Hakutulokset

  1. T

    TALENT! Ketkä oli päivän parhaat?

    Mun mielestä se eka tanssiryhmä ja pikku-Iina!
  2. T

    Kauko Röyhkä on ihana!

    antaisin...
  3. T

    Huippiksesta kysymys??!

    Näköjään alko jo uudet jaksot. Kumpi sen edellisen voitti, natasha vai se toinen?
  4. T

    VOI EI! Näittekö ton tytön Talentissa!?!?

    Jestas miten lauloi ihanasti, siis se pieni Iina.
  5. T

    Baarikärpäsen Maisa

    ...on jotenki liikkis :) ja aika kone noissa biiseissä.
  6. T

    Mitä ruokaa teidän on tehny ekaks mieli oksennustaudin jälkeen?

    Ja mitä ootte syöny ja kuinka pian? Mä oksensin viimeks kolme tuntia sitten ja nyt alkaa vähän tehdä mieli ruokaa. Tarkemmin jotain tosi kirpeitä ja suolasia salmiakkeja! Mistähän toi tulee...? Mut niitä ei oo. Ehkä syön mannapuuroa vähän..
  7. T

    Terveisiä oksennustaudista :(

    Toista päivää pikkunen on vatsataudissa. Nyt jo ihan vetelä, mitään ei suostu syömään, pikku tilkkoja juo laimennettua mehua. Yleensä super vilkas poika on kyllä nyt rauhallinen... :/ Onko muilla ollu?
  8. T

    MIKSI perjantaisin tulee niin paskoja ohjelmia?!??

    Totuuden hetki, Tartu mikkiin, joku idiootti leffa, Ben Stiller Show - ihan surkeita ohjelmia kaikkia! Sit toisina iltoina tulee hyviä ohjelmia päällekäin. Tyhmää sanon minä. Kohta onneks bb.... :)
  9. T

    En tajuu. Nimistä...

    Tapasin perheen, jonka lapset on Emil, Ella, Eeli, Ellen ja Eliel. EIkö noissa mee jo sekasin? Joo tiedän, ei kuulu mulle jne...
  10. T

    bb-samilla on ihana ääni!

    ei muuta
  11. T

    Miten lapselle voi opettaa ärrää?

    Kun pieni kovasti haluis sen oppia. D:n osaa jo sanoa, ja kaikki muutkin kirjaimet. D pitää kuulemma oppia, että voi oppia R:n. Mut miten sitä vois opettaa? Kiire ei kyl oo, ku ei oo vielä neljääkään..
  12. T

    Jee, ostin ihanan haalarin tänään pojalle!

    Ticketin mustan talvihaalarin, josta saa fleecevuoren irti, menee siis varmaan jo lokakuusta eteenpäin. Se on niin makee!
  13. T

    Paljon teidän 3-4-vuotiaat nukkuu vuorokaudessa?

    Mun poika yöllä 9-10h ja päikkärit usein vaan n.30-40 min. Musta tuntuu, että toi on tosi vähän.... täyttää parin kuukauden päästä 4.
  14. T

    Leivonta-apua: Banaanikakkuohje ilman voita?!?!?!?

    Olis liikaa banaaneja, munia, kaikki jauhot, sokerit ym. Mutta voita vain 50g. Löytyiskö hyvä resepti banaanikakulle tms? KIITOS
  15. T

    G: mihin liikkeeseen ottaisit 1000 euron lahjakortin?

    Jos sais valita. kauppakeskus ei käy, vaan yksittäinen kauppa tai liike. mä ottaisin stockalle :)
  16. T

    Perinteinen G: Mitä syötte tänään iltapalaksi?

    MÄ oon yksin kotona ja vedän kaikkea mahdollista sekalaisessa järjestyksessä pitkän työpäivän jälkeen: kurkkua, lihapullia, leipää, jätskiä...
  17. T

    Onks teillä tällasta? Menkoista...

    Hirveä päivä ollut. Oon ollu tosi kireenä ja väsyny, ahdistuneena miettiny kaiken maailman murheet, en oo jaksanu yhtää muksun temppuja ja äsken vielä väänsin typerästä asiasta exän kanssa riitaa. Ja päädyin lopulta itkemään hulluna itsekseni. Sit tajusin, et menkat alkaakin varmaan taas...
  18. T

    Yksinäisen tuska - haluaisin niin lapsen... kohtalotovereita?

    Mulla on siis ihana poika jo, mutta oon jo pari vuotta kaivannu ja halunnu toista lasta. Välillä on ihan kamala vauvakuume ja lapsen kaipuu.. Mutta minkäs teet, kun ei oo löytynyt uutta miestä. Niin surullista...

Yhteistyössä