Hakutulokset

  1. K

    Kakkujen tekijöitä paikalla? Milloin viimeistään valmis maalaus kakun päälle?

    Olen maalannut ensimmäistä kertaa ikinä kakun päälle laitettavan kuvan. Maalasin sen sokerimassalle ja se on nyt kova kuin kivi. Pehmeneekö se siitä siirrettäessä ja milloin mun kannattaa siirtää se viimeistään? Juhlat on huomenna iltapäivällä ja toivon kovasti, että ehtis pehmetä ennen sitä...
  2. K

    Yksityisen kotihoidontuen määrä, lapset 1- ja 3-vuotiaat??

    Eli siis meillä se tilanne, että haluttais kotio hoitaja kahdelle pienelle. Pienempi vuosikas ja esikoinen heinäkuussa 3 vuotta. Hoidon tarve alkaisi elokuusta. Kuinka paljon hoitaja saa ns. palkkaa Kelan kautta? Maksatteko itse lisää? Meillä hoidon tarve ei päivittäistä, koska olen...
  3. K

    Paljonko 4D-ultran hinta pk-seudulla ILMAN kelakorvauksia?

    Elikäst kun kela ilmeisesti on päättänyt olla korvaamatta kaikkia ultria yksityisellä puolella niin kiinnostaakin kuinka paljon tällainen 4D ultra maksaa ilman niitä korvauksia? Sitä korvausta kun ei enää automaattisesti saa, mikäli ns. perusultrissa ei mitään poikkeavaa. :|
  4. K

    Kotidopplerin käyttäjät: Kuinka usein kuuntelette?

    Siis itse mietin tässä tuoreena laitteen omistajana, että kuinka usein kuuntelette vauvaa? Tai ehkä kuinka te pystytte olemaan kuuntelematta? :) Ohjeissa kerrotaan, ettei mitään haittoja ole havaittu 25v:n kokemuksella mutta käyttökerrat suositellaan pitämään minimissä kuitenkin.. Ehkä...
  5. K

    Babyplussan ovistesteistä

    Aloitin ensimmäistä kertaa tikuttelemaan alkuviikosta. Silloin ei mitään testiviivaa näkyvissä -tosin heitin tikut aika pian pois. :( Nyt eilen havaitsin hetimmiten testin tehtyäni hailakan viivan, tänään vähän vahvemman mutta ei läheskään kontrolliviivan vahvuinen.. Nyt mietin, että...

Yhteistyössä