Hakutulokset

  1. H

    Miten suhtautuisit ystäväsi erityis raskauteen?

    Ja miten suhtautumisesi muuttuisi ystävääsi kun tietäisit että hänen masussaan kasvaa "ei ihan normaali" lapsi? Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä sillä minun ja ystäväni yhteyden pito on ollut aika pahasti katkolla kun tämä raskauteni tuli selville. Hän ei ymmärrä miksi jatkamme raskautta...
  2. H

    Tietäiskö kukaan näille hintaa? Edes noin suurinpiirtein.

    Jos partylite kynttiläkutsuissa käyneitä tai edustajia paikalla niin tietäiskö kukaan paljoko tollaset maksaa?
  3. H

    Mulla on ihan tällanen olo

    Mikähän auttais :whistle: No pihkura :| Ei tule kuva tähän...
  4. H

    "Työnimestä" kutsumanimi?

    Taikka onko valmiiksi mietitystä kutsumanimestä tullutkin työnimi? Meillä mummokin jo kutsuu tulokasta Tiuku nimellä, koska me itse puhumme aina Tiukusta. Nyt kun sitten vielä selvisi että tulokas on tyttö niin aloin tätä asiaa pohtimaan että voisko tää oikeasti olla nimeltään Tiuku :heart...
  5. H

    Missä vaiheessa olette ostaneet ensimmäiset vauvan tarvikkeet/vaatteet?

    Tässä raskaudessa en uskalla ostaa mitään ennen kuin vauva on syntynyt :( Ennen olen ostanut jo ensimmäisen kolmanneksen aikana vaatteita, tutteja ja muuta kivaa =)
  6. H

    sellanen nettiputiikki mistä sais:

    taaperoille sekä koululaisille (pikku teineille) vaatetta sekä kotiin jotain uutta, vaikka verhot tai jotain. mitä suosittelet?
  7. H

    Miten ihmeessä saan itseni liikenteeseen

    Menee tässä koneella tai sängyn pohjalla päivät. Kuitenkin kotona viilettää pari pientä jotka varmasti nauttisivat ulkoilusta ja muutenkin touhuilusta minun kanssa. Nyt en vaan jaksa ihmisten katseita tuolla ulkona :'( Silmät on ihan punaiset ja turvoksissa tästä itkemisestä :'(...
  8. H

    Kerroin tälläkin puolen muutama viikko sitten huolestani masuasukkia kohtaan...

    Tilanne on entistä pahempi :'( http://kaksplus.fi/keskustelu/t1113872#m12040790
  9. H

    Millä rv olet tuntenut liikkeet? Ja monesko raskaus?

    Täällä odotellaan jo ihan malttamattomana :whistle: t. hh ja rv14+1
  10. H

    Kuinka suurella niskaturvotuksella syntynytkin täysin terve vauva?

    Kokeilen tällä puolella... Itse en uskalla edes toivoa 6,4-7mm nt arvoilla terveestä vauvasta :(
  11. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Itse en uskalla edes toivoa 6,4-7mm nt arvoilla terveestä vauvasta :/
  12. H

    Ei sitä ikinä tiedä mitä elämä tullessaan tuo.

    Kirjoitin tämän jo tuonne odotuspuolelle mutta koska olen vakio kävijä täällä Mitäs nyt? puolella niin halusin kertoa tämän myös täällä. Rekisteröidyin tällä nimimerkillä juuri koska toisella minut tunnetaan niin hyvin enkä ole valmis vielä kertomaan tästä asiasta kaikille tutuille. Kävin...

Yhteistyössä