Hakutulokset

  1. K

    Kipeytyykö teillä TEROLUTnaiset rinnat kierron loppupuolella?

    Ennen menkkojen alkua. (Kysyn sitten näinpäin asiaa.) Ja onko kipeytynyt ennen kun teille on terot määrätty? Mulla on kipeytynyt ennen ja kipeytyy nyt terojen aikanakin.
  2. K

    Terolutista taas!

    Terolut-valmistetta käytetään seuraavissa tiloissa: - premenstruaalinen syndrooma eli kuukautisia edeltävät oireet esim. mielialan vaihtelut, rintojen turvotus ja arkuus, vatsan turvotus, päänsärky, väsymys, ummetus Eli eikö tuo siis tarkoita sitä että terolutkuurin aikana ei pitäisi...
  3. K

    Greippimehusta ja kierron pituudesta

    Onko kenellekään käynyt niin, että kierrosta on tullut yllättävän lyhyt kun on juonut greippimehua?
  4. K

    Ketään terokuurin aikana raskautunutta??

    Ois pari kysymystä.
  5. K

    Terolutilla raskautuneet

    Jos ootte raskautunut terolut-kuurin aikana, jota olette syönyt kp15-24 niin mihin päiviin olette ajoittaneet sekstailun ja mikä päivä olette bonganneet oviksen?
  6. K

    Terolut-kuurin aikana plussanneet

    Jos ootte syönyt kp15-24, niin mihin saumaan ootte ajoittanut sekstailun? Jos ootte tikuttanut ovista, niin mikä kp olette sen löytänyt?
  7. K

    Tikuttaakko vai eikö tikuttaa

    Nyt oikeesti... Kun ajattelin ensiks etten tikuta tässä kierrossa koska en jaksa stressata enää ym, mut nyt aloin miettimään että kun käyn tän kierron aikana labrassa antamassa jotain verikokeita, mistä ne tutkii kai jotain ovisjuttuja tai jotain muita hormoonijuttuja, niin eikös mun tavallaan...
  8. K

    Kummat ovistestit paremmat?

    fertestit VAI kotitestin ovistestit??
  9. K

    Mistä FindOut-ovistestejä?

    Joskus ostin noita alennuksesta S-marketista, mutta mistähän niitä vois nykyään saada, kun en mistään nettikaupasta tai -apteekistakaan löydä.
  10. K

    Oviksen tunnistajat ja tikuttajat!

    Tuleeko ovistikkuunne plussa sinä päivänä kun tunnette oviskivut? Vai tuleeko eka kivut ja sit parin päivän päästä plussa, vai toisinpäin?
  11. K

    Ovistesti nega, kannattaako etes sekstata?

    Mulla on epäsäännöllinen kierto. Eka oli 26-32 pillereiden lopettamisen jälkeen, mut nyt tullut pari pitempää kiertoo. Tänään kp16 ja ovistesti nega, joten jätänkö suosiolla pupuilematta? Oon kipeenä eikä etes huvita yhtään. Mut sen takia mietin kun aina tätä kierron puoliväliä pidetään sinä...
  12. K

    Uusi ilmoittautuu!

    Saanko mäkin liittyä teihin kaksplussan kermoihin? :saint: Kävin täällä kyllä jo eilen nikilläni, mutta en saanut kirjoitettua uutta aloitusta ja ilmoittaa itsestäni :wave:

Yhteistyössä