Hakutulokset

  1. P

    kevyet herkut

    Laittakaas kaikki herkut pinoon mitä laihduttaja voi syödä. Suolaisia ja makeita.Kaikenlaiset ehdotukset kelpaa=)
  2. P

    myslivelli

    Elikkä...minkä ikäisellä vauvalle ootte antanut myslivelliä?mulla neiti nyt 4kk ja en oikeen tiedä et uskaltaisko ihan vielä.Monet vaan on sanonut et siitä on tullut vauvan lempivelli kun on muutaman kerran antanut.
  3. P

    jumiiko muilla...

    mulla jumittaa huuto.net tosi pahasti.Selaimena mozilla. Nyt on koko päivä pilalla... :)
  4. P

    Kestovaippa-asiaa

    Mistä netistä löytäis käytettyjä kestoja?muualta kuin huuto.netistä
  5. P

    miten siinä asiassa kävi?

    kun se yksi nainen kertoi siskostaan jonka pitäisi olla raskaana mutta sukulaiset eivät olleetkaan varmoja että onkohan sittenkään ollenkaan raskaana? Mua jäi vaan tosi pahasti vaivaamaan...
  6. P

    minkä ikäisenä hampaita?

    Mietin vaan että milloin ne hampaat vauvoilla yleensä puhkeaa kun meidän tyttö puri mua tänään sormeen niin huomasin että siellä alaleuassa on hammas.Ja ikää neidillä on nyt 3,5kk.Tuntuu jotenkin et se on niin kauheen pieni ja nyt jo tulee hampaita.
  7. P

    palapelipalloista...

    Mä sekosin tossa ennen joulua ihan totaalisesti noihin palapelipalloihin ja haaveilen nyt sitä maapallon näköisestä mut se on niin hemmetin kallis(n.35 ?)...niin tietäisikö joku teistä viisaista ;) ihmisitä et mistä semmoisen vois saada edes pikkasen halvemmalla? Kiitos jo etukäteen :flower:
  8. P

    oho...muitakin yökukkujia

    mikäs teidän selitys on näin myöhään hereillä olemiseen? Mä otin vaavin kanssa päivällä niin pitkät torkut et nyt ei väsytä ollenkaan...aamulla kyllä kaduttaa että tuli taas valvottua :D
  9. P

    Sphinx-peli

    Omistaako kukaan kyseistä peliä ja jos omistaa niin löytyiskö peliohjeet? Ostin äsken kirpparilta pelin halvalla mut minkään näköisiä ohjeita ei tullut mukaan.

Yhteistyössä