Hakutulokset

  1. M

    oikeesti mun kaveri väitti et jos poika perätilassa siitä tulee homo!

    Perusteli et lapsi saa raskauden ajan tökkimisiä takapuoleen niin paljon että se herättää kiihdytysaistit mitkä homoilla herkemmät ja se laukaisee homouden. Eli kaverini neuvo: jos odotat poikaa ja se on perätilassa, kieltäydy sexistä raskauden ajan!
  2. M

    Tiesittekös et jos palstailette samalla kun sänkyilette

    ja jos tulet raskaaksi niin saat aidon palsta vauvan :D
  3. M

    soskun tuet (lasten harrastusmenot)

    Jos on saanut lasten pyöriin tukea edellisenä kesänä saako myös tänä kesänä?
  4. M

    mä haluaisin väitellä jonkun kanssa, keksikää jotain älytöntä!

    ei ole pitkilleen kukaan kirjoittanut mitään älytöntä mistä olis päässyt väittelemään (hyvässä hengessä) Keksikääs jotain äksöniä sunnuntai iltaan :D :kieh: :D
  5. M

    hitsi!

    Tartteis saada vielä lisää tilauksia ihan vähän. Jos olisi tietty firma jonka tuotteita olet ostanut/käyttänyt ja tykkäisit niistä. Mutta tällä hetkellä ei olisi tarvetta ostaa, mutta saisiko mikään tarjous sinua ostamaan vaikka et tarvitsisikaan :D Yritän keksiä miten saisin omat...
  6. M

    Nam mikä menuuuuuu

    Löysin eilen tällä päiväyksellä olevan kariniemen kokonaisen broilerin -30 %. Piti ottaa se ja kokeilla. Täältä sain idean keittää sen Keitin tänään reilun tunnin, broilerissa itsessään oli hyvä mauste seos pinnalla, antoi hyvin makua liemeen. Otin broilerin pois ja irrotelin lihat Keitin...
  7. M

    joku vihreä viinirypäle vai mikä se nyt oli?

    valitti puukon iskuista päänsärkyään täällä....onko hänestä kuulunut mitään?
  8. M

    lukiko kukaan eilen pirkasta

    tai Me lehdestä sen suklaakakun ohjeen johon tuli jotain appelsiini juttua väliin?
  9. M

    mitä koulutusta vaaditaan kelan virkailijalta?

    Tietääkö kukaan?
  10. M

    joko miljoonat hakusessa?

    eli joko olet loton tehnyt? Kävin juuri vetäsemässä neljä riviä, toivottavasti napsahtais :D koiran paskasta olen unta nähnyt joten eikös se ole selvä et tänne pääpotti napsahtaa? :whistle:
  11. M

    arvatkaas mitä noloo tein tänään

    menin viemään roskia ja samalla yksi naapuri huuti et tuu käymään...kävin heidän ovellaan ja kun tulin takas niin luin samalla kännystä tullutta viestiä, toisessa kädessä oli autonavaimet et aukaisen ovet ja otan autosta yhden jutun. Tulin pihaan (samalla katse kännyssä) ja yritin samalla painaa...
  12. M

    mitä teette nuudeleista?

    meidän lapset on löytänyt uuden ruuan: pelkkiä nuudeleita pistelisivät poskeen. Ideoita mitä niistä voi tehdä? Mietin et tekisikö tänään keiton, laittais kasvissuikaleita ja nuudeleita....tulisikohan syötävää? voiko nuudelit ensin keittää ja sitten paistinpannulla pyöräyttää kera kasvisten?
  13. M

    mä palstailen todellakin liikaa

    Oltiin laivalla esikois tyttären kanssa, hän näkee komean miehen ravintolassa. Minä olin huolissani sillä seuraavana oli meidän saunavuoro ja tiesin miehen kirjoittelevan palstalle (ihmettelen nyt mitä tekemistä noilla on keskenään). Mentiin saunaan joka oli höyrysauna ja tyttäreni vietti...
  14. M

    kissan muodot

    meillä on pentukissa 8kk ikäinen joka leikattiin pari kuukautta sitten. Nyt olen katsonut et sen pää ei kasva (on tosi pieni päinen) mutta takaruumis levenee ja maha alkaa roikkua. Tuleeko siitä oikeesti noin epäsuhta?
  15. M

    meillä oli tänään

    hääpäivä :heart: :heart: :heart:
  16. M

    Mitä eroa on (selkäsäryt)

    kun on diagnoosina: A) iskias B) välilevyn pullistuma C) SI-nivel Millaiset oireet/hoidot/uusiutumisriskit?
  17. M

    ihan alku raskaus

    Onko ihan alkuraskaudessa tavallista enemmän valkovuotoa?
  18. M

    jos on välilevyn pullistuma

    voiko se tuntua molemmin puolin selkää? mulla todettiin toisella puolella, mutta tänä aamuna kipuilee myös toinen puoli ja menee välillä "lukkoon" kävely tekee niin suurta tuskaa ETTÄ!
  19. M

    miten ne sokeriarvot menee?

    Jos paasto arvo on 5.1 onko hyvä?
  20. M

    Nuoren tytön vatsa-kylkikipu

    mistä voi johtua? tyttö on nnyt valittanut muutaman päivän että koskee kauheasti kylkeen. Nyt on tuolla lattialla ollut jo puolituntia kyykyssä kun koskee niin paljon. Mikä ihme voi olla? Lääkäriin kai se pitää alkaa soittelemaan kahdeksalta

Yhteistyössä