Hakutulokset

  1. E

    No niin, nyt se on sitten tehty... Ja valmiiksi jo jännittää!! *turhis*

    Ilmoitin itseni autokouluun, 12.4 alkaa teoriat! Ihan kamalaa, pelottaa ja jännittää että opinko mä ikinä ajamaan autoa vai oonko ihan toivoton törttö liikenteessä :laugh: Ja miten ihmeessä sitä ikinä uskaltaa ajaa niin että lapsetkin on kyydissä... Mutta pakko se on nyt vaan mennä, ei enää...
  2. E

    Menisittekö?

    Samalla tiellä asuva naapuri oli laittanut kutsun postilaatikkoon, pitää yhdet kotikutsut. Musta tosi hauska idea että kutsuu naapuritkin, olin ihan innoissaan kun löysin kutsun postilaatikosta :) Ovat muuttaneet tähän tiellä noin puolisen vuotta sitten. Tykkäisittekö te vastaavasta?
  3. E

    Karppaajat, auttakaas vähän aloittelijaa!

    Olen kyllä lueskellut tuota karppausinfoa, mutta ihan kaikkeen en ole löytänyt vastausta. Eli, mites te ootte hoitaneet lasten ruokailun? Lapsethan kuitenkin hiilareita tarvitsevat... Mä ajattelin että jos lapset söis saman lämpimän ruuan kun me aikuisetkin, mutta aamu, väli, ja iltapalat olis...
  4. E

    Missä tilanteessa teiltä on otettu sikaflunssatestejä?

    Mietin vaan, että viittiskö tonne päivystykseen soittaa jo, meillä perheessä kaks sairastunutta, ja olis kiva saada varmuus mikä tää tauti nyt on. Esikoisesta soitin jo eilen, mutta eivät pyytäneet edes näytille. Miehellä alkoi sitten tänään kova päänsärky ja hetkessä nousi korkea kuume. Lasten...
  5. E

    Tekniikan ihmelapset, nyt tarttis apua!

    Kyse digiboksista, tai ehkä kaukosäätimestä? Eilen illalla toimi ihan normaalisti, nyt ei sitten tapahdu mitään vaikka mistä napista painaa! Herätevirtavalo palaa kyllä boksissa. Niin juu ja kaukosäätimestä vihdoin patterit, mutta siltikään ei sano mitään. Voikohan tuolle tehdä mitään vai onko...
  6. E

    Vehnäterrieristä kokemuksia?

    Kauhea koirakuume, monta kuukautta nyt tässä pohtinut että mikä olis meille sopiva rotu. Ehdolla lähinä trimmattavat rodut, kuten villakoira ja bichon, mutta nyt alkoi tuo vehnis kyllä kiinnostamaan ihan todenteolla... :) Niin ja lapsiperheeseen tulis koira. Tuntuis ainakin että aika vähän on...
  7. E

    Nyt on munkin pakko tehä eka avaus sikalenssurokotteesta!

    Esikoinen menossa ens viikon maanantaina rokotettavaksi, niin mihinköhän ne lapsilla pistää? Kun aikuisille pistetään olkavarteen, mutta ainakin tuo meijän poika on sen verta luikku että tuntuis aika hurjalta jos olkavarteen pistettäis... Onko yleensäkkään kenenkään lapsia vielä rokotettu, onko...
  8. E

    Vuokranantajat tai ok-talossa vuokralla asuvat!

    Mietiskelin tässä syksyn tullessa, ja kun tulee tota haravointijätettä ym. niin että kehtaiskohan pyytää vuokraemännältä että ostais meille kompostorin tuohon pihalle? Asutaan siis ok-talossa vuokralla, pihaakin on ihan kohtalaisesti. Itse ei millään viittis ostaa, kun ei tiedä sitten että...
  9. E

    Nyt apuja juhliin pukeutumisesta!

    Olis tänä iltana kaveripariskunnan tuparit, ja tottakai se ainainen vaate-ongelma kiusaa! Ala-osan oon saanut päätettyä, eli tummanruskeat "kuviolliset" sukkahousut ja musta lyhyt hame, mutta entäs kengät ja yläosa? Mä mietin että voiskohan laittaa jo saappaat, olis yhdet kivat mustat, vai onko...
  10. E

    Kysymyksiä kerhoista...?!

