Hakutulokset

  1. A

    Mikä on seksuaalista ahdistelua?

    Kun tuo eduskunnan ahdistelu-juttu nyt on ollut kovin pinnalla, niin on herännyt mietityttämään, että mikä kaikki koetaan seksuaaliseksi ahdisteluksi. Nykyään tällä tavoin häirityksi tuleminen tuntuu olevan kovin yleistä. Itse en ole koskaan tullut tällä tavoin ahdistelluksi, enkä tunne...
  2. A

    Pyramido-peliä kellään?

    Löytyiskö keltään Pyramido-peliä tai lähinnä sen suomenkielisiä ohjeita? Lapsille kulkeutui jostain kyseinen peli. Kaikki osat on muuten, paitsi ohjeet vaan norjaksi. Oma kielitaito valitettavan heikko juuri norjan kohdalla... =) Jos joltain löytyisi, niin kopioita kaipailisin. Maksan...
  3. A

    Onko hyviä turvaistuimia olemassa?

    Kuopuksen on aika kevään mittaan siirtyä kaukalosta turvaistuimeen ja olen jo näin etukäteen alkanut kartottaa tilannetta. Olen lukenut testituloksia niin että silmissä vilisee ja keskustelupalstoilta selannut eri vaihtoehtoja. Akta Gracot ovat ilmeisesti poissa laskuista kokonaan...
  4. A

    Pitääkö tulojaan hävetä?

    Ihan missä mielessä vaan. Minulla vaan ongelma on tämä. Minulla on tuttava, jonka kanssa ei voi puhua oikein mistään. Kun kaikki kuitenkin tulkitaan rahoilla leveilyksi. Jos sanon, että ostan vauvalle valmiita soseita, koskapa olen laiskaakin laiskempi ruoanlaittaja, lähtee puhelu...
  5. A

    Miksi viette lapsen hoitoon?

    Oikeasti ei kiinnosta, mutta haluan huomiota. Haluan tuntea olevani koko porukan paras äiti ja lasten etujen järkkymätön puolestapuhuja. LAPSEN ETU on aina mielessä, kun tässä koneella lakkaamatta päivystän. Soseet teen itse ja Reimatecit ostan ja imetän ja kestovaippaan ja seison vaikka...
  6. A

    Miksi pitäis selittää? (kestovaippakeskustelusta)

    Kävin Kestovaippainfo -sivuilla etsimässä vähän lisätietoa ja pyyhkäisin sitten saman tien keskustelufoorumille selailemaan. Siellä törmäsin ketjuun, jonka otsikkona oli "Hyviä syitä olla käyttämättä kestovaippoja", johon kävijät olivat listanneet kuulemiaan huonoja selityksiä sille, ettei...
  7. A

    Kuka kertois kestovaipoista?

    Nyt tarvitsisin apua kestovaippojen käyttäjiltä. Meillä on 3 kk ikäinen tyttö, joka nukkuu yöllä n. 8-9 tuntia. Tämän jälkeen herää syömään ja jatkaa uniaan vielä noin 2 tuntia. Olen päättänyt kokeilla vauvalle kestovaippoja nyt, kun rytmi on tasaantunut ja unetkin pitkiä, enkä siten ole...
  8. A

    Kyllä joidenkin tyyli sitten osaa ärsyttää

    Kerron nyt ihan mustana, mikä ärsyttää täällä palstalla! Ärsyttää se, kun joku kirjoittaa jostain (yleensä lasten kasvatukseen liittyvästä) asiasta jotain päättäen jaarituksensa sanoihin "jokainen tietysti tyylillään, mutta..." Tämä ilmaus sisältää automaattisesti sen ajatuksen, että...
  9. A

    Kysy ja vastaa -ketju

    Tämä on se ketju, jossa voit kysyä mitä tahansa! Vastauksen antakoon kuka tahansa, joka sattuu tietämään. Itseäni vaivaavat ainakin seuraavat asiat: - mikä ero on paidalla, puserolla ja paitapuserolla? - miksi tunika on muodikas, mutta paitis ei? - vaihtaako suomalainen metsäjänis...
  10. A

    kehuja

    Ihan vaan piti kirjoittaa kehuja, kun olen tässä "salaa" lueskellut tämän palstan juttuja. Täällä on ihanan paljon fiksuja kirjoittajia ja tosi vähän niitä toisten haukkujia ja mollaajia. Täällä kirjoittajat löytää vikoja myös itsestään ja omista kullannupuistaan. Toisten valintoja ei juuri...

Yhteistyössä