Hakutulokset

  1. Hemmetin Raivostuttavaa

    Miten saan pääni ehjäksi?

    Tulipahan mietittyä syntyjä syviä. Tajusin asian jonka mun on ehdottomasti saatava kuntoon, koska jos joskus alan seurustelemaan niin se tulee häiritsemään erittäin paljon. Nimittäin, mä en luota mitä miehet sanoo tunteistaan mua kohtaan. Mulla on elämässäni ollut 2 miestä ja kaikki alkoi...
  2. Hemmetin Raivostuttavaa

    Jos on onneton parisuhteessa

    Niin ihastuuko helposti silloin toiseen joka on samanlaisessa tilanteessa? Ja voiko siitä suhteesta tulla mitään? Olen ystävä erään miehen kanssa jonka kanssa ollaan puhuttu omista ongelmista ynnä muuta, ja ollaan koettu että ollaan saatu meidän välisestä kommunikoimisesta jotain iloa, hyötyä...
  3. Hemmetin Raivostuttavaa

    Miten on mahdollista laihtua kuukaudessa 7kg ilman mitään laihdutusta

    Mä olen syönyt samalla tavalla kuin ennenkin, eli hyvin epäsäännöllisesti kuitenkin, nytkin kun mietin niin eilen aamulla söin viimeksi, tänään aamulla kahvia..eli toi on mulla normaalia kestänyt jo iät ja ajat. hieman ylipainoinen olen ja tällä hetkellä en ole millään laihdutus kuurilla...
  4. Hemmetin Raivostuttavaa

    me ei päästy lääkäriin viime yönä vaan sairaanhoitaja teki itse diagnoosin

    ja yskästä sai sen diagnoosin, eli kurkunpään tulehdus. Ei katsonut kurkkuun ollenkaan. Mä taidan viedä tytön kuitenkin tänään lääkäriin varmuuden vuoksi. Tyttö oli sunnuntaista lähtien ripuli taudissa, maanantai iltana loppui yhteen oksennukseen. Ti-Ke iltaan meni hyvin kunnes oksensi jälleen...
  5. Hemmetin Raivostuttavaa

    nykyisten suositusten mukaan ...(possuasiaa)

    ei edes riskiryhmiä testata onko possutautia vai ei paitsi jos on vahva epäilys siitä. Jouduin tänään lääkärissä käymään ja lääkäri sanoi mulle ett voi olla lievä sikainfluenssa. Mä sitten kysyin voinko saada labralähetteen että olisi kiva saada selville onko tää possua vai ei. Mutta lääkäripä...
  6. Hemmetin Raivostuttavaa

    kuivunut my dough muovailuvaha

    voiko mitään pelastustoimenpiteitä tehdä vaiko pitäisikö heittää pois?
  7. Hemmetin Raivostuttavaa

    Mikä mun kädessäni on!!!!????

    Pari päivää on ollut olkapää kipeä ja tänään kipu levisi kyynärpäähän, sattuu paljon, en kykene mitään kädellä tekemään jopa kännykän piteleminen korvalla on ylivoimaisen vaikeaa. Käsi tärisee ja on aika heikko En ole sitä vähään aikaan satuttanut, paitsi 1,5kk sitten huitaisin kättäni...
  8. Hemmetin Raivostuttavaa

    Riittääkö nämä vuokrasopimuksen purkuun?

    Neljältä ihmiseltä valitus 6kk aikana tapahtuneista asioista ja tieto siitä että yritti käydä lapseen käsiksi?
  9. Hemmetin Raivostuttavaa

    Kertokaa biisejä mitä lapset voisivat tunnistaa

    Meidän taloyhtiössä on bileet lapsille, semmoiset halloween bileet ja yhtenä ohjelma numerona on tunnista biisi. Nyt niitä biisejä pitäis etsiä mutta mä olen vähän ulalla siitä mitä biisejä tuommoiset 5-12 vuotiaat voisivat tunnistaa joten Kertokaas
  10. Hemmetin Raivostuttavaa

    Tyttö huutaa öisin

    1,8v vanha tyttö huutaa 2-6 kertaa yössä, itku on aika voimakasta ja sellaista että johonkin sattuisi. Hän ei ole sairas, korvat on putkitettu että siitäkään ei enää voisi johtua. Alkaa väsyttämään tää koko juttu. Tätä yöitkua on kestänyt jo 7kk. Mitä mä alan seuraavaks tekemään?
  11. Hemmetin Raivostuttavaa

    Uskaltaiskohan...

