Hakutulokset

  1. M

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Maaliskuussa*

    .
  2. M

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    :heart: Syyskuun Sykkivät sydämet Helmikuussa 2011 :heart: Nimimerkki.....IKÄ.....MONES......SAIRAALA.....TYTTÖ/POIKAOLO 24.8 Maitsu83..........................3................OAS............. 26.8 29.8 Räpä..................19.................................................poikaolo...
  3. M

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    ***SYYSKUUSSA 2011 SYNTYVÄT JOULUKUUSSA*** La & nick..............mones.................sairaala.........tyttö-/poikaolo Laskettu aika ??? Miuski00......................3...
  4. M

    Gallup: Clomifen

    Elikkäs clomifeneistä haluaisin kokemuksia. Jotenka jos saisi vaikka vastauksia seuraaviin kysymyksiin. Alla omat vastaukseni. 1) Millasella taustalla sulle on määrätty clomit? 2) Annostus & millä päivillä syödään? 3) Oletko raskautunut clomeilla, monennella kierrolla. 4) Millasia...
  5. M

    G: Mitä teillä syödään arkena

    Eli hakusessa uusia ideoita kotiruoanlaittoon. Helppoa & nopeaa etsitään. Mutta laittakaa vaikka tulevan viikon ruokalistaa mitä teillä syödään, tai mitä ehdotuksia ikinä mieleen tuleekaan. Kiitos vastanneille. =)
  6. M

    G: Maailman ärsyttävin biisi?

    Mikä on mielestäsi maailman ärsyttävin biisi?
  7. M

    Onko muita joilla ovulaatio ongelmia??

    Kyselen täältä vähän vertaistukea. Meillä saatiin tyly tuomio ku lääkäri ilmoitti eilen etten näillä näkymin ovuloi ollenkaan. Onneks tämä on nyt huomattu ajoissa, yritystä takana n. 4kk. Olen syönyt nyt yhden 3kk:n terolut kuurin pois jääneiden kuukautisten vuoksi, jonka jälkeen luomut...
  8. M

    Haalea viiva apteekin testillä testiajan jälkeen?

    Kuinka moni on saanu apteekin raskaustestillä postiivisen tuloksen testiajan jälkeen?? Lähinnä mietityttää et onko tuollanen kovinkin yleistä. Jos testiajan jälkeen saanu viivan niin onko tulos ollut ´raskaana´myöhemminkin?
  9. M

    *Serranonperhe*

    Täällä oli juttua serranon perheestä, oisko jollain antaa ketjun linkkiä?
  10. M

    Sininen kivitalo helsingissä??

    Nyt bongataan suuren suurta kivitaloa. Oltiin ukon kanssa joku aika sitte ajelulla helsingissä ja bongattiin tuollanen sininen kivitalo helsingissä? Sillo ei ollu kameraa matkassa ja tahtosin siitä käydä ottamassa kuvan. Mieheni eikä minä muisteta missä talo tarkalleen ottaen sijaitsee, koska...
  11. M

    G: Missä ajassa kihloihin/naimisiin?

    Kertokaapas mulle onnettomalle et monta vuotta kerkesitte seurustella ennenku menitte kihloihin ja naimisiin? Täällä ollaan ootettu jo 6,5vuotta eikä ensimmäistäkään elettä ole tapahtunut. Tahtookohan tuo mies oikeesti ees mua. Yhteinen asunto kyllä on ostettu ja autoki yhessä hankittu...
  12. M

    "Yliluonnolliset" kokemuksesi?

    Nonii, ku kerran kyseltiin kokemuksia spiritismilaudalla pelaamisesta ja sen kokemuksista niin pistänpä sit sellasen kyselyn pystyyn Onko teille sattunut mitään sellaista kokemusta, jolle ette ole löytäneet järjellistä selitystä, jota voisi kutsua ns. yliluonnolliseksi kokemukseksi?

Yhteistyössä