Hakutulokset

  1. SiNiLiLJA

    jatkuva huono olo..

    välillä vatsaa kääntää ja vääntää ja se on ihan kivikova ja täynnä ilmaa, mut mitään ei tuu pihalle. "taustalla" koko ajan sellainen pieni huononolon tunne joka sit välillä paisuu lähes kramppimaiseksi kuvotukseksi ja sit taas "vetäytyy taka-alalle", mitään ideoita mitä vois olla?? jatkunu...
  2. SiNiLiLJA

    apua, mitä vois ostaa reilu 3kk ikäiselle tyttövauvalle...??

    mennään tänään extempore tervehtiin ystäväpariskuntaa ja heidän vauvaansa, mut mä en ole ehtinyt / muistanut ostaa vielä mitään viemistä!! :ashamed: mietin et vaippapaketti olis käytännöllisin ja helpoin kun ei ole kun toi lähikauppa auki näillä tienoilla.. MUTTA minkä kokosia vaippoja 3kk...
  3. SiNiLiLJA

    onko noiden naapureiden PAKKO

    rakentaa tota autotalliaan myös sunnuntaiaamuisin???????????!!!!!!!!!!!!!!!!! mä oon ihan kypsä siihen et sitä perkeleen tallia on rakennettu ku iisakin kirkkoo ties kuinka kauan niin et aamulla klo6 ajaa raksamiehet pihaan ja sit lähtee sirkkelit, sahat ja vasarat soimaan ja kaikki jotka asuu...
  4. SiNiLiLJA

    tuli ihan teiniolo :D <3

    olen mun vanhemmilla yökylässä muksun kanssa ja ihan hirvee ikävä kotiin ja miehen luo :o siis herrasiunaa oikeesti, yks hikinen yö pitäs olla erossa niin oon ihan tuskissani täällä :ashamed: :snotty: en varmaan saa ees unta kun on liikaa tilaa sängyssä eikä ketään kenen kainaloon...
  5. SiNiLiLJA

    onhan taas tylsää!! (huonepelaajia???!!)

    sunnuntait on aina tylsiä, viikon paskin päivä :xmas: oon tässä mun vanhempien luona eikä oo mitää tekemistä, tää palstakin on ihan kuollu.. tai sit on vaan aiheita mihin mulla ei oo mitään sanottavaa.. tympii... vois pelata huonepeliä pitkästä aikaa??!! =)
  6. SiNiLiLJA

    toisinaan mä voisin sponssata ton oman isäni avaruuteen, niin paljon kun sitä rakastankin.

    ollaan tosi paljon mun vanhemmilla, nytkin yökylässä. ja mä en voi sietää sitä, että mun isä tunkee joka asiaan väliin mitä mä sovin tai puhun lapseni kanssa. perkele kun se ei ymmärrä vaikka sille sanois! äskenkin lapsi sai hirveen uhmahuutoitkupotkuraivarin ja kilju kun päätä vietäis...
  7. SiNiLiLJA

    walking with dinosaurs - hartwall areena

    piti tilata meille liput, mutta eipä ollutkaan säästöpankkia maksuvaihtoehdoissa, miten saan nyt liput? en mielestäni löytäny sieltä.. kaikilla perheenjäsenillä sama pankki, eli säästöpankki.. tarvii varmaan jonkun kaverin tillle siirtää se summa ja kaveri sit tilaa ne liput omilla...
  8. SiNiLiLJA

    eikä!!!! mä en ala enää mitää!!!! *turha!!!*

    |O |O |O |O ostin uudet ihanat karvalankamatot olkkariin, pyöreän ja perinteisen. ne on ihanan pehmeät ja upottavat ja mä niin rakastan niitä. päivän ne ehti olla lattialla kun koira meni ja oksensi siihen isommalle matolle hirveen limaoksennuksen |O ja maksimoidakseni vitutusta...
  9. SiNiLiLJA

    ihana vaihe 4v lapsella :DDD

    "äiti mä kyl sanoin matiakselle et se ei saa sit tulla mun synttäreille, mut konstan ja aleksin mä kyl päästän" :D nää nimet vaihtuu viikottain, joskus päivittäin :D ja tyypin synttärit on ens kesänä :xmas: :xmas: :xmas: että ehditään puljaamaan kutsuttavat henkilöt vielä moneen kertaan...
  10. SiNiLiLJA

    kertokaa vitsejä tai juttuja mille olette nauraneet aivan kippurassa?

    oon nyt niin levottomalla tuulella et haluun kuulla hyviä vitsejä et voin hekotella viel lisää ton äijän kiusaks :laugh:
  11. SiNiLiLJA

    millainen peti koiralle joka repii kaikki petinsä?