    Jo palailla tänne palstailee... Ikävä tänne ei kyllä ole ollut mutta olispa tuo mukavakin täällä välillä kirjoitella
  12. Hemmetin Raivostuttavaa

    Kiitos ja näkemiin

    Ymmärrän kyllä jos kommentoi negatiiviseen sävyyn. Mutta osittain saamani palaute meni liiankin henkilökohtaiseksi joten päätin eilen sen että palstailuni loppuu tähän. Olishan se mukavaa jos edelleen vois puhua mieltä askarruttavista asioista muiden kanssa mutta nyt tuntuu siltä ettei rahkeet...
  13. Hemmetin Raivostuttavaa

    eikö muka isoon varpaaseen sais tekoniveltä?

    Mä vaan mietin Eilen pistettiin toka piikki kortisonia, mun varpaani on kaksinkertainen verrattuna toisen jalan varpaaseen. Kolminkertainen kipu, en pysty liikuttaa yhtään. Buranat ei auta Olis toive että pääsis liikkuu kohtalaisen hyvin joten joudun kärsii nää pistos jutut jos vaikka...
  14. Hemmetin Raivostuttavaa

    pari päivää sitten sain hyviä uutisia

    vanhin Poika pääsee erityisopetukseen nuorimmat aloittaa päiväkodin elokuussa. Mahtava fiilis. Nyt mä pääsen elokuussa sitten kuntoilee ja käymään fysioterapiassa jonka jälkeen sitten työelämä kutsuu jos niin onnekas olen
  15. Hemmetin Raivostuttavaa

    äiti se osaa ilahduttaa

    poikani on menossa isälleen ja äsken puhelimessa juttelin äitini kanssa näistä mun kivuistani ja siitä etten nukkunut kunnolla niin hän meinaa ottaa 1vuotiaani yöhoitoon mahtavaa!!!! Pääsis vuorokaudeksi lepäämään
  16. Hemmetin Raivostuttavaa

    tyhmä kysymys johon tiedän kyllä vastauksen mutta kysytään silti

    Miten mä saan mun 1 vuotiaan lopettamaan satuttamisen, eli jos suuttuu niin raapii, lyö ja osaa löytää hyvän kohdan musta ja takaraivolla itsensä heilauttaa mua vasten ja se sattuu Satuttaa isoveljiään jatkuvasti ja potkii,raapii,lyö Oma vastaukseni on että johdonmukaisesti kieltää,kieltää...
  17. Hemmetin Raivostuttavaa

    Kortisoni piikistä tietävät apuja tarvitaan

    sain eilen kortisoni piikin isoon varpaaseen koska siinä nivelrikko ja hankaloittaa mun elämääni. Eilinen meni ihan ok, ei pahemmin sattunut mutta tänään, se varvas on enemmän kipeä ja särkee mitä ikinä tähän päivään asti on tehnyt Tarkoittaako tämä että se kortisoni ei auta?
  18. Hemmetin Raivostuttavaa

    jos vain olisin

    ihminen jolla ei olisi huolia ei mielipidettä mitä haluaa julki tuoda ei aihetta mäkättää eikä marmattaa niin kaikki viisas että neuvoa ei tarvitsisi kysellä Niin tällä palstalla ei olisi mitään virkaa enää. Näin mä ainakin sen ajattelen, tää palsta on sitä varten että voi...
  19. Hemmetin Raivostuttavaa

    Miten on? miten suhtaudun?(uusperheasiaa)

    ENsinnäkin kaikille tiedoksi, minä ja ex ja exäni vaimo tulemme hyvin toimeen keskenämme joten kyse ei ole siitä että isä luistaa tapaamisistaan tai minä ja uusi puoliso haukumme toisiamme jne. Mutta, mietinpä vain Lähti exän vaimo tänään synnyttämään, ja jos tänään syntyy niin huomenna...
  20. Hemmetin Raivostuttavaa

    Onko naurettavaa, ollaan tekemässä reklamaatiota

    huoltoyhtiölle heidän toiminnastaan eivät tee sitä mistä heille maksetaan ja muutenkin asiat on hiukka huonosti. Pääjehu huoltoyhtiössä kuten meidän isännöitsijä olivat sitä mieltä että olis reklamaation paikka Just tulin asukostoimikunnan kokouksesta ja päätettiin että emme halua rahaa tai...

Yhteistyössä