Hakutulokset

  1. Hekotius

    Kuinka monella paras kaveri on oma sukulainen?

    Mulla pikkusisko. :wave:
  2. Hekotius

    Kaikki halukkaat leikkimään munalla :D

    http://www.dickshouse.com/games/donger/donger.htm
  3. Hekotius

    Jätkälle yv:tä

    :wave:
  4. Hekotius

    Kiitän ja kumarran

    Tämä nimimerkki poistuu jokaiselta palstalta perskärpästen tonkimisen ja juoruamisen takia. Joskus joku harmaana huuteleva saattaa olla minä... tai saattaa olla olematta. Hauskaa kevättä kaikille mustille, harmaille ja perskärpäsille!
  5. Hekotius

    Säilytättekö lastenne vaatteita ja tavaroita...

    niin, että voitte antaa ne heidän käyttöönsä aikuisina? Itse olen miettinyt, kannattaisiko esim. juuri vaunuja (toisesta keskustelusta tuli mieleen) säilyttää omille mahdollisille lapsenlapsille... :)
  6. Hekotius

    Onko masennus tarttuvaa?

    Tätä palstaa muutaman viikon seuranneena en voi olla huomaamatta sitä, että hyvin moni äiti on masentunut ja ahdistunut. Mistä tällainen massamasennus voi johtua?
  7. Hekotius

    Pidättekö yhteyttä miehiinne työpäivän aikana?

    Meillä tulee läheteltyä viestejä puolin ja toisin pitkin päivää (tai iltaa miehen iltavuoroviikkoina) ja soiteltuakin muutaman kerran :) Jäisi muuten yhteiset jutut vähälle, kun lapset vievät niin paljon huomiota. Kuis muilla pareilla?
  8. Hekotius

    Kuuluuko endometrioosin oireisiin

    erilaiset alamahakivut, kun on ilmaa suolistossa tai kakkahätä? :ashamed: Minulla siis epäillään endoa, mutta laparoskopia on vasta edessäpäin ja nämä erilaiset kipuilut siellä täällä alamahaa ja -selkää tuntuvat pahenevan pikkuhiljaa.
  9. Hekotius

    Tekaisin illan ratoksi tytölle unipussin...

    ...mutta kangasta ei riittänyt olkaimiksi asti :( ' Ideoita?
  10. Hekotius

    Mikä muuttuisi, jos voittaisit kaksi miljoonaa euroa?

    Tuli vaan mieleen tuollainen kysymys ;) Minä en varmasti etsisi oman alani töitä ja miehenikin lopettaisi työn teon varmaankin samoin tein. Kouluttautuisin ehkä johonkin unelma-ammattiin, sillä tuskin tuolla rahalla kuitenkaan loppuelämää eläisi, ellei osaisi sijoittaa oikein...
  11. Hekotius

    "Mesetättekö" vieraalla kielellä?

    Minä tykkään jutella esim. mesessä ja skypessä enkuksi ja ruotsiksi ihan siksikin, että kieli pysyy muistissa. Kuis muut mutsit?
  12. Hekotius

    Endometrioosiepäily tänään :/

    Tulin juuri gyneltä outojen alamaha- ja alaselkäkipujen sekä tärinäkivun takia. Alustavasti sisätutkimuksen tehtyään lääkäri diagnosoi endometrioosin ja laittoi lähetteen laparoskopiaan. En tiedä endosta paljoakaan, jonkin verran olen vain netistä lukenut. Olisiko täällä ketään, joka voisi...
  13. Hekotius

    Sieltähän se ukko tulee...

    joten minäkin alan painua petiin :D Hyvää yötä kaikille!
  14. Hekotius

    Onko muita lapselleen nimijuhlan pitäneitä?

    Millaisen juhlan järjestitte? Omilleni tilasin proseremonioilta nimenanto- ja muut todistukset, me vanhemmat, isovanhemmat ja "kummit" lausuimme runoja ja tervetulotoivotuksia sekä älämänohjeita lapsille, esikoisen juhlassa mukana oli laulaja (ei päässyt kuopuksen juhlaan), tarjoiltiin...
  15. Hekotius

    Arvoisat provoilijat

    On varmasti hauskaa seurata tappeluita täällä ja lisätä bensaa liekkeihin purevin vastauksin, mutta olisiko liikaa vaadittu, että jätettäisiin liian vakavilla asioilla provoilu sekä henkilökohtaisuuksiin meneminen sikseen?
  16. Hekotius

    Millaisia koteja teillä on (kuvia)?

    Meillä tällainen:
  17. Hekotius

    Olipa kaunis sää tänään

    Nothing.
  18. Hekotius

    Kun olin lapsi... (pino)

    Kun olin lapsi (80-luvulla): * Lapsilla ei ollut asiaa aikuisten kahvipöytään, vaan mahdolliset mehut ja keksit saatiin lasten pöytään tai oltiin ilman eli aikuisilla piti olla kahvittelurauha. * Ulkoilla piti joka päivä vähintään pari tuntia. * Ruoka piti syödä, eikä siitä saanut nirsoilla...
  19. Hekotius

    Olipas upea täysikuu!

    Kantsii vilkaista :D

Yhteistyössä