Hakutulokset

  1. R

    APUA! TÄITÄ!!!!

    No nyt niitä on sitten meilläkin! Likan hiuksista bongasin saivareita :x Kaikki mitkä mahtuu koneeseen, pesen, mutta mites noi täkit, koristetyynyt ja päiväpeitot??? Kuoleeko täit kuumassa saunassa ja kauanko niitä täytyy siellä pitää?
  2. R

    Päivän päätteen piristys *vanha juttu, mutta ette oo kuullu*

    Meillä töissä ensiavussa tapahtunutta. Vanha (puolisokea ja umpikuurokin) muori soitti hoitajakelloa ja pyysi päästä pissalle. Hoitaja auttoi muorin portatiiville ja odotteli että saa asiansa tehtyä. Muori alkoi siinä pöntöllä istuessaan nuuhkia ilmaa ja tiedusteli innostuneena: "Onkos...
  3. R

    Hääpäivä unohtui!

    Mä unohdin siis tänään aivan täysin, että meillä on hääpäivä... :ashamed: :snotty: Mies sentään muisti, antoi pienen lahjan ja keitteli jätskikahvit... Apua, noloa... Täytyy viikonloppuna hyvitellä, vähän hierontaa ja hyvään ravintolaan syömään vaikka. Tai sitten tee itse jotain...
  4. R

    LÄLLÄLLÄLLÄLIERU!!

    Meillepä tulee huomenna pihamullat! Nyt on jo pihalampi kaivettu ja puutarhavalotkin saatu. Lampi odottaa vielä täyttämistään ja ihania perennoja ympärilleen, paaaaljon perennoja :p *hykertelee täällä aivan innoissaan* :D :p :D :p
  5. R

    G: Mikä on mielestäsi maksimikilometrimäärä työmatkaa?

    Yhteen suuntaan? Omalla autolla. Jos nyt ei lasketa mitään kinttupolkuja vaan kunnon maantietä, jossa vähintään (60-) 80-100 km/h rajoitus
  6. R

    Ekaluokkalaisen kirje koulukummille *tää on herkkis*

    Nyt kun koulut loppuu ja likka saa ekan luokan päätökseen, lähtee myös hänen koulukumminsa yläasteelle. Oli kirjoittanut tänään kummille todella kauniin kirjeen: "Hyvää matkaa Lauralle! Kaikkea hyvää sinulle elämässä. Voit muistella miten kivaa oli kun minulla oli sinut kummina. Turvallista...
  7. R

    Kettu mikä päänsärky ollut koko päivän!!

    Olen ottanut 600mg Buranaa ja kaksi Ardinexia (yhtäaikaa) eikä mitään tehoa!!! Aarrrghhh!! Hartiat ja niska on niin kipeet ja jumissa, että koko nuppikin on helisemässä :(
  8. R

    Meidän anoppi meni veltoksi, mitä teen?!

    Aamulla liikkui mielestäni ihan normaalisti, mutta kun tulin töistä, anoppi vain makasi sängyn pohjalla, hengittää ja silmät liikkuu, mutta muuten ei liiku. otin syliin ja juotin ruiskulla ananasmehua ja joi kyllä hanakasti mutta ei piristy.. Yritin googlettaakkin, mutten löytäny oikein...
  9. R

    Ei saatu luottoa mistään netin kautta (Ellos, Halens jne.)

    Ja arvatkaapa mistä johtui. Luottotiedot ja talous on kunnossa. No onneksi 3000? luotto saatiin sujuvasti omasta pankista verkkotunnuksilla (tyhmä minä kun ei tullut tämä vaihtoehto heti mieleen.. :headwall: ) No, mutta keksittekö mikä oli syy...
  10. R

    Arvatkaapa paljonko kului laskurin mukaan tänään kaloreita!!??

    Tein 4 tuntia tehokasta työaikaa puuhommia; halon hakkuuta, kottikärryillä vein pihan poikki ja pinosin halot. :o
  11. R

    Outo ääni - lintu, sammakko vai mikä??

    Tänään aikaisemmin illalla kun istuskelin saunan jälkeen terassilla, kuului tasainen kurnutus/ kehräys jostain, jota en voinut paikallistaa. Nyt se sama ääni kuului taas, ehkä joku lintu? Tuli mieleen lehtokurppa, voisko olla se?
  12. R

    Mulla on niin helkutin huono matikkapää... auttakee!

    Jos nurmetettavan alueen koko olisi 1000m2 ja sille laitettaisiin 20cm kerros multaa, montako kuutiota sitä menee?
  13. R

    Paljonko Sotkamossa on lunta?

    Ilmatieteenlaitoksen sivut näyttää, että sillä alueella olisi lunta vielä jopa puoli metriä.
  14. R

    Mitä mieltä olet lapsityövoimasta?

    Viittaan tuohon Iltalehden juttuun, jossa suomalaista suklaata on tuotettu lapsityövoimalla tuotetulla kaakaolla. Moni varmasti heti ensi kädessä tuumaa, että lapsityövoima on moraalitonta, laitonta, arveluttavaa yms. Mutta... Minä en näe asiaa niin mustavalkoisena. Monet maat, jossa...
  15. R

    Naapuri kiitteli kun ei enää hiiret rapistele välikatossa =)

    Meidän kissat on tainneet verottaa kantaa aika hyvin :D Että välillä näinkinpäin... :attn:
  16. R

    Vaihteeksi lasten suusta... =)

    Likka 7v luki Peppi Pitkätossua, jossa oli jotain mainintaa Kiinasta. Likka kysyi eikö mekin voitaisi matkustaa sinne kesällä. Sanoin, että sinne on liian pitkä matka. Likka tuumas, että aijaa ja oli hetken hiljaa ja sanoi ilme kirkastuen: "No, entäs sitten Tykkimäkeen?" :laugh:
  17. R

    Onko Savanna muka vieläkin bannissa?

    En ole moneen kuukauteen huomannut häntä täällä...
  18. R

    JEEE! Meillä on vaatehuoneessa hyllyt, vaatetangot ja ritiläkorit!!

    Eipä olla asuttu kuin "vasta" 7kk uudessa talossa... vaatehuone ollut lähinnä romuvarastona :snotty: 2,5m2 vaatehuone sisustettiin U- muotoon, josta yhdellä seinällä on vaatetangot hyllyn alla ja ritiläkorit . Hyllysysteemit hommattiin Ikeasta ja edulliseksi tuli; n. 110? kokonaisuudessaan :D
  19. R

    Minkäikäinen kissanpentu osaa tulla itse kotiin?

    Meillä nyt nuorimmainen kisu 6kk ja ollut vielä visusti neljän seinän sisällä. Muut kissat ramppaa sisään ja ulos ja pentu on jo silminnähden alkanut kiinnostua, mitä ulkopuolella on :D Mutta minkäikäinen pentu osaa tulla itse kotiin ja tietää missä asuu? P.S Ja ei sitten mitään kissat...

Yhteistyössä