Hakutulokset

  1. M

    Voiko sukkahousuja pestä?

    Kun yleensä ne on rikkoutunut mulla jo siinä kertakäytössä niin ei ole ennen tullut vastaan, mutta nyt ostin tuommoiset 40 denin polviin yltävät tukisukat niin kai niitä pitäs pestäkin...en vaan tajunnut katsoa ennenkö heitin paketin menemään...?
  2. M

    Lähdettekö johonkin illalla?

    Mieitin että jaksaisikohan sitä itse lähteä tanssimaan Saska Helmikallion tahtiin. Huvittais mennä, mutku ei millään jaksais... :laugh: Vois koti/käsityöilta olla myös aika herkkua! Mitäs te muut olette lauantaille suunnitelleet?
  3. M

    mitä tissiketju aiheutti?!

    Siitä on pieniä mainintoja täällä aina, mutta onko se ketju aiheuttanut enemmänkin jotain julkista juttua? Vai oliko vain täällä keskustelupalstalla huomattu ketju? Ei tullut itse niin sitä seurattua...ajatelin vaan kun tosiaan useampaan otteeseen olen täällä törmännyt mainintaan siitä...
  4. M

    Tulikin polttareihin, mutta ei oltu ajateltu kutsua häihin...

    Eli kutsut lähetetty jo viime kuun alussa ja nyt kun miehelle pidetty polttarit niin siellä olikin ihmisiä ketä ei oltu kuviteltu sinne tulevan ja vieläpä ihana innolla jne olivat mukana... kehtaako enää soittaen kutsua heitä häihin...? Aika noloo on, mutta johonkin se oli rajaa vedettävä niin...
  5. M

    Anoppien möläytykset!

    Mitäs teidän anopit on möläytellyt tai päästänyt sammakoita suustaan? Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä jo varmaan jotain 2 vuotta, niin anoppi sitten yks kerta tuli mulle että "kuule, täällä meidän wc:n kaapissa on näitä kaikkia rasvoja (ihan perusvoiteita), niin sä voit käyttää näitä ihan...

Yhteistyössä