    Niin että mitenkäs noihin kerhoihin pääsee sisään? Pitää olla joku salasana, mutta mistä sen saa? Ja saako liittyä mihin kerhoon vaan jos itse haluaa, vai tarviiko luvan joltakin? Kiitos jos joku viittis vastaa :flower:
  11. E

    Minne kesäreissulla 3v ja 1,5v lasten kanssa??

    Oltiin alkuun suunniteltu että Puuhamaahan lähdettäis, mutta nyt yks mun kaveri sanoikin ettei siellä ole noin pienille oikeastaan mitään :o En nyt tiedä, uskoako, vai ei, eli pitäiskö mennä kuitenkin. No, toinen mitä aloin miettimään, niin Muumimaailma? Mites siellä? Siinä mielessä se olis...
  12. E

    Piilareista ihmettelyä!

    No niin, kävin sitten monen monen vuoden tauon jälkeen tänään hakemassa piilarit, kertäköyttöiset sellaiset. Nyt vaan mietin, että onko mun silmissä jotain vikaa vai noissa linsseissä, kun pidin niitä vajaa 5 tuntia ennenkuin oli pakko ottaa pois, kun tuntui niin kuivilta koko silmät! :o En mä...
  13. E

    Mitähän tässä tekis, mennäkö vaiko ei?

    Miehen firmalla olis lauantaina illanvietto, johon on kutsuttu myös puolisot... Olis tosi kiva mennä ja nähdä vihdoin sen pomo ym. työkaverit joista monesti puhuu, mutta mutta... Kaikki siellä tienaavat hyvin, just mies eilen puhui että yhdelläkin aika nuorella naisella uus BMW ym, eli voin vain...
  14. E

    Voisitko elää ilman tiskikonetta?

    No juu, ehkä vähän kärjistetty tuo kysymys... Mutta kuitenkin. Ollaan löydetty yks ihana vuokra-asunto, mutta sinne ei sais tiskikonetta laitettua! Meillä on 2 pientä lasta, ja tiskiä tulee... Toki sitä vois vähän säästää ettei aina ottais uutta lasia yms. Mutta oliskohan ihan hirveä homma...
  15. E

    Mikä olis hyvä vyötärönympärys?!

    Tai lantion? Mulla on pieni kiinteytys-projekti tässä aluillaan... Kiloja en meinaa tiputtaa, mielestäni on ihan sopivasti (166cm/60kg), mutta olis kiva löytää taas vyötärö takaisin... Eli löysää löytyy aika paljon keskivartalosta. Niin joo ja nyt siis mulla vy 85cm ja lantion ympärys 94cm.
  16. E

    Kuukuppi vai kestositeet?

    Mielipiteitä, kumpi parempia ja miellyttävämpiä käyttää? Mä olen ihan ärsyyntynyt noihin muovisiin siteisiin, aina menkkojen aikaan kutittaa ja hiostaa |O Eli jompaa kumpaa tahtoisin kokeilla.
  17. E

    Minkälaisia sivuvaikutuksia tullut Champix-lääkkeestä?

    Mulla nyt toinen päivä menossa, ja aamulla vetäsin sen napin naamaan, tyhjään mahaan ja päälle 2 kuppia kahvia... Josta seurasi se että n.20 minuutin päästä mulla oli TODELLA huono olo ja oksensin kaiken pihallle :x Muuten ei oo ollut mitään erikoista. Niin ja olo parani ihan muutamassa...
  18. E

    Kahen tunnin päästä sitä olis taas vuoden vanhempi..

    Jännittää vaan että mitähän tuo mies mulle tällä kertaa kiikuttaa lahjaksi, sen lahjat kun on monesti aika...hmm.. persoonallisia :whistle: :D
  19. E

    Minkä ikäinen osaa luistella edes jotenkuten?!

    Mietin tässä että onko mitään järkeä ostaa meijän pojalle, 2v8kk, luistimia täksi talveksi...? Jos edes sen verran osais että suunnilee pysyis pystyssä? Kun äiti huvittais luistella eikä viittis yksin mennä :saint:
  20. E

    Nyt kyllä savuaa jo päässä ja pahasti!!!

    Siis kertokaa mulle, MINKÄLAISIA te ihmiset olette oikeassa elämässä, te jotka kauhistelette täällä muitten perhepedissä nukkumista, lapsen yökastelua, yököttelette jonkun pitkää imetystä?! :headwall: :headwall: Mä en vaan voi käsittää, miten AIKUISET ihmiset voivat olla noin lapsellisia ja...

Yhteistyössä