Hakutulokset

  1. T

    Twistinaru hyppelyä

    Heippa! Semmoinen ongelma tuli tänään eteen, että ostin 8v. tyttärelleni twistinarun ja lupasin oikein opettaa hyppimistäkin sillä B) ...Mutta kuinkas sitten kävikään :/ Seistiin vastakkain naru nilkoissa, enkä yhtään muistanut mitä sillä tehtiin. Muistaisiko joku muu? Mistä saisi esim...
  2. T

    ongelma

    Minulla on kolme koiraa kaksi sekarotuista urosta (pienikokoista) toinen on 2v. ja toinen 1v. ja sitten on 6kk oleva narttu rotikka. No kun Rotikka tuli meille tuo nuorempi uros keksi alkaa pissaamaan uudelleen sisälle esim kinttu nousee huolettomasti minnevaan narttu rotikka ei meinaa oppia...
  3. T

    pienet koirat ja rotikka

    meillä siis on 2v. sekarotuinen (tiibetinspanieli/venäjän bologna uros) ja 10kk (bichon frice/ perhoskoira uros) ja nyt 12 viikkoinen rottweiler narttu. Selkeästi tuo pienin kooltaan 10kk vanha jää nartulle alakynteen kun ei vielä osaa/ tajua ärähtää tarpeeksi ja koko on niin pieni että pentu...
  4. T

    koiran omistajia Espoosta

    Moi! ajattelin kysyä onko koiran omistajia lähinnä Espoon kivenlahden suunnalta? jos joskus näkisi koirienparissa! itsellä kaksi pientä sekarotuista ja nyt rotikka vauva postia saa laittaa didu@suomi24.fi
  5. T

    Espoosta seuraa (Kivenlahden tienoilta)

    Heips! Olen 9kk vanhan tyttösen äiti ja päivät käy pitkiksi ja kauppa ym seura ei olisi pahitteeksi. Perheeseen kuuluu myös mies ja kaksi koiraa seka pari kania. Odottelen myös toista lasta jonka laskettu aika on 27.10. laittakaa viestiä vastailen sitten!! :flower: :attn:
  6. T

    Espoon Kivenlahti ja lähiympäristön äidit

    Moi! Nyt kaikki Kivenlahtelaiset ja lähiympäristän mammat pinkkaan! didu@suomi24.fi Olis kiva saada seuraa.. :attn:
  7. T

    Mese seuraa?

    Moi! Täällä olis 26v äippä vailla mese seuraa laittakaa osoitteita niin palataan asiaan!! :wave:
  8. T

    Espoon äidit huomio!!

    Ystävää ja kahviseuraa kaipaa äiti (26v.) ja tytär (n.2kk) laittakaahan postia niin katsellaan josko seuraa löytyisi alkutalven synkkyyteen didu@suomi24.fi :attn:
  9. T

    Espoosta ystäviä

    Moi! Kaipailen ystäviä Espoon seudulta mielellään aika liki Kivenlahtea. Itselläni on 2kk vanha tyttö ja itse olen 26v. Laittakaa ihmeessä sähköpostia tulemaan didu@luukku.com tai didu@suomi24.fi T:Tiina :wave:
  10. T

    Äippä seuraa Espoosta?

    Moi! Oliskos äippäseuraa Espoosta? olisi kiva saada uusia ystäviä ja tytöllekin seuraa. itse olen 2kk vanhan Alma neidin äiti, mielellään jos asut lähellä Kivenlahtea olis kiva. T:Tiina didu@suomi24.fi
  11. T

    Ädinmaidonkorvikkeen hinta!

    Moi! Äidinmaidonkorviketta ei enää saa jostainpaikoista ainakaan paljon halvemmalla mutta miksi lasten ruokaa ei saisi myydä tarjouksella?? Myydäänhän aikuistenkin, suivaannuin niin että valitin, sietäisi muidenkin valittaa kun menee lapsiperheellä rahaa muutenkin ja miksi lapsia kohdellaan...
  12. T

    Espoo/ helsingin äidit tai tulevat äidit

    Hei!! Olisiko täällä espoolaisia tai lähiseudulta olevia äitejä joista saisi seuraa ja uusia ystäviä? :) Itse saan lapsen 1.8 kun se leikataan jos ei aiemmin päätä tulla ulos. Olisi kiva saada tuttuja ja ystäviä joidenkanssa tapailla. Mutta meilailkaa ensin osoite on: tiina.virkkunen@netti.fi...
  13. T

    Tulevia äitejä pk-seudulta?

    HEIP! Minulla on laskettuaika 4.8 mutta leikataan jo aiemmin ja ajattelin kysellä onko Espoo/Helsinki/vantaa seudulla kenties lähes samassa vaiheessa eli loppu suoralla olevia äitejä??? Kirjoittelu ja kenties soittelu ja miks ei näkemis seuraa kaivaten T:Tiitu Laittakaa postia...
  14. T

    Odottavia tai jo äitejä pk seudulta

    Hei!! Olisi kiva tutustua kenties samassa vaiheessa raskaana oleviin(itsellä menossa viikko 16). Meili tai mese kavereita tai jopa ihan nähdä kunhan äippä lomille jäädään. :wave: Tämä on esikoiseni ja odottelen sitä innolla. mutta vastailkaapa ja heittäkää postilla niin ilostun suuresti...

Yhteistyössä