Hakutulokset

  1. K

    Iisalmi!!

    Moikka! Uusia tuttavuuksia kaipailisin Iisalmesta, itsellä muutto sinne elokuun alussa eikä yhtään tuttua vielä. Mies on sieltä kotoisin ja tuntee ihmiset ja kuviot, mutta olisi mukava itsekkin joihinkin tutustua, varsinkin lapsellisiin/odottaviin äiteihin. Itsellä rv 28 esikkkoa odotellaan ja...
  2. K

    Lohjalta nuoria äitejä?

    Itse olen juuri 20 täyttänyt tuleva äiti(la15.10) lohjalta ja olisi kiva tutustua muihin samaa ikäluokkaa oleviin äiteihin tai tai tuleviin äiteihin..
  3. K

    auttakaa joku!

    nyt rv13 ja oike jalka tai no oikeastaan polvi on käynyt reistaamaan, ei voi pitää kauan koukussa, käy särkemään ja suoristaminen sattuu. ja makuultaan kun nostaa jalkaa ylös alas luu muljahtelee niinkuin polven takana ja seisomaan noustessa saattaa vihloa jopa lonkkaan asti..tietääkö kukaan...
  4. K

    onko totta?

    mulla ensimmäinen raskaus menossa, viikot 10+6 että vaikka ei olekkaan vielä se 12 viikkoa täynnä on keskenmenon riski huomattavasti jo pienentynyt? Sitten kaipailisin onko muita pitkä QT-ajasta kärsiviä äitejä täällä? Kiinnostaa tietää miten raskaus on edennyt, onko synnytys onnistunut...
  5. K

    tyhmä tyhmä tyhmä!

    Eilen oli kaverin synttärit ja sanoin miehelle että senkus menee juhlimaan jos varmasti herää aamulla kun en ole herättämässä(töiihin lähtö) juu juu herään herään..Koirat pitää käyttää, koululla käydä sopimassa tentit auto korjata ja leimata ennen puolta kolmea jolloin meidän ensimmäinen ultra...
  6. K

    kaksi viivaa

    tänään tein testin ja kaksi viivaa, raskaana ollaan=) yritys aloitettiin vasta nyt ekalla jo tärppäsi..eli viisammat, nyt kai wain lääkäriin aikaa varaamaaan?
  7. K

    ensikertalainen, ja aivan hukassa!

    keskusteltiin kihlattuni kanssa pitkään ja nyt olemme päättäneet yrittää lasta..nyt kun on päätös tehty on iskenyt hirweä paniikki..voinko saada lapsia? entä mieheni? illat kuluu milloin innostuneena uutta mahdollista perheenjäsentä odotellessa milloin itku silmässä ja varmana ettei pientä...

Yhteistyössä