Hakutulokset

  1. H

    Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

    Eli miten muilla, onko pitänyt hyvin paikkansa jos utrassa lääkäri on veikannut jompaa kumpaa tulevaksi? Meillä ensimmäisestä mulla oli ihan poika olo, ja ultrassakin poikaa sanottiin ja poika se sitten olikin. Nyt on ollut alusta asti tyttö olo, ja mahakin "näyttää tyttö mahalta". On viikkoja...
  2. H

    Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

    Eli miten muilla, onko pitänyt hyvin paikkansa jos utrassa lääkäri on veikannut jompaa kumpaa tulevaksi? Meillä ensimmäisestä mulla oli ihan poika olo, ja ultrassakin poikaa sanottiin ja poika se sitten olikin. Nyt on ollut alusta asti tyttö olo, ja mahakin "näyttää tyttö mahalta". On viikkoja...
  3. H

    Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

    Eli miten muilla, onko pitänyt hyvin paikkansa jos utrassa lääkäri on veikannut jompaa kumpaa tulevaksi? Meillä ensimmäisestä mulla oli ihan poika olo, ja ultrassakin poikaa sanottiin ja poika se sitten olikin. Nyt on ollut alusta asti tyttö olo, ja mahakin "näyttää tyttö mahalta". On viikkoja...
  4. H

    käytättekö sisarusrattaita jos isompi on vauvan syntyessä 3,5vuotta?

    Eli meillä laskettu aika kesällä, jolloin esikoinen on 3,5 vuotta. Nyt sitten ollaan mietitty, että ostetaanko sisarusrattaat, vai miten pitkään lapsi yleensäkkään rattaissa istuu :) Jaksaako niitä sitten työntää, kun nytkin välillä tuntuu, että ei yhtäkään jaksa kauaa enää työnnellä :laugh...
  5. H

    Auttakaa aloittelijaa ovis testailussa :D

    elikkäs meillä on nyt haaveiltu pikku kakkosesta jonkin aikaa, ja nyt ajattelin ottaa käyttöön ovis tikut. Menkat alkoi tänään ja kierto on n.27 päivää. Eli milloin siis aloitan tuon oviksen kokeilun? Kannattaako tästä eteenpäin siis harrastaa seksiä joka toinen päivä vai silloin kierron...

Yhteistyössä