Hakutulokset

  1. J

    Koiraihmiset! Onkohan koirallamme HOT SPOT?

    Tiheän aluskarvan omaavan pentukoiran iholle tullut yhtäkkiä 2 isoa rupea, joiden päällä/ympärillä kuivunutta verta/mustaa rupitöhnää tms. Pesin koiran 1,5vk sitten. Kovasti koira rapsuttelee itseään; on tosin rapsutellut koko pienen ikänsä. Ruvet sijaitsevat niskassa sekä toisen korvan...
  2. J

    Olen niin iloinen; sain TÖITÄ elo-joulukuu väliseksi ajaksi:)

    Olen tehnyt pätkätöitä tässä jo vuosia. Ja pisin sijaisuus on ollut vajaa 2kk mittainen. Mies ollut työttömänä 1,5v ja hänkin sai vakipaikan elokuusta alkaen. Jeee! Kohenee vähäksi aikaa meidänkin 5-henkinen taloutemme. Paitaa se aurinko näköjään risukasaankin =)
  3. J

    Mistäs voi noita häiden jatkoja katsoa?

    Mikä kanava?
  4. J

    Kesäluettavaa. Vinkkejä?

    Mielellään elämäkerrallisia kirjoja, tositarinoita. Just luin Kirjat: Punainen Mekko ja Salatut lapset. Suosittelen molempia. Kiitokset vinkeistä!
  5. J

    Näin torilla eilen tupakoivan odottajan :(

    Teki mieli kyllä mennä latelemaan totuuksia tupakoinnin vaaroista kehittyvälle sikiölle :/ Miten joku edes kehtaa väen paljouden nähden tupakoida raskaana? What's the point?
  6. J

    Primolutin sivuvaikutukset. Vertaistukea, kiitos!

    Kaksi levyä syöty, jotta kuukautiset saataisiin taas säännöllisiksi. Tämän toisen levyn myötä alkaneet seuraavanlaiset oireet: levoton olo, ylikierroksilla käymistä, räjähdysaltis, herkkä. Pienetkin asiat tuntuvat todella suurilta, ja ylitsepääsemättömiltä. Mitään muita lääkkeitä en käytä...
  7. J

    Primolutin sivuvaikutukset. Vertaistukea, kiitos!

    Kaksi levyä syöty, jotta kuukautiset saataisiin taas säännöllisiksi. Tämän toisen levyn myötä alkaneet seuraavanlaiset oireet: levoton olo, ylikierroksilla käymistä, räjähdysaltis, herkkä. Pienetkin asiat tuntuvat todella suurilta, ja ylitsepääsemättömiltä. Mitään muita lääkkeitä en käytä...
  8. J

    Millä ohjeella kuohkea pohja mokkaruuduille?

    Mulla tulee siitä aina litteä :/
  9. J

    Ehdottakaas mulle hyvää alle 20 000e autoa!

    Haluan myydä Bemarin pois ja ostaa auton, joka kuluttaa mahdollisimman vähän ja hinta/laatu -suhde on kohdallaan.
  10. J

    Onko teillä jollain KIEKKOKALOJA? Onko hoito niin vaikeaa kuin kerrotaan?

    Olen tässä kuumeillut kiekoista jo muutaman vuosia. Olen lukenut paljon tietoa näistä ihanista kaloista, mutta hankinta tyssää siihen joka kerta, kun pelkään tappavani ne ensikättelyssä mitä tulee puutteelliseen vedenvaihtoon etc. Nehän ovat herkkiä kaloja. Mitkä ovat pakolliset hankinnat...
  11. J

    Onko Turun ja lähikuntien kouluissa kielletty sijaisten ottaminen alle 3pv sijaisuuksiin?

    Salossa on. Säästöä sekin, mutta väärällä tavalla :(
  12. J

    Muita, jotka täyttävät tänä vuonna 40v:)?

    Huh, kyllä oikein pelottaa tuo tuleva kymmenluku. Oon muutenkin sellaista tyyppiä, joka ei mielellään vanhenisi :ashamed: No, keskikesällä olisi tuo tärkeä päivä ja olis kiva kuitenkin sitä juhlistaa. Onko jollain hyviä ehdotuksia juhlien pitopaikaksi/teemaksi?
  13. J

    10 kg kevyempi minä:) Pakko hehkuttaa!

    Olen laihduttanut pointseilla juhannuksesta -09 alkaen ja tähän päivään mennessä (19.10.09) painoa pudonnut 10,5kg. Olen enemmän kuin tyytyväinen:) Tavoitteena olisi pudottaa vielä 5kg. Sitten kun vielä saisi tämän hoikemman varren pidettyä hoikkana;) Lähtöpaino oli siis 85 kg ja pituutta...
  14. J

    Mitä ihmettä...eikö Ykköseltä tuleva "Saammeko vauvan" tulekaan;( ?

    Katoin kaikki ohjelmatiedot läpi, eikä klo 21 alkavaa k.o. ohjelmaa tulekaan. Nyyh!
  15. J

    Nyt on sitten kaapeliin ostettu BB 24/7:)

    Löytyykös täältä muita faneja?
  16. J

    Mistä edullisin omasta kuvasta tehty HIIRIMATTO?

    Oisko sivuja, joissa vois vertailla eri firmojen hintoja?
  17. J

    Ehdotuksia uudesta tyylistä hiustensa väriin etc. kyllästyneelle blondille!

    Hiukset olivat vaaleat kolmannen lapsen syntymään asti, jolloin alkoivat sitten juurista tummua. Viime vuoden kesänä aloin kampaajalla värjäyttää tyveä, ja siinä kierteessä sitten vieläkin ollaan. Omaa kellanvaaleaa väriä on siis vielä 10cm latvoista. Hiukset ovat puolipitkät ja suorat. Ei...
  18. J

    Ei sit millään pääse kirjautumaan Siljan Club one -sivuille vaikka tunnarit on oikein.

    Onko sielläpäässä jokin häikkä? Onko kellään tietoa?
  19. J

    Paljonko Hesen kreikkalaisessa salaatissa pointseja?

    Kiitos avusta!
  20. J

    Edullisin tapa tutkituttaa lapsen näkö (lukulasit otettu 2v sitten)?

    Mennäkö yksityiselle lääkäriasemalle (vakuutus meillä on) vaiko johonkin optikko/silmälasiliikkeeseen? Pitääkö tutkituttaa näkö aina silmälääkärillä vaiko optikolla? Sorry tyhmät kyssärit, mutta kun itsellä ei ole laseja niin ei ole mtn hajua näistä :ashamed:

Yhteistyössä