Hakutulokset

  1. R

    Käytätkö kesällä toppeja/mekkoja ilman rintsikoita

    Koittelin tänään kesävaatteita ja ahdistaa pukea liivejä pienien/ohuiden toppien alle. Olkaimet on aina väärän väriset, olkaimettomista en tykkää jne. Kaikki paidat, topit ja mekot näyttää minusta parhaimmalta ilman rintsikoita. Tissivarustuksen puolesta voisin siis käyttää, mulla on sellanen...
  2. R

    keksikää mulle uusi nikki..

    Tää on niiin kulunut, tylsäja ei-kiinnostava. Ehdotuksia :attn: :attn: :wave:
  3. R

    Mistä tämä tunne johtuu??

    Sain kolmannen -ja viimeisen lapseni syksyllä. Perheenlisäys on siis ehdoton EI, monestakin syystä. Olen antanut kaikki vauvan vaatteet ja tarvikkeet pois, siis ihan kaiken (lukuunottamatta muutamia juttuja, jota haluan antaa lapsilleni sitten, kun saavat itse lapsia) Minulla ei ole...
  4. R

    Tässä tulee mega-hyvä makkarastroganoff-ohje

    Makkaraa Sipulia Lihalientä Suolakurkkua Hunajaa Sinappia Mustapippuria Tomaattipyreetä Smetanaa Vie järjen mennessään.. :p
  5. R

    mua ei yhtään harmita, että mies käy viihteellä

    ja kysyi siis eilenkin, onko ok jos menee työporukan kanssa syömään+juomaan..mutta se mua oikeesti v*tuttaa, että aina siihen yhen illan baarikeikkaan menee tää toinenkin päivä. Mies käy aika paljon (??) eli siis n. 2 krt/kk ulkona ja asia mulle ok, mutta sitte tää, että toinen on koko...
  6. R

    Gallup sukupuolista(täysin humpuukia siis..)

    Jos saisit kaksi lasta (eikä sinulla olisi ainuttakaan lasta siis ennestään), kumpaa sukupuolta valitsisit, jos sukupuoli olisi molemmilla siis sama?? itse vastaan ekana: tyttöjä
  7. R

    JUSTJUU!!!

    Kerkesin laittaan yksäriä ja huomenna lisää!
  8. R

    Miksi tää Blume-juttu järkyttää??

    Mielestäni on selvää, että netti mahdollistaa henkilöiden esittäytymisen väärinä persoonina (joka ei muuten ole rikos, paitsi virkavaltaa vastaan) Ikinä ei tiedä, kun koneesi kanssa keskustelet, onko 5:n lapsen 33-v yh-äiti Parikkalasta oikeasti esim. 21-vuotias lapseton, tylsistynyt...
  9. R

    Viikon paskamutsi palkintoa minulle..?

    Lunta sataa, ei olla päästy kauppaan, joten en tehnyt myöskään ruokaa. En jaksa ulkoilla iltapäivällä lasten kanssa, kun en vaan viitsi alkaa tapella vaatteita päälle. En myöskään harjannut 2-v hampaita aamulla, kun en jaksanut alkaa taistelua. Lounaaksi söimme piparitalon ja konvehteja...
  10. R

    Meillä ei riidellä joulusta =) (vastine toiseen ketjuun)

    Olen ilmoittanut olevani joka joulu omien vanhempieni luona, jonne tulee sisarukseni lapsineen, tätini, enoni, serkkuni jne jne. Olen myös sanonut miehelle, että jos haluat mennä vanhempiesi luo, siitä vain. Emme lasten kanssa tule jokatapauksessa. Omat vanhempani ovat lapsillemme läheisiä ja...
  11. R

    Voiko etäsuhde toimia avioliitossa??

    Kysyn siksi, että mulle on tarjottu ensi syksystä alkaen hyvää duunia kotipaikkakunnaltani. Mies on ilmoittanut ettei todella aio muuttaa ja olen pikkuisen kyrpiintynyt siihen, että ollaan koko yhteiselämämme asuttu ja menty hänen ehdoillaan. Hänen työnsä tulee aina muita asioita ennen. Minä...
  12. R

    Martina laitatti vauvallensa korvikset!!

    http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a104302/martina+aitolehti+laitoimme+vauvalle+reiat+korviin++katso+kuva/ :o :( :o :kieh: :( Mikä ihmisissä on vialla??? :attn: Tuskin reppana niitä ainakaan itse pyysi..Miksei voi antaa vauvan olla vauva? Täysin puolustuskyvytön ihminen viedään...
  13. R

    Sain keskenmenon perunasta/lihasta..

    Kopioidaan tännekin logiikkaa rokotevastustajien tapaan :) Arvatkaapa mitä? Sain keskenmenon viime syksynä. Olin syönyt edellisenä päivänä karjalanpaistia ja perunamuusia. Ilmiselvästi keskenmenoni johtui joko perunasta, naudanlihasta, posuunlihasta, laakerinlehdistä, porkkanasta, sipulista...
  14. R

    onko tilastoa olemassa alle 6kk:n ikäisistä (sika-asiaa)

    possuun sairastuneista?
  15. R

    Käykö jollakin kotisiivoja, mitä maksaa ja...

    oletko ollut tyytyväinen työn jälkeen? Mikä olisi pk-seudulla firma, jota voit suositella? Suhtaudun vähän nihkeästi ideaan ostaa kotisiivousta, mutta mies haluaa ostaa avuksi siivouspalvelua. Ei halua että kaikki aikani menee kotitöihin, kun olen aika neuroottinen puhtauden suhteen...
  16. R

    Loppuraskaus ja menkkakivut??

    Tällaista mulla ei aiemmin ole ollut. Tänään 37+0 ja menkkakivut herättivät aamusta. Kokemuksia?
  17. R

    Kylppärirempan hinta??

    Mitä maksaa noin niinkun suunnilleen kylppärirempan teettäminen? Työt ja materiaalit? Laatoitettava ala n. 5 m2. Olen niiiiiin kyllästynyt tohon vieraskylppäriin, että haluis rempata sen..
  18. R

    Anoppila-ongelma..

    Löytyisikö kohtalotovereita, eli henkilöitä, joilla on ongelmia väleissä miehen sukuun (oikeastaan ihan koko pieneen sukuun) Menemättä enempää yksityiskohtiin, onko joku täällä tehnyt ratkaisua, että on katkaissut välit puolisonsa sukuun kokonaan? Tuntuu, että välien katkaiseminen olisi...
  19. R

    Raskausoireet katosi rv 8

    Hei! Olisiko kellään positiivista kokemusta raskausoireiden katoamisesta? Olen ollut koko raskausajan hirveän huonovointinen, oksentelu ja ällötys on kuulunut vuorokauden jokaiseen tuntiin. Oireet loppuivat rv 8 kokonaan ja nyt pitäisi olla 8+3 menossa. On niin monta km:a takana, etten oikein...
  20. R

    HCG rv 4-5

    Heips! Minulla siis viikkoja kasassa jotakuinkin 4+5 tms. (plussatestin tein siis viime perjantaina). Keskenmenohistorian vuoksi menin hcg-mittaukseen ja tulos oli 582. Lääkäri kommentoi, että arvo niin huono, ettei aloita tukilääkitystä (lugesteron), kommentoi, että luget vain pitkittää...

Yhteistyössä