Hakutulokset

  1. T

    Vähänkö jännittää!!!!!

    Mun ystävä just soitti ja kertoi että hänen synnytyksensä on käynnistyny! :heart:
  2. T

    Tuli mieleen siitä punanen valo-ketjusta

    Mä näin viime yönä unta ett meijän ikkunasta tuli punanen valo miehen ottaan. Ja olin iha paniikis ett ufot vie meijät :D :laugh:
  3. T

    ootteko huomannu

    dr. phil pilkkaa aina lihavia vieraitaan :$
  4. T

    Mitä annatte vauvalle joululahjaks?

    Mä annan meijän tytölle sellasen tipusysteemin mitä voi pyörittää eteenpäin ja siitä kuuluu kaikenlaista naksutusta yms. Ja ostaisin vielä ison pehmonallen jos löytäisin sopivan mistä ei irtoa mitään pientä esim. silmät. Mitäs muut meinaa? Ja saa laittaa taaperoidenkin ja isompien lasten...
  5. T

    Ihanaa kun joulu tulee!!!

    Mä olen niin onnellinen! Meijä vauvan ekan joulu :heart:
  6. T

    Löytyykö

    mistään sellasta isoo nallee missä ei ois mitään irtoovaa osaa? Tolle neidille (kohta 5kk)ajattelin jouluks ostaa. Oon kattonu Anttilasta, Prismasta ja Cittarista enkä oo löytäny.
  7. T

    Voi v**** mä sanon sen s*****n seksipankin kanssa!!!!!

    Mä oon melkei kaks viikkoo venaillu eikä ne ees vastaa ees s-postiin!!! |O |O |O
  8. T

    Onko kellään krapulassa paniikkioireita?

    Tuli mieleen tosta krapulakeskustelusta. Mulla on aina ihan kauheeta krapulassa: punastun jos joku juttelee mulle, sydän hakkaa, on vaikee katsoo ketään silmiin, pelottaa mennä ihmisten ilmoille. Mietiskelen ett onkos toi kovin yleistä muilla.
  9. T

    Vauvan sormessa puremajälki

    Serkku ilmeisesti purrut eilen. Huomattiin tänään aamulla, nyt iltaa kohden se punotus on levinny kauheesti. Pitääkö mun nyt viedä se päivystykseen? Siin on varmaa tulehdus ku se on niin punanen ja turvottaa vähän. Tyttö on 4,5 kk.
  10. T

    minkälainen puku anna abreulla oli?

    onks kellään linkkii? en jaksanu lukee tota toista ketjuu...
  11. T

    Mun mies lähti hakee mulle kepappii (turha)

    :p Ja on krapula. :saint: Eipä mulla muuta asiaa :D
  12. T

    Mistähän johtuu tää pahoinvointi

    Samaa yökötystä ku raskaana ollessani, iskee etenkin yöaikaan. Ruokakaupassa hankala ostaa mitää ku yököttää kaikki tuotteet. En siis todennäköisesti ole raskaana koska mulla on mirena kierukka. Voikohan johtua hormoneista tms.?? Kierukasta? Se on ollut kolme kuukautta.
  13. T

    Me annettiin meijän koira pois

    Kirjottelin joskus aiemmin tänne ku meijän kettis näykkäs meijän vauvaa. Nyt on sitten pois annettu ja paha mieli koiran puolesta.. :( En usko että se läpeensä paha on, mutta mun tehtäväni on suojella lastani ja tää oli paras ratkaisu. Kiitos kun sain purkautua
  14. T

    Meijän kultakala on läski

    Nih :heart:
  15. T

    Eiks missään enää myydä

    sitä semmosta laitetta missä laitettiin sellasii "antureita" kehoon niille kohille mistä halus polttaa rasvaa? TV-shopissa tais olla joskus. Onko jollain semmone? Toimiiko?
  16. T

    Mie tilasin leluja mulle ja ukolle netistä

    Ettäs tiiätte B)
  17. T

    Koira näykkäs tänään 4kk vauvaa...

    Niin, toi meiän koira näykkäs meiän 4kk tyttöö tänään. Eli piikille pitäis viedä tai sit toiseen kotiin. En piikille haluis kuitenkaan kun on kumminkin nuori koira kyseessä...
  18. T

    Onkohan mulla joku puutos

    kun hiukset lähtee päästä ja väsyttää koko ajan? :kieh:
  19. T

    Mistähän johtuu

    kun pissaan niin alavatsaan sattuu. Ei kirvele kuitenkaan, alavatsaan vaan koskee?

Yhteistyössä