    :xmas: kyseessä tanskandoggi jonka mielestä on vaan tosi kivaa repiä petinsä ja ei sais ihan pelkästään kovalla lattialla nukkua.. oon suosinut kirpputoreja, ostanut sieltä sille parilla eurolla peittoja ja täkkejä, viimeksi eilen, ja nyt jo on yks peitto vanupalloina sen "huoneessa"...
  12. SiNiLiLJA

    tarvis mennä hakemaan osotteenmuutoskortteja postista

    mut oon ihan varma et unohdan taas niinkun 47 kertaa aikasemminkin :snotty: kuukausi asuttu uudessa kodissa ja kukaan ei tiedä meidän osotetta :D paitsi posti :xmas: no jos ennen joulukorttirumbaa sais lähetettyä... :whistle:
  13. SiNiLiLJA

    upouudet ikkunat joissa kaihtimet valmiina välissä

    tai siis ei valmiina, eli paikallaan, rullattuna sinne ylös, mutta niitä naruja ei ole asennettu eikä sitä säädintä mikä tulee ikkunan pieleen, onko vaikee homma? en oo ees vilkassu sinne ikkunan väliin kun siel on pussikaupalla sitä sälää, kysyn ensin täältä :D
  14. SiNiLiLJA

    suositelkaa millainen on paras lattianpesin kun kotoa löytyy laatta- ja laminaattilattiaa? =)

    tarvis ostaa joku uus, mul ollu nyt sellanen lasta, mutta se jättää lian laattojen väliin... ja se on muutenkin hajoamassa, se teleskooppivarsi on menny rikki ja kesken siivouksen se varsi menee vähänväliä kasaan :headwall: :laugh: hiukan ärsyttävää :D ehdotuksia? =)
  15. SiNiLiLJA

    mitä kaikkea kivaa te teette teidän lasten kanssa? sellaisia omia special-juttuja? =)

    me oltiin viime yönä sohvalla retkellä, ipana ihan tulessa :laugh: joskus katetaan piknik olkkarin lattialle tms. nyt oon alkanut haaveilla jostain oikeesta reissusta, laivalle lapsen kanssa lapsen ehdoilla tai kylpylään tai jonnekin, toi 4v on niin mieletön ikä, jotenkin itsellä silmät...
  16. SiNiLiLJA

    paljonko maksaa se piikikäs kynnysmatto? :DDD

    ei nyt millään saa päähänsä sen oikeeta nimee :laugh: tiedätteks mitä tarkotan? :D myydäänkö sitä valmiina paloina vai leikataanko rullasta...?
  17. SiNiLiLJA

    onko laivalla 4v lapselle mitään?

    jos lähtis viikolla, minimoisko sen känniläisten määrän? :D tekis mieli lähtee muksun kanssa johonkin reissuun, mutta.. kylpylä vois tietty olla toinen, mut käy isänsä kanssa paljon uimassa ja kylpylöissä..
  18. SiNiLiLJA

    byäää mä en pääse facebookiin ruokkiin mun ravintolatyöntekijöitä

    :'( :'( :'( "Account Unavailable Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." tyhmä naamakirja. pääseekö muut??
  19. SiNiLiLJA

    legendaarinen mies ja roskapussi-yhdistelmä.

    eilen sanoin miehelle, et sä nyt todellakin viet noi roskat ja sehän vei. nimittäin tohon ovenpieleen ja arvatkaa onko harakat ja varikset repiny ne pitkin pihaa? :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O :laugh: :laugh: :laugh: :laugh...
  20. SiNiLiLJA

    sohaisenkohan muurahaispesää kun sanon, että en ymmärrä sitä miten jossain elämä loppuu siihen kun lapsi menee nukkumaan...

    tarkoitan sitä, et tunnen useita ihmisiä joiden luona vieraiden pitää hyssytellä ja kuiskia sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan. yhdessäkin perheessä vieraat ajettiin ulos odottamaan lapsen nukahtamista ja sitten yksi kerrallaan sai hiipiä sisälle ja istua puupenkille, sohvalle ei kun se...

Yhteistyössä