Hakutulokset

  1. L

    Soseiden aloittaminen..

    Ennen aloitettiin maisteleminen 6kk iässä nyt neuvolassa sanotaan että voi aloittaa jo 3kk iässä, onko sillä jotain väliä aloittaako 3 vai 6kk iässä?
  2. L

    yksinodottajat

    Odotin kolme viimeistä kuukautta yksin esikoistani ja toukokuussa sain tytön. Kaikkein pahinta oli purkaa yhteinen koti ja lähteä. Onneksi minulla oli koira, helpotti yksinäisyyttä. Synnytin yksin, se oli kaunis ja vahvistava kokemus. Ensin minua harmitti kun tiesin että synnytän yksin eikä...
  3. L

    yksinodottajat

    Odotin kolme viimeistä kuukautta yksin esikoistani ja toukokuussa sain tytön. Kaikkein pahinta oli purkaa yhteinen koti ja lähteä. Onneksi minulla oli koira, helpotti yksinäisyyttä. Synnytin yksin, se oli kaunis ja vahvistava kokemus. Ensin minua harmitti kun tiesin että synnytän yksin eikä...
  4. L

    super-isä

    Mulla oli la eilen, yksin olen nyyttiä odottanut kun mies jätti 3kk sitten. Ei ollut valmis isäksi eikä halunnutkaan mitään näin vakavaa. Nyt soittelee et miten meni neuvolassa ja onko ollut supistuksia jne. (pe-su hänestä ei kuitenkaan koskaan kuulu) Nyt se haluaa olla "hyvä isä" lapselleen...
  5. L

    Joensuun sairaala

    Synnytän pian Joensuussa ja olis kiva kuulla muiden kokemuksia kätilöistä jne.
  6. L

    jännittää

    Mulla jännittää niin että sukat pyörii jaloissa! la on huomenna ja esikoisen menen synnyttämään yksin. Tsemppiä vaan kaipasin =) Hyvää kevättä kaikille!
  7. L

    Joensuun äidit..

    2kk sitten muutin Joensuun seudulle. En tunne täältä juuri ketään. Odotan yksin esikoista(la.27.4) Ystäväpiirissäni ei muutenkaan ole äitejä joten olisi tosi kiva tutustua! =)

Yhteistyössä