Hakutulokset

  1. A

    Hiljaista on

    Heippaus,tutut ja tuntemattomat,aikas hikjaista täällä on,olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisia vaan mihin kaikki kadonneet,varmaankin kauniiseen kevääseen.Itsellä clomifen kuuri ohi ja jälleen oottelua ja yritystä,katsotaan nyt,ihan hyvällä mielellä kylläkin tässä ollaan ja kaikki otettava...
  2. A

    Hyvät jatkot

    Oikein hyvää vointia kaikille odottajille,keskityn nyt muihin asioihin ja saatan palata joskus,erityisesti rva pikkumyylle onnea,niinkuin tietysti kaikille :hug: Kerrankin saa sanoa että voikaa paksusti :hug:
  3. A

    Aina sama juttu,harmittaa

    Mitenköhän sitä osaisi aina asennoitua siihen että raskaus ei ehkä enää alakkaan.Aina sitä miettii että,josko nyt tämä oire olisikin merkki raskaudesta,tai josko nyt olisi paha olo,taidan olla kuin koira emo joka vale raskautta hankkii =) Ei minulla vielä kuukautiset ole alkanut,vaan kun koko...
  4. A

    Punaisia viivoja

    Mitä pikkumyy,miltä lääke on tuntunut? Milloin sinulla pitäisi kuukautisten alkaa?Jänskättää meidän molempien puolesta.Meillä mies niin täysillä mukana,että teen varmaan testin ensin hänelle,ihanaahan tämä tietysti on,välillä vaan tulee fiilis,et mitä taas jos ei onnistukkaan.Mukavaa...
  5. A

    Onhan vai onkohan

    Oikeesti tällä palstalla on mukava kirjoitella omista tunteistaan ja mukava jakaa niitä muiden kanssa,eikä täällä nyt pelkästään ilo uutisia aina näe :( mutta surullista huomata kuinka katkerana joku on kun on äidiksi tullut,toiset yrittävät ja haluavat vilpittömästi tulla raskaaksi ja saada...
  6. A

    ei tärpännyt

    Ei tärpännyt tässäkään kuussa :'( ,vaan jos niin on tarkoitettu,niin olkoon niin,en kylläkään heittänyt kirvestä kaivoon.Minnille kiitos viestistä,ja :hug: ,olen iloinen puolestasi.Minä olin muuten yhdeksäntoista kun sain esikoiseni,ja kaikki meni loistavasti,imetin vuosi ja neljäkuukautta,enkä...
  7. A

    ei ikä ole este

    tänä päivänä kuuskymppisetkin on nuorekkaita,meneviä ihmisiä,että jos lapsen saa vaikka 45vuotiaana ja lapsi pääsee ripille kun itse oot kuuskymmentä,ei se mielestäni mikään kauhea juttu ole,sitäpaitsi,olla äiti vanhempana juoksut juostu ja elämä tasapainossa,sehän on lapselle vaan...
  8. A

    vaavin tekoa

    42 vuotias,,viime kesänä mennyt uusiin naimisiin ja nyt saisi vauva tulla jos onnistuu.huhtikuussa otettu kierukka pois,silloin tehtiin tutkimus et,hyvät mahkut vielä onnistua,nyt puolivuotta oltu ilman ehkäisyä,ja nytkin oottelen ja toivon että menkat ei alkaisi,mistähän tuota kärsivällisyyttä...

Yhteistyössä