Hakutulokset

  1. Rokkimama

    Tervehdys!

    :wave: Tulin katsomaan mitä teille kuuluu, ainakin vuoden (jos ei pidemmänkin?) palstailutauon jälkeen). Minun elämäni on kutakuinkin ennallaan, sama hellu ja yhtä monta muksua kuin ennenkin. Yhtä adhd-diagnoosia rikkaampana mennään, hieman rauhallisempaan tahtiin kuin ennen. Noh...
  2. Rokkimama

    Mitä on rakkaus?

    Siis parisuhteessa, miten käsitätte rakkauden? Miten se ilmenee tai pitäisi ilmetä? Mitä on rakkaus? Jäin pohtimaan tätä ystävän kanssa käydyn pitkän keskustelun jälkeen, puhuimme siitä käsittävätkö kaikki ihmiset rakkauden samalla tavalla.
  3. Rokkimama

    Jos olisit 1v 8kk tyttö...

    Mihin kätkisit äidin kännykän takakannen? :D :kieh: :laugh:
  4. Rokkimama

    Miltä tuntuu ja näyttää murtunut nenä?

    Nuorimmainen tässä päivällä paukautti päällään mua suoraan nenukkiin... ulospäin ei näy mitään eikä verta ole tullut, mutta nenää särkee niin että koko pää on kipeä.
  5. Rokkimama

    G:Mitä on vaikeasti saatavilla?

    Tuli mieleen tuosta työttömyysketjusta. Pinotaanpas sellaisia juttuja/tuotteita/palveluita, joita olet joskus ajatellut ostavasi/tilaavasi/tarvitsevasi, mutta et ole löytänyt. Ideariihi niille, joille yrittäjyys voisi olla vaihtoehto. :) Onko ulkomailla jotain mitä Suomessa ei vielä ole?
  6. Rokkimama

    Ideoita, miten saada lapsi nukkumaan?!? *vuodatusta*

    Miten voi olla ihmisellä näin laho pää, etten muista vanhempien muksujen kohdalla olleen tällaista ongelmaa? Kenties luonto hoitaa pienimuotoisella muistinmenetyksellä sen, että ihmiset lisääntyvät useammin, kuin kerran... Puolitoistavuotias neiti oppi tänään kiipeämään pinnasängystä pois...
  7. Rokkimama

    Apuja uuden nimimerkin kanssa?

    Nih? Tekisi mieleni hieman uudistua...
  8. Rokkimama

    Tämähän vielä puuttui...

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1627144 :laugh:
  9. Rokkimama

    Kotimaisen musiikin ketju :)

    Kertokaahan mulle mielestänne hyviä kotimaisia biisejä? Kaikki musiikkigenret passaa :)
  10. Rokkimama

    G: Kuluneen vuoden paras ja pahin osuus?

    Parasta: nuorimmaisen muksun syntymä Pahinta: lähes kaikki muu, koko tuttavapiirissä.

Yhteistyössä