Hakutulokset

  1. T

    muita joilla reilusti yli painoa ja...

    .... pitäs laihduttaa? Mulla paino jo yli 100kg eli painoa pitäa tiputtaa ainekin 30kg pois, mielellään 40kg. Olis kiva saada kuulla muitakin jotka samassa jamassa ja kenties saada vertais tukea laihduttamiseen :D
  2. T

    pettämisestä

    Mitä kokemuksia teillä pettämisestä? Jos itsellä vahva tunne, että kumppani pettää, mutta ei mitään todisteita. Osoittautuuko jossain vaiheessa todeksi? Ja mitkä voi olla ne merkit, mistä huomaa mahdollisen pettämisen?
  3. T

    Yksin, yhdessä ja taas yksin???

    Heippa! En oikein tiedä, että mille palstalle tämä asia kuuluisi, mutta kokeillaan nyt tätä ensin. Eli minulla on vajaa kaksivuotias tyttö. Raskauden ajan olin yksin, kuten myös siihen asti kun tyttö oli reilu puolitoista vuotias. Siinä vaiheessa tehtiin tytön isän kanssa päätös muuttaa...
  4. T

    Eipä tiedä ketä uskoa.....

    Kuukausi sitten vein pikku neitimme (1v7kk) sairaalaan kun oli vaikea hengen ahdistus ja jouduimmekin osastolle kun ei saatu poliklinikalla ohi. Samalla sairaalassa ottivat allergiaseulan josta löytyi raju koivuallergia (raja on 0,36, meidän neidillä 16). Sairaalasta sanoivat ett kontrolli...
  5. T

    Kymenlaaksolaiset!!!

    Täällä 30v. äippä kaipailisi uusia tuttavuuksia muista äideistä. Jos olet hauska "rämäpää", mutta asiallinen tilanteen vaatiessa ja tykkäät käydä viihteellä, niin otahan yhteyttä toiseen koheltajaan :)
  6. T

    Kouvola ja lähiseudut!

    Olen pian kolmikymppinen äippä, ja kaipaisin uusia tuttavuuksia elämääni. Ajatusten vaihtoa kahvikupposen ääressä, kaveria shoppailemaan sekä joskus myös viikonlopun viihteelle. Olen iloinen ja huumorintajuinen persoona, ennenkaikkea luotettava ystävänä! Jos olet samassa tilanteessa niin otahan...

Yhteistyössä