Hakutulokset

  1. T

    uusi täällä :)

    heippa vaan kaikille, ajattelin että tänne nyt sitten tulisin kun toista lasta ei ole kuulunut 3 vuoden yrityksen jälkeen. Mukaan mahtuu kemiallisia muutamia ja yks kohdunulkoinenkin. Nyt sitten kävin gynellä kun menkat alkaneet jäämään pois.. Eli mulla on pco jonka takia kroppa oikuttelee...
  2. T

    Follin koko

    Heippa! Osaisko joku sanoa että onko kuin hyvät mahikset tulla raskaaksi kun olin tänään munatorvien aukolotutkimuksessa ja torvet olivat auki mutta samalla huomattiin että siellä oli yksi johtofolli joka oli 15mm. nyt siis kp10. Elättelen toiveita kun eka raskaus alkoi clomeilla 5v...
  3. T

    clomifenin vaikutus raskaustestiin?

    Elikkä ajattelin laittaa tännekkin kyselyä clomifenista/clomhexalista. Vaikuttaako ne raskaustestin tuloksiin? Mulla just menkat loppuneet ja sain r-testiin haamun. Haamu ilmestyi heti kun pissi imeytyi tikkuun. Ja ovistesti on myös yhtävahvoilla viivoilla molemmat. Mietin vaan että voiko olla...
  4. T

    lapsen vitamiinit?

    Annatteko lapsellenne purkki tai muita vitskuja päivittäin? Meillä saa kyllä noita d-vitamiinitippoja,mut mietin et tarvitsisko jotain muutakin antaa? Tytöllä on jotenkin tosi ohuet (pitkät) hiukset ja iho kuivakka vaikka rasvaillaan tosi useesti. Tyttö on nyt 1v 10kk-

Yhteistyössä