Hakutulokset

  1. huuhaa

    Olenko ainoa joka yksin kotona?

    Tai yksin ja yksin, lasten kanssa... Mulla tylsää ja ahdistaa kun kaikki muut bilettämässä :kieh: :kieh: :kieh: En koskaan, ikuna pääsee minnekkään, alkaa todellakin vituttaa :kieh: Aina vain muksujen kanssa, koskaan ei juttu kaverita eikä aikuista seuraa :(
  2. huuhaa

    MIHIN TEHO-OSASTO JÄI, muistaako kukaan?

    Toista ketjua lukiessa aloin miettimään ja en kyllä lainkaan muista minne viimeksi jäätiin :/ Sen muistan että se yks tyyppi loukkaantu jne, mut mitä muuta B)
  3. huuhaa

    Nyt sitten se 14 vuotta kestänyt liitto heitetty roskakoriin

    :/ :'(
  4. huuhaa

    No näin siinä taas kävi, että koukutitte mut palstalle

    :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :D Mä vaan ajattelin lukaista että mitäs tänne kuuluu, ni nyt oon tässä jo reilun tunnin kököttänyt :whistle: Kohta tänne ei uskalla enään tulla edes kurkkimaan ;) :xmas:
  5. huuhaa

    Vitunvitunvitunvittu.................

    Kusipää mikä kusipää :kieh: :kieh: :D :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh:
  6. huuhaa

    Kuinka usein lapset yökylässä/hoidossa?

    Minkä ikäinen/ikäiset? Ja missä ovat hoidossa ja kuka hoitaa?
  7. huuhaa

    Miten oppii olemaan "yksin"

    :ashamed: Tiedän että mies on kusipäinen paskiainen ja kaikella todennäköisyydellä mulle helpotus kun sen häipyy, mutta kuinka osaan elää sen jälkeen yksin? Mä oon nykyisiin niin järjettömän katkera ja täynnä vihaa, et tuntuu siltä et hetkenä minä hyvänsä napsahtaa... :ashamed: :/
  8. huuhaa

    Mistä aikaa parisuhteelle?

    :|
  9. huuhaa

    Kertokaas rehellisesti miehistänne,

    että kuinka paljon osallistuvat lasten kasvatukseen, harrastuksiin, ylipäätänsä "hoitamiseen"... Kuinka paljon miehellä omia menoja/harrastuksia?
  10. huuhaa

    Missä kannattaisi myydä alle 80cm vaatteet?

    Kirpparilleko? Mulla varastossa hirmu iso läjä pientä vaatetta, enkä oikein tiedä mitä niille tekisin.
  11. huuhaa

    Nyt kun saanut katella noita maksullisia kanavia,

    niin en ymmärrä miksi joku niistä maksaa... Siis mistä aikaa kaiken katsomiselle? :ashamed: ;)
  12. huuhaa

    Tuohon toiseen ketjuun viitaten, miksi äidillä aina se vastuu sairaasta lapsesta?

    Aina tuntuu että äidin täytyy hoitaa sairasta lasta jne...
  13. huuhaa

    ...

    ...
  14. huuhaa

    Onko kaikki oikeesti jo nukkumassa ;)

    Eikö kukaan ottais mun kanssa viel yhtä bissee??? :whistle: :ashamed:
  15. huuhaa

    En vaan jaksa sitä että mua kohdellaan jatkuvasti kuin jalkarättiä =(

    :headwall: :'( :'( :'( :'( Kaikki katoaa ja häviää mun elämästä :ashamed: Lapset on mun elämän ainoa valopilkku minkä vuoksi jaksaa aamulla nousta :ashamed: :'(
  16. huuhaa

    Vitunvitunvittu...Enkö mä koskaan opi

    :headwall: :headwall: :headwall: Kusipää mikä kusipää :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh:
  17. huuhaa

    Nyt ollut hiljaista jo 30 min

    joten ehkä yritin hissukseen mennä koisii :/
  18. huuhaa

    Perkeleen räkätauti, luvassa suunnattoman hauska yö =/

    Nuorimmalla nokka tukossa ja herää noin 5min välein |O |O :headwall: |O Ja nyt kumminkin menossa JO 6. yö kun olen nukkunut tosi katkonaisesti muiden sairastamisen takia ja nyt vaan tuntuu ettei millään jaksais vaan tekis mieli kömpii itekkin nessun kanssa takaisin tuonne peiton alle :snotty:

Yhteistyössä