Hakutulokset

  1. R

    Työaika

    Olen onneton työaika asioissa voisiko joku neuvoa. Työaika on 38,15 viikko eli päivässä? Ja mitä tarkoittaa että perjantaina on pidettävä työajan lyhennys. Kiitos jo etukäteen.
  2. R

    Mitä maksaa kosmetologilla käynti?

    Eli otsikossa tuli kysymys. Olen täysi tumpelo meikkaamisessa ja haluaisin oppia tekemään itselleni päivämeikin. Tähän asti olen käyttänyt vain ripsiväriä ja huulikiiltoa. Ikää on karttunut yli 30 ja nyt voisi olla aika opetella korostamaan vähän itseään ;)
  3. R

    Lainhuudatus

    Tarvitseeko minun hakea lainhuudatusta tai olisiko hyvä hakea se nyt jo kun tilanne tämä. Vanhempani erosivat vuosia sitten mutta he omistivat eron jälkeen yhteisen omakotitalon jota pitivät vain kesäpaikkana. Kumpikaan ei solminut uutta parisuhdetta eron jälkeen eikä lapsia ole muita kuin...
  4. R

    Kapteeni luuranko peli

    Ostimme kirpparilta Kapteeni luuranko pelin, mutta siitä puuttui ohjeet. Olisiko jollakin kyseinen peli ja voisiko kertoa miten peliä pelataan. Kiitos jo etukäteen jos joku voisi auttaa.
  5. R

    Muumiläppäri

    Onko muilla sattunut "maanantai päivän" versioita? Meillä poika sai läppärin joulupukilta. Läpöttimen kaikki kirjaimet ei toiminut. Kävimme vaihtamassa uuteen. Siinäkin on puolet kirjaimista sellaisia, ettei toimi ja lisäksi ohjelmat jää jumiin. Vai onko ominaisuus?
  6. R

    Voileipäkakku 20hlö

    Olen tässä selannut nettiä ja etsinyt ohjetta voileipäkakkuun joka riittäisi 20hlö:lle. Haussa olisi lähinnä kinkkutäytteinen kakku. Olisiko jollakin laittaa koko kakun ohje. En ole tehnyt kuin yhden kakun elämäni aikana joten tarkka ohje tulisi tarpeeseen. KIITOS paljon jo etukäteen. =)
  7. R

    Vain uunissa tehtäviä ruokia

    Meillä puretaan keittiö uuden tieltä ja ruuan laitto on vähän hankalaa kun on erilliset liesi ja uuni. Uuni on hyvin käytettävissä remontin aikana joten tarvitsisin siinä valmistettavia ruoka vinkkejä? Kiitos jo etukäteen!
  8. R

    Hyvä painepesuri

    Olisi tarkoitus hankkia talouteemme painepesuri. Käyttö olisi lähinnä auton pesulle, mattojen pesulle jne. Mikä olisi hyvä merkki ja malli? Mitä asioita pitäisi huomioida?
  9. R

    varvasvälivahvero

    Hei ootko linjoilla olen sua kaipaillut. Lue vaikka yv se on vanha mut paikkaansa pitävä.
  10. R

    varvasvälivahvero

    Hei ootko linjoilla olen sua kaipaillut. Lue vaikka yv se on vanha mut paikkaansa pitävä.
  11. R

    varvasvälivahvero

    Sinulle on yv:tä.
  12. R

    Kastikkeet

    Eilen oli keskustelua tuolla "mitäs nyt" palstalla kastikkeista valmis- vai itsetehty kastike. Nyt kysyisin miten te teette ruskean kastikkeen ja vaalean kastikkeen itse jotta se on hyvää?
  13. R

    Punkin purema

    Tänä aamuna löytyi ikävä yllätys pojan yöpaidan alta. Pojan lapaluiden välissä oli ihoon kiinittynyt ja kuollut punkki. Isäntä irrotti punkin kotoa löytyneillä tavan pinseteillä. Reikään jäi kuitenkin pieni musta piste. Soitin aamulla neuvolaan ja sielä oli joku sönkkö hoitaja (ei meidän oma...

Yhteistyössä