Hakutulokset

  1. K

    aconin ovistestistä

    kertokaahan rakkaat kanssakuumeilija sisaret.. käytän aconin kasettimallista ovistestiä ensimmäistä kiertoa, ja haamu on nyt vahvistunut, mutta tulos hämmästyttää... testiviivasta puolet on tummempaa kuin kontrolliviiva ja puolet vaalempaa. onkos kysessä joku puolittainen ovis ;) vai...
  2. K

    ovistesteistä...

    käytä ensimmäistä kertaa ovistikkuja ja kaipaan hieman kokeneempien neuvoja... elikkäs mulla nyt kp 16/30-32 ja olen tikutellut nyt 3pvä. vahvaa plussaa ( siis vahvempaa kuin kontrolliviiva ) en ole saanut. vaan hieman sitä haaleamman 2pvä ja tänään puhdas nega. oliskos siis mahdollista että...
  3. K

    KM vai mikä lie...?

    heissan! olen raskaana vko:lla 7+5 ja nyt kolmatta päivää kirkasta vuotoa, ei paljoa mutta siteeseen saakka kuitenkin. olin ultrassa 3pvä sitten ja sieltä löytyi sikiö sekä syke. syytä vuodolle ei löytynyt. sairaalaan eivät ota ellei kovat kivut ja klimppi vuotoa, joita ei siis ole. ja...
  4. K

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    alussa mennään ja meitä ei täällä varmastikkaan montaa vielä ole, mutta peukkuja kovasti yrittäjille että saadaan pinoomme paljon odottajia. itse aamulla plussasin ja la jossain 2-3.7.08 neljäs pienokainen tulossa... plussa onnea! :hug:
  5. K

    painokontrolista kieltäytyminen...

    tuli mieleeni että onko raskausneuvolan vaa`alle pakko astua? jos kieltäytyy moisesta voidaanko kumota esim. kelan jotkut tuet? perjaatteessa eihän oo pakko jos ei haluu... B) vai miten se tämän asian suhteen menee?

Yhteistyössä