Hakutulokset

  1. apsis

    Zooplus kokemuksia?

    Eli onko kukaan tilannu tuolta mitään? Lähinnä kaninhäkkiä kattelin. Onko luotettava firma jne? Mites palautukset on sujunu jne?
  2. apsis

    Miten sinne huuto.nettiin saa kuvat?

    Niin silleen jäkevästi ja hienosti tekstin kanssa,että joku jaksaa sen lukeakkin :D Auttakaa ja selittäkää niin että tollokin tajuaa...:headwall:
  3. apsis

    Kirppispino

    Viime aikojen löytöjä- Linkittäkää jos on jo pino,ku en tuollasuperhyvällä haulla löytänyt..
  4. apsis

    muffinssikonkarit?

    voiko tehdä jo nyt muffinsseja ja tarjota vasta lauantaina? Tai siis voi varmasti,mut säilyykö ne huoneenlämmössä? Entäs mistä kannattais tehdä semmonen vaahto tms. niihin päälle? Joku muu ku kerma..
  5. apsis

    Loma loppuu

    Mun loma loppuu maanantaina, sillon pitää herätä klo 05.00 :( Miks nää kesät menee niin nopeasti?
  6. apsis

    ostosG (taas)

    Taas ostosgalluppia,ku oon itekki käyny shoppaileen :D Kirpparilta: jotaki taikaeläimiä pikku pussillinen 0,50e, joku pieni lelujuttu,josta aukeaa sellainen ravintola;0,50e, 2 kivaa keraamista kuppia elukoille ruokakipoiks 2e, h&m harmaat sydänsammarit 3,50e, h&m hupullinen ruskeapinkki...
  7. apsis

    Tekeekö motion´s haalareilla mitään?

    Ostin tytölle sellaisen,ku on ruinannu haalaria syksyks,ku velipojallakin on... En raskinu ostaa mitään kallista ku noita kaks osasia ihan hyviä sil on jo. Ei ole siis saapunut vielä,eli en tiedä miltä kangas käteen tuntuu. Luulis yhden syksyn kestävän kuitenkin.
  8. apsis

    Saako ottaa päähän?

    Eli mä sain mun hellulta rahaa ja lahjakortin yhteen vaateliikkeeseen... Saako mua ottaa päähän,ku en koskaan löydä siittä liikkeestä mtn ja nyt mun pitäs aika iso summa kuluttaa sinne :| Tai no ei saa, mut mä en tiiä mitä hittoa mä sieltä ostan...
  9. apsis

    Marsujen ja kanien yhteiselosta tietävät?

    Siis ku "kaikki" sanoo että niistä ei oo toisilleen seuraa,ni miks tuo meän marsu menee tuon pupun päälle ku se makkoilee ja se ny paljon enempi liikkuu ku mitä se on yksin ollu. Voiko se olla ilosempi ny ku sil on se pupu kaverina? Siis sille tulee kyllä marsu kaveriks ja tää pupu on meillä...
  10. apsis

    Vähän oon ollu ahkera... or not

    Oon imuroinu ja luutunnu,niinku joka pvä ja pyyhkiny pölyt sun muut ja pessy 5 koneellista pyykkiä,laittanu ruuat aamupalasta iltapalaan,lenkittäny koirat,siivonnu pupujen häkit,käyny kaupassa,"hoitanu" lapset ja silti mulla vaivaa laiskuus :headwall: Oon ollu 6viikkoa lomalla ja oon aikonu...
  11. apsis

    Voiko laittaa (vaatteista&turhis)

    sellasen satiinimekon,jossa tylliä vai laitanko ihan vaan housut ja jonku sievemmän topin? Menossa siis sellaisille kaupunkifesteille ja haluaisin laittaa tuon mekon,ku se on niin ihana,mut mietin et onko se kuitenki pikkasen liian "hieno"... Isot on ongelmat :laugh:
  12. apsis

    Kirppiskierros G

    Taas sama alotus,mut on niin kiva tietää mitä muut on löytäny. Kirppikset on kyl selvästi hiljentyneet kesällä,mut jotain kuiten löytyy. Edellisellä kerralla en ostanut mitään,nyt ostin kasan petshoppeja 15eurolla ja itselle 3euron kengät.
  13. apsis

    Mitä tekis?

    Kohta varmaan sataa,ni sisällä pitäs keksiä tekemistä 4v:n ja 2v:n kanssa...
  14. apsis

    Osaavat bloggaajat, asetuskysymyksiä

    Ku mie kirjotan blogia tai noh, lähinnä itselleni päiväkirjaa, no enivei,ku siin tulee aina väärä kellonaika kirjotuksiin. Mistä mä saan ne asetukset niin ettäse kello ees on oikeessa? :D
  15. apsis

    G iltapalanne?

    Ei mulla tylsää oo ku oottelen et uuni lämpenee,mut mitä teil on iltapalana? Meillä lapset söi banaanit ja nyt ne vetää tossa viinirypäleitä ja vesimelonia- Uunin lämpenemistä oottaa sipulirenkaat,mozzarellatikut ja jos nakkeja kaveriks viel paistas :p Lapsetkin saavat toki noita...
  16. apsis

    Paljonko uusissa potuissa hiilareita?

    Onko enemmän ku vanhoissa?
  17. apsis

    lapsen silmälaseista taas...

    Tyttö sai tänään uudet lasinsa ja sanoo,nyt että näkee kirjasta kuvat paremmin ilman laseja.. ja plus lasit sai,että pitäisi paremmin lähelle nyt näkeä.. eli onko normaalia?? oonko turhaan hysteerinen ja tilanne normalisoituu myöhemmin,ku minusta se meän lääkäri oli niin epämääräinen,että...
  18. apsis

    Viime aikojen kirpparilöytöjä =)

    Itse oon löytäny kivoja "kukkaruukkuja" ulos,vaatteita ja pari kirjaa... Mutta paras löytö oli tänään iltasatu verhot lastenhuoneeseen :heart: Ne on niin ihanat että tekis mieli laittaa heti ne ikkunaan,mutta pakko malttaa syksyyn.
  19. apsis

    lapsen kaukonäkö...

    eli lapseni saa lasit, aika voimakkaat +, en ole itse huomannut että olisi lapsella huono näkö :ashamed: Lääkäri jolla kävimme oli hieman ihmeellinen ja jäinkin nyt miettiin et miten teillä muilla lapsen kaukonäkö on ilmennyt? Kun kaukonäössähän lapsen pitäisi nähdä kauas,muttei lähelle ja...
  20. apsis

    Vapaa-päivä, mitäs tekis?

    Mulla on vapaata neljään asti ja mietin et mitä tekisin... Askartelin jo tervetuloa kyltin meidän oveen,mut siihen loppu ideat :laugh: siivoukset sun muut ehdotukset voi jättää tekemättä, sitä mä teen jatkuvasti kuitenkin,ni nyt jtn kivaa tekemistä ittelle =)

Yhteistyössä