Hakutulokset

  1. Ä

    4-vuotiaan uniongelmat

    HEI! Kyselisin teiltä leikki-ikäisten lasten vanhemmat, heräilevätkö lapsenne vielä öisin? Meillä on neljävuotias tyttö, joka heräilee ja itkeskelee säännöllisesti joka yö. Tällaista meillä on ollut alusta lähtien. Lapsen kanssa on käyty mm. unikoulu vuoden iässä ja erilaisia...
  2. Ä

    4-vuotiaan uniongelmat

    HEI! Kyselisin teiltä leikki-ikäisten lasten vanhemmat, heräilevätkö lapsenne vielä öisin? Meillä on neljävuotias tyttö, joka heräilee ja itkeskelee säännöllisesti joka yö. Tällaista meillä on ollut alusta lähtien. Lapsen kanssa on käyty mm. unikoulu vuoden iässä ja erilaisia...
  3. Ä

    Nenä verenvuoto

    Meidän 4-vuotiaalla pojalla tulee verta nenästä ja useasti öisin, nyt tuntuu että verta on alkanut tulla useammin. Mistä se mahtaa johtua ja pitäisikö siitä olla kovin huolissaan? Kiitos vastanneille jo etukäteen :flower: :flower:
  4. Ä

    tulevaisuutta miettivä

    Minulla on on vasta 3-vuotias poika, mutta olen jo huolissani asiasta, kun ei siihen enää kauhean pitkä aika ole kun poika menee kouluun. Ongelma on se että vaihdamme asuin paikkaa n. 2 vuoden välein, ehkä muutto ulkomailla tulee pian ajankohtaiseksi. Onko kokemuksia siitä miten tämä muutto...
  5. Ä

    äidit täysästä

    heipsan,ollaan muuttamassa töysään ja kyselisinkin,onko äitejä siellä muita? Olis kiva kun lis edes yksi tuttu paikkakunnalla,kun sinne kamat rehataan.... meilaa nenna77@hotmail.com :headwall:
  6. Ä

    7- vuotiaan pelihimo

    Miten ihmeessä saada aisoihin ekaluokkalaisen pelihimo? Olen niin lopen kyllästynyt jatkuvaan kinuamiseen "saako pelata", "joko nyt saa pelata", "eilen et antanu pelata ja tänään kyllä pelaan" Joskus poika pelaa salaa, kun silmä välttää. Menee esimerkiksi nettiin tai pelaa kännykkäpelejä. Olen...
  7. Ä

    Synnytyksen jälk. masennuksen kokeneet

    Olen vajaa 3 kk ikäisen poitsun äiti ja minua kohtasi tuo kurja sairaus joka kuitenkin on nyt hallinnassa ja välillä voin ihan hyvin. TUntuu että olen aika yksin joten haluaisin vaihtaa ajatuksia. Laita mailiosoite niin mailaillaan.

Yhteistyössä