Hakutulokset

  1. tirulii

    "hoitolaiset" kysymys teille..

    Onko teille joilla onnistunut ivf-hoito ja olette saaneet vaavelin,nii sanottu milloin vois yrittää toista waawelia? Onko siinä vuosi se väliä vai mistä olisin saanut päähäni moista?
  2. tirulii

    Aydin Tekay raskauslaskuri

    Aydin Tekay raskauslaskuri Te jotka hoidoilla plussanneet,nii ootteko käyneet tuolla lasketuttamassa r-viikkoja.Kun mulle se antaa 2 pv vähemän kuin hoitopaikka laskutavan mukaan.Siellä on ihan alkion siirtopäivä erikseen otettu huomioon.Eihän toi iso ero sinällään ole,mut näin alussa se...
  3. tirulii

    Aydin Tekay raskauslaskuri

    Te jotka hoidoilla plussanneet,nii ootteko käyneet tuolla lasketuttamassa r-viikkoja.Kun mulle se antaa 2 pv vähemän kuin hoitopaikka laskutavan mukaan.Siellä on ihan alkion siirtopäivä erikseen otettu huomioon.Eihän toi iso ero sinällään ole,mut näin alussa se kaksikin päivää tuntuu jopa 2...
  4. tirulii

    Hcg arvoista kysyttävää...

    Hoidoissa plussanneille kysymys Olen tuolta vauvah. puolelta ja tuoresiirrosta plussasin .Hcg oli pp14->180 ja kuulemma keskiarvon alapuolella.Millaisia arvoja olette saaneet pp14 jos olette käyneet verikokeessa?? Ja jatkuiko raskaus ja jos niin mimmoisilla arvoilla? Olen huolesta harmaana...
  5. tirulii

    Hoidoissa plussanneille kysymys

    Olen tuolta vauvah. puolelta ja tuoresiirrosta plussasin .Hcg oli pp14->180 ja kuulemma keskiarvon alapuolella.Millaisia arvoja olette saaneet pp14 jos olette käyneet verikokeessa?? Ja jatkuiko raskaus ja jos niin mimmoisilla arvoilla? Olen huolesta harmaana täällä,olisin kiitollinen kun...
  6. tirulii

    Sorry nim.merkille mahtaakohan

    ..luulin auttavani sua,mutta ohjasin sut vieläkin väärään ketjuun :ashamed: :ashamed: Onneksi Siiri S kävi oikoon tilanteen,kiitos!

Yhteistyössä