Hakutulokset

  1. I

    Tää ei voi olla totta,ehtiikö tänään soitettu

    asumistuki juttu maksuun ensviikoks voi helvetin helvetti!!!!!!!! |O Vuokrasopimus voimassa 31.10 ja nyt tuli et ei makseta enskuulle kun olen vuoden tässä pätkäsopimuksilla asunut(kytätään isompaa sillä pätkät) niin tuleekin vuositarkastus vaikka mä olen 3kk välein tuon käyny aina uusiin.ja...
  2. I

    Miten voi maha pitää tälläisen elämän=0

    Oikeesti tuntu mahassa ihan ku olis potkuja tullu..siis et raskaana :o siis ilmaa vai mitä tuolla menee kun tollasia tulee,? Kellään tullut tollaista potkimisen "tunnetta" hui oikeesti mä jo rupesin epäileen et labran kokeet näyttäny väärin ja olenkin raskaana kun ihme juttuja ollut tässä...
  3. I

    Tänään esikko 7

    miten aika menee äkkiä :'( aamulla kateltiin kuvia kun pörröpää tuli kotiin laitokselta..aika vaan menee todella todella vauhdilla :/
  4. I

    Pitäiskö mun puuttua vai antaa olla?

    ex anoppi dokannu kuukauden ja 14 vuotias poika hällä siis miehen veli.. soskun suurennuslasin alla ollut koko elämänsä on alkkis,nyt vaan taas mopo karannut käsistä ja jättäny töihin menemättä yms..tota poikaa ei enää näytä haittaavan äitin rällästys,ennen sai raivareita yms.se vaan et mutsi...
  5. I

    Toi kauppa voi olla P*r*Seest'!

    Oikeesti musta tuntuu et ne tahallaan pitää hyllyä tyhjänä et saa kalliimpaa tuotetta meneen |O |O Miten voi olla samanaikaisesti 10 tuotetta kaupasta loppu,kananmunat yms |O voiko tosta valtsusta valittaa muuhunkun palautetta antamalla :headwall: mua vaan korpee..ainut kauppa tässä likellä...
  6. I

    Myykö joku jossain pojan 90-96 senttisii vaatteita

    vinkatkaa tonne osto osioon mulle :wave:
  7. I

    Jos joku eilen kauhisteli kaupassa tälläistä asiaa

    niin tiedoksi se olin minä :snotty: Sen kerran kun saat juostua kauppaan niin käy ohraisesti. Menkat oli 20 päivä viimekuuta,olleet TÄHÄN ASTI säännölliset. No linja autossa oli ihme olo vattalla,menin kuitenkin kauppaan ja kesken siellä tehden ostoksia tuli valahdus |O eka tuli et mitä...
  8. I

    V*ttu mä vihaan exsääni!!!

    miten joku voi olla noin kuspää |O |O kaikki lupaukset on sama ku heittäis paskan mukana viemäristä alaS! kiva oltu 2 viikkoo kipeenä ja mä päässy kauppaan yms nyt olis ollu sen viikoloppu kattoo lapsia..joo mitä tää tekee |O ryyppää |O olis vittu vetäny sen 2 viiko aikana mutta ei pitää...
  9. I

    Tv lupatarkastaja liikkeellä,mitä tarkoittaa roikkuva lupa?

    siis et lupaa ei ole haettu enkä minä ole myöntänyt että mulla on poksia taloudessa,eihän mulla olekkaan :saint: niin sanoi vaan et saako tulla tarkistaan sanoin ettet saa,sitten rupes kirjoittaan että haetaan sulle lupaa et onko poksi sanoin ettei ole,sun tarvii myöntää poksi,no en myönnä...
  10. I

    Kuka haluaa vesrokon

    |O |O :headwall: :headwall: |O |O just nyt tällänen olo tähän tautiin |O
  11. I

    Mitä ihmeen tautia on liikkeellä????

    2 pienempää kovassa kuumeessa,ihossa näppyä ei mitään rokkoo jotain pientä ihmeellistä näppylää?,yskivät,nenä vuotaa ja oksentelevat.Vai onko että kaikki taudit iskeny kerrallaan koska 3 laps valitti mahaansa kanssa tänä aamuna..
  12. I

    Koira kusetti sitten ihan 1-0

    Aamusin se on yleensä hyppimässä kintuissa ja kyttäämässä ruokaa kun nousee.Tänä aamuna ei mitään näkyny koko koiraa,menin sit kurkkaan olkkariin et onko tehnyt jotain pahojaan kun ei tulekkaan vastaan,tää makaa siellä kyljellään ketarat suoraan seinää kohden silleen ilmassa,ihan kuin olis...
  13. I

    Kennel asioista tietävät yms muutenkin koirajuttua..

    Jos ostan kennelistä paperi koiran,tahtoisin siittä ihan vain seurakoiran yms mettä kaverin voiko myyjä vaatia että sitä viedään näyttelyihin yms? olen ummikko noissa ja kaveri osti aikoinaan noutajan ja se kennel ihminen rupes vaatiin että käytettävä jossain yms ei saanut päättää omasta...
  14. I

    Auttakee mua löytää rovaniemen alueelta kissa..

    laitelkaa kaikki mahdolliset linkit mitä tiiätte,haetaan pientä kissiä meidän perheen jäseneksi.ei väliä onko tyttö vai poika.
  15. I

    Tuli sitten aamuporut väännettyä

    tais poikaa hävettää ku äiti tippalinssissä ekana koulupäivänä seisoo vieressä :snotty: :ashamed: En tiiä mikä tuli ihan poru pääs että poika 7 vuotta jo,voi että aika menee äkkiä :'(
  16. I

    Mistä tietää onko jalkamurtunut?

    :laugh: voitteko antaa mulle diagnoosin..lensin rappuset ja nyt nilkassa töröttää tollanen ihmeellinen ihon alla jalalla ei voi astua yhtään,kipee ku vattu ja turvonnu..hämää tuo mikä tuntuu tollanen piikkimäinen tuossa ja joo mua ei kiinnosta ämpärinäkään mennä näiden terminaattoreiden kanssa...
  17. I

    Naapurit pitää varmaan mua neuroottisena

    siivoojana :D Mä OIKEASTI IHMELLEN menen mihin tahansa kylään ni siellä "siistiä" siis lattiolla,kotona mä imuroin kerran ellen kaksi päivässä pikaimurointeja kun paskaa on jatkuvasti lattialla.moppaan kerran 2 viikossa. Kihvelillä ja harjalla joskus otin ja tuntu vaan et ne paskat leviää...
  18. I

    Auttakaa mua hinnoittelemaan kaksoistenrattaan(vinkkejä kiitos myös)

    http://www.pikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=34 Tuollaiset rattaat pitäisi myydä ja väri pohjaharmaa ja punaiset ikkunaläpistä yms. Onko 300e liikaa??ostettu 4kk sitten,kannattaako myyntiin laittaa miksi itse myy?riittääkö jos kopsaa tuon listan ominaisuuksista suoraan,kaikki vinkit kiitos...
  19. I

    Kulmakarva vahoista tietävät hoX!

    kertokaa naamaan sopivia vahoja.. Hintaa ja mistä ostettu..Kulmia meinasin vahalla kokeilla menis helpoiten jotta otan vastaan tietoa :flower:
  20. I

    Onko kukaan törmännyt tälläsiin astioihin jossain?+tauluihin?

    äitee pyys pistää myyntii mutta oisi kiva kattoo et mitä nuo oikein on..mut taitaa olla vaikee selvittää :/ Kuvat huonot kun niillä ole kameraa..

Yhteistyössä