. Sydänjää

    tarvitsen apua pikaisesti!

    1½v, lapsi kieltäytyy taas kerran päivän aikana tarjoamastani ruoasta pitäisikö antaa periksi ja tarjota muuta,vai pitää sama linja että syö ruokaansa,sitten saa muuta? Kärkkyy iltapalaa tuossa (muroja)vaan yritän saada hänet syömään sen lasagnen,olenko julma?
  11. Sydänjää

    sikiön kasvun loppuminen?

    Kävin raskaus ultrassa n.viikko sitten ja arvio oli 7+5rv. Tänään kävin eri paikassa ultrassa ja sama arvio:7+5rv! Tarkoittaako tämä että kehitys/kasvu on pysähtynyt?Sikiö oli kyllä elossa.
  12. Sydänjää

    katumus

    Aloitin raskauden keskeytyksen rv7. tänään sairaalassa otin cytotec tabletin joka valmistaa keskeytykseen varsinainen lääkkeellinenkeskeytys tehtäisiin ylihuomenna. Tunnen että mua on painostettu ja vasta kun nielaisin tabletin,alkoi tulla epävarmuus,mitä jos...(olen ihan sekaisin ollut jo...
  13. Sydänjää

    katumus

    Aloitin raskauden keskeytyksen rv7. tänään sairaalassa otin cytotec tabletin joka valmistaa keskeytykseen :'( varsinainen lääkkeellinenkeskeytys tehtäisiin ylihuomenna. Tunnen että mua on painostettu ja vasta kun nielaisin tabletin,alkoi tulla epävarmuus,mitä jos...(olen ihan sekaisin ollut...
  14. Sydänjää

    mua pelottaa:(

    mun miehestä on tullut ihan hirveä :'( mä toivon että se häipyisi meidän elämästä,se ei ole enää sama mies jota rakastin.vituttaa miten voi pudota korkealta :'(
  15. Sydänjää

    olen väsynyt

    En tiedä mikä mua vaivaa,tuntuu pahalta.Mulla on kaikki asiat hyvin,vaan mielenterveys koettelee...olen masentunut ja ahdistunut ,syönyt siihen lääkkeitä monta vuotta,vaan tuntuu että kaikki on syvemmällä,en tiedä voinko auttaa itseäni? En oikein osaa elää elämääni nauttien,olen kadottanut sen...

Yhteistyössä