Hakutulokset

  1. V

    Kypsä äidiksi

    Jopa ylikypsynyt :kieh: Aamun saldo; siivosin, kokkasin ja tiskasin kiljuva yksi vuotias roikkuen puntissa kiinni. Ja sitten jotkut viel kehtaa väittää että kotiäideillä on NIIIIN helppoa :kieh:
  2. V

    Voihan P*SKA

    Oli sitten mennyt TAAS wc-pöntön raikastin pytystä alas :kieh: ja ukko kävi paskalla....tietäähän sen mitä siitä seuraa :x Meille ei enään osteta yhtään pytynraikastajaa :snotty:
  3. V

    Montakohan vuorokautta 1 vuotias pysyy hengissä

    pelkällä äidinmaidolla?
  4. V

    VEEMÄINEN YHDISTELMÄ; hajonnut pesukone ja vatsatauti

    |O Miksi pesukoneen täytyy kyrvähtää juuri silloin kun lapsilla on vatsatauti?
  5. V

    Syökö teidän alle kouluikäiset kuollutta eläintä?

    Vai miten kerrotte mistä se liha on peräisin?
  6. V

    Mikä on joulu?

    Meillä ei ole sitä vietetty. Nyt kuitenkin esikoinen sanoi että haluaisi että vietämme joulua. Joulupukkia ei kuulemme tarvita, koska äiti ja isä ostaa lahjat B) Sanoin asiasta äidilleni, niin hän tuumasi että nyt sitten on kerrottava siitä Jeesuksesta :o Mietin tässä sitten mikä se joulu...
  7. V

    Onko sulla kissa vaiko koira?

    Älä nyt ota liian vakavasti :xmas: Mutta ihan mielenkiinnosta tiedustelen oletko kissa vaiko koiraihminen. Kun olen huomannut että toisten kanssa tulen juttuun ja toisten taas en. Eli kummaksi luokittelet itsesi A) Kissaihmiseksi B ) Koiraihmiseksi C) Eläinvihaajaksi Välimuotoja ei lasketa B)
  8. V

    Mä olen tullut vanhaksi

    Katsoin pätkän tuota kohuttua BB-talo roskaa. Ja täytyy myöntää että en ymmäetänyt sanaakaan siitä mistä talossa "keskusteltiin". Onko sinne niputettu harvinaisen imbesillejä ihmisiä? Vai puhuuko kaikki parikymppiset yhtä idioottimaisesti?Niinkun tota hihi hih :o
  9. V

    Lapsesi nimeen liittyvä kysely

    Kumpaan sarjaan kuulut; A) Puhut kaikille ihmisille lapsistasi niiden nimillä. Myös tuntemattomille selität meidä Juha sitä ja meidän Jessica tätä. Luultavimmin lapsesi kulkee rattaissa joissa on nimirekkari. B ) Vieraiden kanssa keskusteltaessa kutsut lapsiasi pojiksi tai tytöiksi...
  10. V

    JOS sulla on äärettömän mustasukkainen puoliso

    Sellainen joka lukee mm meilisi ja kyttää kuka sulle soittaa tai ketä tapaat. Ja saa sitten raivareita jos juttelet jonkun vieraan miehen/naisen (riippuen sukupuolestasi ja seksuaalisesta identiteetistäsi) kanssa. Niin miksi helvetissä siedät sitä?
  11. V

    Helsinki huomio

    Vielä huomenna ehtii =) http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/%C3%84iti+Amma+vierailee+taas+Suomessa/1135240750037?ref=rss
  12. V

    On niin haikea olo *huokaus*

    Meidän kuopus ei ole enään vauva. Tuntuu haikealta laittaa vauvatavaroita kiertoon. Se aika on sitten lopullisesti takana.
  13. V

    Huutonetin osta heti kaupoista

    Siis miksi mä en ymmärrä sitä systeemiä. Kattelin just jotain kestovaippapakettia missä oli osta heti hinta 90 euroa. Mutta huutokauppa hinnassa hv oli ylittynyt ja hinnaksi oli muodostunut 60 euroa :o Eihän siinä ole mitään järkeä!
  14. V

    Miksi ihmisillä on tarve omistaa aina jotakin?

    Mietin miksi aina oletetaan että jokaisen länsimaisen ihmisen täytyisi haluta omistaa auto, ostaa talo, omistaa puoliso jne. Tältäkin palstalta käy usein ilmi miten omistushaluisia naisia täällä hengaa. Pidetään kynsin ja hampain kiinni omasta miehestä. Mies tuskin saa hengittää muiden naisten...
  15. V

    Synttärikakkujen leipojat

    Täällä kun on niitä kakkupinoja tuon tuostakin. Niin kertokaa mulle jos haluaa tehdä marsipaanipäällysteisen kakun, niin tarviiko se marsipaani vain kaulita levyksi? Vai pitääkö siihen sekottaa joukkoon jotain notkistamaan sitä marsipaanipötkylää?
  16. V

    Äiti Amma

    Muistakaa kaikki jotka kykenette mennä halaamaan Ammaa Helsingin kaapelitehtaalle 3-4.11.
  17. V

    Iskekää mua halolla päähän!

    Meille EI tule vauvoja. Laittakaa mut kirjottamaan se verelläni miljoona kertaa |O Meinaa vauvakuume hiipiä niskaan...
  18. V

    Tulipas tänään friikki olo

    Kun kauppamatkalla 5 eri kersaa kummasteli kovaan ääneen mun päätäni :ashamed:
  19. V

    Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset rahat?

    Vai maksaako kumpikin oman osansa asumiskuluista, ruuasta yms? Oletteko naimisissa? Meillä on ollut yhteiset rahat seurusteluajoista asti. Eilen keskustelin mieheni kanssa asiasta kun hän hämmästeli että vielä nykyaikana niin moni nainen on ns miehen tossun alla. Ja joutuu elämään pienillä...
  20. V

    Minkäköhän kokonen on äp toppahaalari

    vuodelta 2006?

Yhteistyössä