Hakutulokset

  1. nirppu83

    3 kk:n ikäisen vauvan allergiasta

    muutama viikko sitten lapseni posket alkoivat mennä huonoksi.. punaisiksi ja rosoisiksi sekä erittäin kuiviksi. Sen jälkeen kakka meni vihreäksi ja limaiseksi :( Olen ollut maidotta pari viikkoa ja iho poskissa on mennyt hyväksi mutta kakka vaan edelleen huonoa.. no, eilen sitten käytiin...
  2. nirppu83

    Itä-Vantaan pienten lasten/vauvaikäisten äidit!!!

    Löytäisinkö tätä kautta uusia ystäviä? Asustelen Vantaalla ja olen pian 3kk ikäisen Daniel-pojan äiti. Ystäväpiirissäni ei ole oikein muita äitejä joten mielelläni tutustuisin muihin seudun äiteihin :)
  3. nirppu83

    kuuluuko perhevalmennus raskausajan palkallisiin käynteihin?

    eli siis maksaako työnantaja myös tästä palkan normaalisti niinkuin neuvolakäynneistä raskausaikana?
  4. nirppu83

    BB 2008 KUKA AIKOO ALKAA KYTTÄÄMÄÄN??

    ìtse olin viime vuonna ihan koukussa kun kaverin kanssa alettiin katsomaan. Sitten piti jo ottaa 24/7 jne.. Koskaan en ole mihinkään tv-ohjelmaan ollut niin koukussa varsinkin kun telkkua tulee katsottua maksimissaan tunti viikossa niin sitten piti joka ilta myöhään valvoa tätä turhaakin...
  5. nirppu83

    APUAAA!!! rv29

    Mitä ihmettä mä teen kun mun sisuskalut on varmasti kohta entiset.. Vauveli vatsassa potkii tosi kovaa ja välillä just maksan kohdille :o Onhan tämä ihanaa.. mutta...
  6. nirppu83

    ostetaan hoitopöytä

    Eli ostaisin hoitopöydän, esim brio. En ole kiinnostunut muovisista tai heikoista lastulevypöydistä. Mikäli sinulla on tarjota pöytää niin minulle voi laittaa myös sähköpostia joannaelena@gmail.com
  7. nirppu83

    isyysvapaasta kun vanhemmat eivät asu samassa osoitteessa

    Eli syntyvän lapsen vanhemmat eivät asu yhdessä joten onko isän mahdollista pitää isyysvapaata/isäkuukausi tästä huolimatta? Niin ja kun äiti on virallisesti yksinhuoltaja niin onko sillä vaikutusta? Jos jollain tietoa tälläisesta tilanteesta ja osaa kertoa edes jotain niin kiitos jo...
  8. nirppu83

    Raskaus & makeutusaineet ??????

    Voisiko joku ystävällinen muistuttaa minua mitä makeutusaineita ei raskausaikana saanut käytää?? Sen tiedän että esim. light limsoja ei suositella, mutta entä sitten Hermesetas tuotteet??
  9. nirppu83

    Raskaus ja selkäsärky/ISKIAS ***NEUVOJA KAIPAILLAAN***

    Onko muilla kokemuksia tästä raskaudenaikaisesta iskiaksesta? Minulla kysessä sellainen kipu joka johtuu siitä että iskiashermoa painaa joku, luultavasti kohtu. Ei kovin nautinnollista. Ei koske siis koko ajan, ainoastaan jos kumarrun ja sitten yritän takaisin suoraksi niin ei onnistukaan...
  10. nirppu83

    Asuuko kukaan Vantaan vuokra-asuntojen asunnossa? **tietämätön**

    Huomenia kaikille.. jos joku sattuu asumaan vantaan vuokra-asunnoilla niin mitkä on hyviä alueita? Ilmeisesti Kartanonkoski/Pakkala on ainakin suosittuja alueita, mutta onko muita hyviä/turvallisia/rauhallisia jne... mistä kannattaisi asuntoa hakea? Kertokaa mielipiteitä =)
  11. nirppu83

    MISTÄ IHMEESTÄ VUOKRA-ASUNTO???

    Onko teillä rakkaat ihmiset vinkkejä vuokra-asunnon saamiseen?? Hakemukset Helsingin kaupungilla ja samoin Vantaan, VVO:lla, SATO:lla jne.. Mitä ihmettä teen kun asuntoa ei kuulu?? Olen ottanut usein yhteyttä ko. tahoihin, mutta tuloksettomia yrityksiä. Olen raskaana ja luulisi että...
  12. nirppu83

    Kauppojen aukiolo Helsingissä huomenna?????

    Onko huomenna muut kuin ruokakaupat auki huomenna? Siis vaatekaupat jne.
  13. nirppu83

    Helsingin/Vantaan hyvät lastenvaatekirpparit pinoa

    ilmoittaisitteko myös osoitteet :) etsin kirpparia josta löytyisi vaatteita vauvalle kiitos jo etukäteen
  14. nirppu83

    Neuvolakäynnit työaikana

    Kuuluuko neuvolakäynnit raskausaikana työaikaan vai joutuuko käymään "omalla ajalla"?
  15. nirppu83

    HENKSELIHAME / FARKKUHAALARIT

    Edelleenkin kaivataan vinkkejä mistä löytäisin itselleni henkselihameen tai lappuhaalarit... En ole sellainen himoshoppaaja että jaksaisin lähteä kiertämään helsingin halpisriepuhalleja (H&M jne..) joten onko kenelläkään tietoa mistä saisi muodikkaan henkselihameen tai sitten odottavalle...
  16. nirppu83

    Mistä odottavalle äidille muodikas farkkuhaalari/lappuhame??

    Vinkkejä kaivataan :) olen etsinyt vaikka mistä ja törmännyt vaan tavallisiin haalareihin... aivan uskomattoman rumia mielestäni. Lappuhame farkkukankaasta olis unelma, mutta mistä sellainen???

Yhteistyössä