Hakutulokset

  1. M

    Kissojen sopeutumisesta toisiinsa...

    ....mitens teillä on pentu ja aikuinen kissa sopeutuneet toisiinsa?? Meille tuli viime sunnuntaina kissanpentu ja tuo vanha (12v) burmaneiti oli todella vihainen. Se murisi, sähisi ja raivosi :( Ekat päivät oli tosi kamalia, kissoja ei voinut päästää yhtään samaan tilaan. Nyt sentään jo voivat...
  2. M

    Tulin just leffasta ja kyllä se Mamma Mia on ihana

    Suosittelen kaikille lämpimästi :flower: Leffasta ku tulee ulos niin suu on korvasta korvaan virneessä ja naurulihakset on kipeinä =)
  3. M

    vielä olis kaks yötä töitä ja sit 2vk vapaata.

    torstaiaamuna lähden töistä suoraan ajamaan n170km mökille. Tyttö on ollut siellä mummin ja sen miehen kanssa viikon verran. Mies pääsee tulemaan vasta perjantai aamuna. Meillä on peräti ens viikko yhteistä lomaa :flower: :)
  4. M

    Vatsatauti on kamalaa...

    ...mulla eilen aamulla kun tulin yövuorosta kotiin iski vatsataudin. Koko päivä meni ravatessa sängyn ja vessan väliä :( No onneks nyt on jo ohi, pikkuhiljaa voi jotain alkaa syömään.
  5. M

    8 vuotta sitten ähräsin tyttöäni maailmaan:)

    syntyi 01.10 yöllä B) Niin se aika vaan rientää nopeaan =)
  6. M

    No niin, kävin eilen katsomassa sinkkuelämää leffan ja kyllä se oli aivan ihana

    suosittelen hömpän ystäville =) :flower:
  7. M

    G: Kutka on menossa kattomaan sinkkuelämää leffan? ?

    Mä oon menossa huomen illalla kattoon B)
  8. M

    tänään mennään Lintsille.

    Heti kun tyttö tulee koulusta niin lähdetään Lintsille rymyämään =)
  9. M

    2 viikoa kesälomaa vietetty ja vielä samanmoinen edessä:)

    Viikko vierähti Rodoksella ja just äsken tulin mökiltä Päijänteeltä kotiin. Ja tuli talviturkki heitettyä, veden lämpötila oli 11 astetta.
  10. M

    Jee jeee maanantaina alkaa kesäloma

    Ja töihin paluu 9.6 :D
  11. M

    harmituksen harmitus, telkkari hajosi eilen:(

    Käytiin tänään uusia katsomassa, ja huh huh niitä hintoja :o
  12. M

    torstai-iltana kun menin töistä kotiin ja saunasta pihalle jäähylle

    Niin päivän aikana olivat narsissit puhjenneet kukkaan B) Aivan ihanan näköistä, ihanaa kun tulee kesä =)
  13. M

    Kyllä mulla on ihana mies!

    Lähden viikoksi Rodokselle kaverini kanssa ja ei yhtään laittanu asialle hanttiin.
  14. M

    Koskas on kesäloma?? Ja mitä suunnitelmia?

    Mulla alkaa loma 13.5-08.6. Ja lähden heti loman alkajaisiksi Kreikkaan Rodokselle ystävätteren kanssa. Muun loman käkkäilen kotona ekaluokkalaisen tahtiin. Onneksi on ees toi viikko kesäkuun puolella, saadaan viettää yhdessäkin aikaa, mennä vaikka mökille. Mies viettää lomaa muutaman päivän...
  15. M

    pyöräilykausi on sitten avattu

    Polkaisin aamulla fillarilla töihin, matkaa on 20km yhteen suuntaan. Oli hiukka vilakka keli, lähtiessä mittari näytti -4 astetta. (klo 5.30)
  16. M

    Lähtisköhän huomen aamulla fillarilla töihin?

    Aamulla pitäis startata ennen kuutta ja matkaa on noin 20 km. Illalla olis vaan niin ihanaa polkea kotia kohti.
  17. M

    No niin, sauna on sitten pesty :)

    Aamulla joku viestitti aikovansa pestä saunan ja sai minutkin saunan pesuun. Sitten saunoin puhtaassa saunassa ja join yhden siiderin lauteilla maatessani B)
  18. M

    Sataa, sataa ropisee....

    Pyykkikone rullaa, elikkä vapaapäivää vietän. Tyttö lähti kouluun ja notkun täällä. Iltapäivällä meen kasvohoitoon ja poistamaan kainalo- ja bikinirajan karvat sokeroinnilla.
  19. M

    Kulmien kestopigmentoinnista....

    Lupasin tulla kertomaan kun äitini on käynyt pigmentoimassa kulmansa. Hän kävi teettässä sen eilen, ja tulos näytti hyvältä. Nyt vaan tarttee ahkerasti rasvata niitä ettei tuu rupia. Mutta tarkemminhan sen tuloksen näkee muutaman päivän kuluttua, kunhan ovat vielä vähän asettuneet.
  20. M

    kuinka monen ekaluokkalainen saa tänään ekan todistuksen??

    Meillä tyttö saa tänään, ennen hiihtolomaa =) Jänskä nähdä onko mimmoiset arviot.

Yhteistyössä