Hakutulokset

  1. Sadepäivän ilo

    käytin eilen 2,5kk vauvan lääkärissä itkuisuuden takia

    eli vauva on tyytymätön melkein kaiken hereillä olo aikansa, syö monta kertaa tunnissa, nukkuu 10 min pätkissä ja vaunuissa ja autossa vain huutaa. Lääkäri(yksityinen lastenlääkäri) oli sitä mieltä että vauva on vaan liian hyvälle opettetu ja pitäis laittaa unikouluun. Refluksi on kuulema vaan...
  2. Sadepäivän ilo

    Voi persus.. Glögikiille..??

    -
  3. Sadepäivän ilo

    Voi persus.. Glögikiille..??

    -
  4. Sadepäivän ilo

    Miten annatte lääkkeet vauvalle?

    7-kusella vauvalla on antibiootti kuuri ja yskänlääke eikä suostu nielemään kumpaakaan. Myöskään nestemmäisen panadolin anto ei enää onnistu.. Maitotilkan seassa sain nyt lääkkeet annettua, mutta silloinkin osa valui ulos joten ei ole kauhean varma keino tämäkään.. Mitä voisin vielä kokeilla?
  5. Sadepäivän ilo

    Kiasman hiihtoloman värileikki, onko kukaan käynyt?

    Eli siinä isompien +7-vuotiaiden värileikissä.. Haluaisin viedä 7-vuotiaan sinne, mutta minkälaista se toiminta on? Pystyykö/kannattaako sinne ottaa vauvan mukaan?
  6. Sadepäivän ilo

    Miten 4-kuisen tulisi olla liinassa?

    Miten siis noi jalat kuuluis olla siellä liinassa? Mä sain äsken ekaa kertaa tytön suostumaan liinaan, mutta jotenkin hää valui siinä ja jouduin koko ajan tukemaan kädellä kun jalat roikkui liinan ulkopuolella. Kietaisuristi 2:sella siis sidoin.. Oisko jollain ihan laittaa vaikka kuvaakin siitä...
  7. Sadepäivän ilo

    Pneumokokki-rokote

    Kutsu ois tuohon rokote-tutkimukseen, mutta toisaalta tekis mieli ostaa rokote että varmasti vauva saisi sen. Ootteko ottaneet lapsellenne? Onko tuntunut olevan hyötyä? Tuliko rokotteesta jotain sivuvaikutuksia?
  8. Sadepäivän ilo

    Hyviä teatteri kokemuksia?

    Eli nyt tarvitsisin vinkkiä mitä hyviä teatteri esityksiä menis tällä hetkellä Helsingissä? Haluaisin ostaa liput 60-vuotialle vanhemmille.. Onko kukaan nähnyt esim peacockin luolamiestä?
  9. Sadepäivän ilo

    kimperin liinasta.. Onko kellään?

    Mitä tykkäätte tosta liinasta, onko ollut hyvä? Meillä on kimperin trikoo liina, mutta mun mielestä se jotenkin löystyy aina käytössä ja vauva valuu aina alemmas ja roikkuu sit jommallakummalla puolella.. Vauva ei oikein muutenkaan viihdy siinä.. Enkö mä vaan osaa sitoa sitä liinaa vai...
  10. Sadepäivän ilo

    Mistä voi tilata servietit nimellä + omalla tekstillä?

    Eli haluaisin tilata ristiäisiin servietit jossa tytön nimi, syntymäaika ja runo(esim. "kun on oikein pieni" ).. Onko kukaan tilannut? Onko runo liian pitkä että tuleekohan servieteistä ihan sekavan näköisiä? Yhdestä kaupasta löysin sellasia joissa oli valmis runo, mutta mistä saisi tilattua...
  11. Sadepäivän ilo

    rintatulehdus.. Millä tissi tyhjäksi?

    Vauva 3 vko vanha ja nyt iski toinen rintatulehdus. Kipu ja paakut ovat lähellä kainaloa. Yöllä 39 astetta kuumetta. olen yrittänyt eri asentoja, mutta vaikka kuinka vauva imee niin ei tyhjene. Yritin kyljelläänkin niin että imetän päällimmäisesti rinnasta, mutta tissit on niin pienet ettei...

Yhteistyössä