Hakutulokset

  1. T

    Jyväskylä

    Millainen paikka Jyväskylä on asua? Olisin pikapuolin muuttamassa sinne?
  2. T

    Olisiko kellään..

    Niin olisiko kellään helppoa ja hyvää piirakkaohjetta (suolainen)..Tytöllä koulussa myyjäiset ja sinne pitäis jotain keksiä..Kiitoksia etukäteen! =)
  3. T

    Vinkkejä

    Hei! Olisiko kellään antaa hyviä vinkkejä,että mitä "helppoa" voisi myyjäisiin (koulun) leipoa..(Ja semmoista mikä varmasti myös onnistuu..)
  4. T

    Voiko käyttää??

    Niin sellaista kyselisin että voiko omo sensitiveä (nestemmäinen) käyttää myös mustien vaatteiden pesuun.. Jauheessa kyllä on valkaisuainetta..
  5. T

    Mitäs mieltä?

    Siis mitäs mieltä olette noista herkistä raskaustesteistä? Pitäiskö näyttää raskautta jo 4-5 päivää ennen kun menkkojen pitäis alkaa?? Onko kokemusta?? :wave:
  6. T

    Vinkkejä

    Mitäs lahjaksi 4 ja 6-vuotiaille tytöille?? Vinkkejä,vinkkejä.. =) :wave:
  7. T

    Nokkosihottuma =(

    Onko kellään..Siis nokkosihottumaa.. :( Minulla nyt muutaman viikon ollut ja hermot alkaa mennä.. Lääkkeitäkin söin ja hydrocortisonia olen käyttänyt.. Tässä vaan kovasti miettinyt että mikä tämän laukasee..Voiko siihen olla monta tekijää vaan ihan vaan yksi.. Kärsivällisyys alkaa loppua.. :kieh:
  8. T

    Hei yli 35-v kuumeilijat!

    Miten on mahdollista kuin minä en pääse tuonne viimeiselle sivulle (48)? Näyttää vaan valkoista sivua..Eilen oli sama homma iltasella. :kieh: :kieh: Näkyy kylläkin että olen käynyt kirjoittamassa tässä äskön sinne. Mitähän tässä pitäis tehdä??? :headwall: :kieh: :kieh: :kieh:
  9. T

    Nimiehdotuksia.. =)

    No niin nyt nimiehdotuksia koiranpennulle.. Kyseessä on karjalankarhukoira (urospentu). :)
  10. T

    Rippijuhlat

    Aloin tässä kyselemään vähän vinkkejä rippijuhliin.. Tosin kyllä tosi,tosi ajoissa... =) Mutta me jo sunnuntaina alettiin suunnittelemaan kun tytön kummitäti oli täällä käymässä,kun asuu nykyjään niin kaukana ja näkee niin harvoin.. Vieraslistaa jo vähän kateltiin.. Nyt kyselisin vähän...
  11. T

    Tet-jakso

    Tyttöni mun lähti ensimmäisen kerran työharjoitteluun (tet-jaksolle) (8lk). =)
  12. T

    ChiChi,kutku ja upokas...

    Teille on yv:t... :wave:
  13. T

    Pahoitin mieleni..

    Eilisen keskustelun myötä pahoitin mieleni eräiden viestien takia... Ei paljon tullut nukuttua.. Varmaan nämä henkilöt sen tietävät,ketä tarkoitan... Niin mustissa ja varsinkin harmaissa.. Ja tässä eräälle harmaalle...Joka mollasi minua siitä että en olisi tehdyt muita hommia kun mitä ketjussa...
  14. T

    Että tämmöistä...

    Helkatti nätisti ilmaistuna.. Ottaa päästä niin valtavasti... Tuli sitten kahden kuukauden karenssi..Tosi kivaa.. :headwall: Työtä en ottanut sillä vastaan kun työpaikka olisi ollut noin 10km päässä ja ei ole ajokorttia ja autoa. Olisi pyörällä pitänyt kulkea... |O Onko kellään koskaan ollut...
  15. T

    Jännittämistä ja hermoilua..

    Siis tämä päivä ei ole niitä mukavempia... :headwall: Tänään on papakokeseen meno (joukkotarkastus). Ja tänään saan tietää,että saanko karenssia :( Aikaisemmin jo kerroinkin asiasta...
  16. T

    Miten on?

    Kyselenkö tyhmiä..? Mutta kysyn kuitenki... Miten on? Onko niin että jos ovistesti näyttää plussaa (siis kahta viivaa) niin siitä kahden viikon päästä tulee menkat,jos tulee..??
  17. T

    Viestejä..

    Huomenta!! Nyt viestejä tuli täyteen tasan 100... Äkkiä niitä vaan kertyy... Olisiko juhlan paikka. :laugh: :laugh: :wave: No joo... :D
  18. T

    Olisiko kellään...

    Ystävänpäivärunoja joita voisi lähettää kännykällä...Siis ei kauhean pitkiä?? =)
  19. T

    Vinkkejä kaipaan...

    Vinkkejä koko viikon ruoasta siis "ruokalistoja". Aina kauhea miettiminen että mitä syötäisiin..Kiitos!! :wave:
  20. T

    Mellu

    Olen syntynyt Kuusamossa... Mökki on vuotungintien varrella...Ja sukulaisia löytyy Kuusamosta.. Onkohan yhteisiä tuttuja kenties??? :wave: Mitäs Kuusamoon kuuluu??? =)

Yhteistyössä