Hakutulokset

  1. S

    mistä voi ostaa tähti kuosisia sisustus tyynyjä yms.

    mä oon pitkään niistä haaveillu ja odottanut että into menisi ohi, mutta kun ei mene niin kai niitä täytyy kotiin saada ;)
  2. S

    mitä abc palikat on englanniks

    eli tarkoitan puisia (muovisia) kirjainpalikoita, ku ei ittellä nyt "leikkaa" ollenkaan...
  3. S

    kuka tiesi missä anton ja ninassa reiman lisko vk-asuja???

    kun edelleen poika sellaista haluaisi ensi kevääksi... kiitos vaan tiedosta jo etukäteen
  4. S

    kysymys erityistätukea tarvitsevien lasten vanhemmille

    hei pohdin tässä opintojen takia näitä kuntoutusasioita ja sellaista ihmettelen että, kun kunnilla on nuo päivähoitomaksut ja erikoistatukea tarvitsevien lasten vanhemmat ymmärtääkseni maksavat normaalit hoitomaksut,( vaikka päivähoito olisi osa kuntoutusta) olenko oikeassa vai väärässä tämän...
  5. S

    miltä vuodelta Reiman lisko välikausiasut?

    ihan mielenkiinnosta kysyisin, kun poika sellaisen syksyllä kaverillaan näki ja nyt haluaisi itselleen sellaisen, että kuinkahan vanhaa asua äidin on alettava metsastämää;) ja mielipiteitä onko ollut hyvä setti ( siis takkia ja huosua välikauteen tarkoitan)
  6. S

    iltalukemista 5 v pojalle olisiko vinkkejä!!!

    pojalle luetaan iltasatu, ja niitä riittää, mutta sitten hän saa vielä lukea yhden kirjan itse, miinat ja manut on suosikkeja mutta nuo omat on jo selattu niin moneenkertaan ;) mitkä kirjat olisivat kivoja ja joide kuvista lapsi saisi irti oman satunsa ;) ainakaan klassikko sadut eivät...
  7. S

    mistä kannellisia peltipurkkeja/tölkkejä?

    nyt tahdon saada järjestystä elämään kannelisia miel suorakaiteen muotoisia etsin, ja en keksi mistä? kuka keksii!!!
  8. S

    onko kukaan pessyy itse silkkipeittoa/shalia ( pentikin)

    poika niisti nenäsnsä mummon aarteeseen :whistle: ehti kuivua ennen kuin harmi havaittiin (isoveli rolli ;) ) pesu ohje neuvoo pesula reissua, onko kukaan uskaltautunut itse pesemään
  9. S

    iittalan (vaalean)vihreisiin vernoihin kukaan enää törmännyt APUA!

    eli muutama vielä puuttuu ja vielä tarttis varmaan varalle et setti säilyy 12 hengelle kun tuo määrä jouluna pöytään tunkee,,,saako enää mistään sitä vaalean vihreää? eli iittalan verna lasista siis kyse ;)
  10. S

    mistä peltipurkkeja teksteillä

    eli olen löytänyt yksittäisiä purkkeja kivoilla teksteille esim. cat food, dog food, white, bred jne, mutta haluaisin koko setin saman sävyisenä ja samantyylisillä teksteillä. voisin jopa itse alökaa askartelemaan kun vain tietäis mistä purkkeja löytäsi. osaisiko joku neuvoa?!
  11. S

    meand i paidasta ( monsteri auto)

    onko enää valikoimissa vaik onks ihan kaikki näkyvis netissä? siellä ei ainakaa ollu ja huutiksessa tuntuis olevan niukasti....
  12. S

    hm logg malliston neulehuppari

    törmäsin tälläiseen ihanuuteen yllättäen huutonetissä, eli pojan vaatteesta kyse, onko kukaan törmänny, olisiko nyt mallistossa samaa lookkia. koos jotain 92-116 väliin ( monta poikaa vailla moista ihanuutta) eli neulehupparia jossa siis huppu ja kengu tasku tuo minkä näin oli vaaleansininen...
  13. S

    miten muistaisin työkavereita

    nyt ei itsellä säteile, heittäkääs vinkit kehiin olen ollu tekemässä vuoden sijaisuutta aivan super ihanassa työpaikassa ja jotenkin haluasin heitä muistaa, mutta nyt ei oma pää keksi mitään ihanaa
  14. S

    mitä muistoksi lapselle ryhmiksestä?

    mitä lapsenne ovat saaneet tai mitä teidän päikyssä annettu tai mitä itse olette mahdollisesti saaneet lapsena? tai käännetääs vielä MITÄ haluaisitte lapsellenne, IDEOITA? budjettihan on tosi pieni sillä eihän kaupunki anna sellaisiin rahaa van hoitajien on ne itse maksettava eli max 5 e...
  15. S

    kysymyksiä tukipohjallisista

    toinen jalka alkanu mennä lättäjalaksi ja kipuilee kun kävelen sillä ihan hassusti.( lääkäri siis jo diagnosoinut vaivani) oisko tietoa paljonko pohjallinen maksaa? ja entä onko kokemuksia kuinka monta niitä tarvitsee ? muutkin vinkit kiitolla vastaan
  16. S

    softshell takki pjalle 110 ONKO OLEMASSA NÄIN PIENIÄ?

    onkohan nimi edes oikein, no kumminski onko tietoa mistä saisi? ja mitä merkkejä voisi olla tarjolla? ( mahd myös 92 koossa)
  17. S

    etsin tälläisä reima dino lakkeja, onko kaupoissa näkynyt?

    http://www.montkid.com/montkid/images/large/reima_dino_hat_lg.JPG eli toinen kierros kysyttävä, kokoa 52 ja 54 kaivataan onko kukaan törmännyt kauppoja kierrelleessään ? kiitos kovasti jos jollain olisi vinkkiä!
  18. S

    onkko kukaan törmännyt kaupassa reiman dino hattuihin ? kuva lisätty!

    oon kaikki netti kaupat käyny läpi mitkä reimaa myy,ja ei vaan löydy! mutta mites live kaupat ,muistaisiko kukaan nähneensä fleecehattuja joissa dino "harja" kiitos paljon jos joku tietäis vinkata! http://www.montkid.com/montkid/images/large/reima_dino_hat_lg.JPG musta tai sininen...
  19. S

    onko ebayn käyttäjiä, mul ei meinaa kaupat sujua myyjän kanssa, vinkkejä?!

    eli storen puolelta ostin ninkuin lähes aina... mut onko siel tullu muutoksia viimeaikoina? myyjä pyytää mua maksaa ja minä en pääse paypaliin kun myyjä ei ole kuitannu pallo postitukset on, voiko maksaa jotenkin ne erikseen vai mitä ihmettä mun pitäis tehdä, oon ihan pihalla lisäksi myyjä ei...
  20. S

    tilaaminen jenkeistä? apua ja pian!!

    vieläkö saa verovapaasti johonkin summaan asti, vai onko käytäntö muuttunut?

Yhteistyössä