Hakutulokset

  1. S

    kemiallinen raskaus

    Tänään kp 29/30-32 ja aamulla acon10 näytti erittäin hailua haamua (en ole ennen siihen saanut mitään) ja heti perään menkat :( Tämä oli nyt neljäs kerta ja näitä on tullut tasan puolen vuoden välein. Testasin näin aikaisin koska on ollut selviä oireita raskaudesta. Menkkakipuja tällä kertaa ei...
  2. S

    Olemme päättäneet ottaa sen mikä eteen tulee..:)

    Pidämme siis lapsen vaikka hän olisi down. Kysyin kunnalta ja saamme kodinhoitajan lapsen synnyttyä 3 viikoksi. Ja jatkossa 1-2päivää viikossa. Tuleva pelottaa, mutta kyllä me jaksamme, taistelemme eteenpäin :heart: :)
  3. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    ...en jaksanut etsiä ketjua, jatkan nyt tähän. ABORTTIA en halua tehdä, se vastoin periaatteita, eikä siitä ollutkaan kyse. Saimme 1,5kk sitten tietää että vauvamme on Down. Olemme miettineet ADOPTIOON ANTAMISTA pienen synnyttyä, koska emme tiedä riittääkö voimavaramme down lapsen hoitoon...
  4. S

    Uusi vauva

    Olen 33v. ekan ja lapsen sain 29v. alku oli todella rankka lapsi oli lähellä kuolla ja oli pitkään sairaalassa. ja oli pitkään toipilas kotona. 7kk alussa ei öisin nukuttu päivä alkoi klo 2 yöllä. sit oltiin unikoulussa ja sitten nukuttiin illasta koko yö aamuun mutta joka toinen viikko 2-3 yötä...
  5. S

    rypäleraskaus

    Onko kenelläkään kokemuksia rypäleraskaudesta? Jouduin eilen kaavintaan, koska epäilivät rypäleraskautta.. Ensi viikolla verikokeisiin ja odotetaan patologin tutkimus tulosta , mitä kohdussa oikein oli.. Melkoinen järkytys..
  6. S

    Ero tulossa

    Mies on monta kertaa aiemminkin sanonut että ei enää halua jatkaa. nyt taas. Tuntuu olevan tosissaan. Täytettiin jo asunnon irtisanomislappukin ( ei vielä lähetetty). Syy: kun en tee kotitöitä tarpeeksi. Imuri ei minun kädessä viihdy eikä oikein tiskirättikään. En vaan jaksa. Varinkin nyt kun...
  7. S

    kaksi keskenmenoa rvk 10

    Minulla on nyt vuoden sisällä ollut kaksi keskenmenoa. Kummassakin sikiö lähtenyt kehittymään ja syke jo näkynyt, mutta rvk 10 alkanut vuoto, sikiö vastannut paria viikkoa pienempää. Kolme onnistunutta raskautta näitä ennen, tosin vuosia sitten. Olo on toivoton ja lannistunut... mistä voi...
  8. S

    kaksi keskenmenoa rvk 10

    Minulla on nyt vuoden sisällä ollut kaksi keskenmenoa. Kummassakin sikiö lähtenyt kehittymään ja syke jo näkynyt, mutta rvk 10 alkanut vuoto, sikiö vastannut paria viikkoa pienempää. Kolme onnistunutta raskautta näitä ennen, tosin vuosia sitten. Olo on toivoton ja lannistunut... mistä voi...
  9. S

    tutkimukset 3 km:n jälkeen

    Hei! Haluaisin tietää, millä lailla tutkimukset alkavat ja etenevät kolmen peräkkäisen keskenmenon jälkeen? Omasta terveyskeskuksesta lähete vai miten? Miten yksityisellä onnistuisi? Olen kiitollinen kaikista vastauksista ja lohduttaisi kuulla, onko kukaan onnistunut usean keskenmenon jälkeen...
  10. S

    Lapseton siksi, ettei mies halua...

    ...miehellä siis ennestään 2 lasta, eikä halua enää lisää lapsia minun kanssani. 9 yhteistä vuotta takana, nuorena tyttönä se ei vielä haitannut, vaikka tiesin, ettei mies varmaankaan enää lapsia halua. Nyt olen surullinen. koska joudun tekemään valinnan äitiyden ja mieheni välillä. Onko muita...
  11. S

    kesken meni

    Kaiken sen odotuksen jälkeen.Vuosi yritettiin, ei mitään, sitten 4 kuukautta clomifen avustuksella, ei mitään, sitten kolme inssiä, eikä onnistumista.Sitten eka IFV-hoito ja toisesta pakkassiirrosta plussa joka meni kesken rv 7, juuri kun olin käynyt ekassa ultrassa ja kaiken vielä piti tapahtua...
  12. S

    Uusi lapsi exälle

    Tämä on erittäin noloa ja vaikeaa, toivoisin siis asiallisia neuvoja sillä tyhmyyteni tiedostan kyllä itsekin :ashamed: Erosimme mieheni kanssa vuosi sitten, olimme avossa emmekä käyneet sopimassa kahden lapsemme elatuksesta lastenvalvojan luona koska emme kumpikaan sitä halunneet. En siis ole...
  13. S

    lapsettomuus-kriisi parisuhteessa

    Hei! mulla on ihana mies ja olen kokenut että suhteemme on loistava. nyt kuitenkin lapsettomuus tuo erinäistä kitkaa välillemme välillä. miestäni häiritsee negatiivinen suhtautumiseni. sisälläni koitan pitää itseni maan tasalla etten lähtisi toivomaan liikoja, koska petyn kk toisensa jälkeen...
  14. S

    tarvitsen apua

    :'( Meille syntyi enkelipoika ja nyt se pitäisi haudata ensi viikon perjantaina 27.5. Miten te olette järjestäneet hautajaiset ja mitä sinne tarvitaan ja mitä se tapahtuu??????????Poikamme syntyi rv23 Kiitos kaikille avusta,jos haluat laitttaa sähköpostia niin osoite om maria.vaisanen@saunalahti.fi
  15. S

    myöhäinen keskenmeno

    :'( Sain kuulla, että ystävälleni olisi tullut vauva...mutta keskenmeno tuli. Osaako kukaan sanoa, missä vaiheessa raskaus oli, kun vauva piti siunata ja haudata, oli painanutkin hieman yli kilon?? :'(

Yhteistyössä