Hakutulokset

  1. V

    Lasten ikäero 4-6 vuotta, hyvät ja huonot puolet!

    Haluaisin siis esikoisen ja toisen lapsen ikäeroksi vähintään tuon 4 vuotta, eli kertokaas mulle näin suuren ikäeron hyviä ja huonoja puolia!
  2. V

    ENÄÄN

    EI ole sana! Ärsyttää kun ihmiset joka väliin tukkii tuon kun se EI ole sana!!!!!!!!!!
  3. V

    Kestovaippa-asiaa!

    Hei! Te, jotka itse teette kestovaippoja, voitteko käydä vastailemassa muutamaan kysymykseeni? http://kaksplus.fi/keskustelu/perhe-ja-koti/lastentarvikkeet/2007739-kestovaipoista/ KIITOS!
  4. V

    Kestovaipoista!

    Olen siis aivan uusi tässä asiassa ja haluaisinkin alkaa käyttämään kestovaippoja talvella syntyvällä vauvallani joten kaipaankin nyt hieman apua tässä viidakossa. Aion vaipat ommella suureksi osaksi itse ja muutaman taskuvaipan olen jo tehnyt mutta edelleen on hieman hämmentynyt olo kaikesta...
  5. V

    Tigin hiustuotteet!

    Hämmästyin suuresti kun eilen selasin ulkomaisia nettikauppoja ja löysinkin sieltä sellaisen jossa sekä tuotteet että postikulut ovat edulliset! Kauppa siis Iso-Britanniassa jossakin. Kaiken lisäksi maksu onnistui Visa Electron kortilla mutta varmennus oli nettipankkitunnuksilla. Tavarani...
  6. V

    Saisin vissiin siirtyä tälle puolelle....!

    Jos uskallan... :) Nyt olis 3 testiä tehty kotona ja tk:ssa yksi ja kaikki ne plussaa näytti.. Pikkuhiljaa alkaa mennä tajuntaan että voisi olla totta! Yli vuoden ollaan jo yritetty joten olen niin onnellinen! Onko täälä muita jotka olis just huomanneet odottavansa? En vielä uskalla...
  7. V

    Sain plussan!!!

    Anteeksi, on pakko kertoa täälä kun en vielä kenellekään uskalla kertoa! Yli vuoden ollaan yritetty ja jonotetaan julkiselle puolelle hoitoihin.. Mut ne hoidot saa nyt ilmeisesti unohtaa! Kaksi testiä tein tänään kun aamulla tekemääni testiä en ollut uskoa...Ensimmäinen lapsi siis olisi...
  8. V

    Voiko tämä olla plussa???

    Olen niin epäuskoinen etten voi uskoa että olisi plussa, pakko lähettää tänne muiden katsottavaksi.... Meillä on nyt puolitoista vuotta yritetty ja clomeja+teroja kokeiltu muutamassa kierrossa ja nyt niissä onkin tauko kun odotellaan lähetettä julkisen puolen hoitoihin.. Täytyy vissiin heti...
  9. V

    Clomifen+Terolut. Omituinen vuoto..

    Hei! Minua hieman mietityttää kun syön tällä hetkellä Teroluteja ja tänään on 5:s tabletti menossa ja eilen alkoi ruskea vuoto joka jatkuu edelleen. Kuukautiset se ei voi olla kun nyt on vasta kp19. Olen syönyt kp3-7 Clomifeniä 2tabl/päivä ja kp14 kävin ultrassa ja ainakin sielä oli yksi...
  10. V

    Epäsäännöllinen kierto+Clomifen.. Apua!!!

    Heips kaikille! Olen syönyt Meliane-merkkisiä e-pillereitä noin 7 vuotta ja lopetin ne tammikuussa 2010. Tyhjennysvuoto sen jälkeen tuli normaalisti kp28. Sitten onkin ollut melko epäsäännöllistä. Kp30, vuoto 5pv. Kp34, vuoto 7pv. Kp35, vuoto 6pv. Kp33, vuoto 6pv. Kp39, vuoto 8pv...
  11. V

    Auttakaa!

    Tuntuu että sekoan, niin pakko jakaa tilanteeni tänne... : Olen syönyt Melianeja n. 6 vuotta. Helmikuulla lopetin ne ja siitä lähtien menkat ovat tulleet aina ajallaan, kp 27-30 ja kestäneet n. 5-6 päivää. Nyt ne ovat kuitenkin suunnilleen viikon myöhässä. Tein ma-aamuna raskaustestin ja...
  12. V

    ystäviä....?

    Hei! Etsin luotettavaa ystävää Seinäjoen seudulta ja lähialueilta. Itselläni ystävät ovat hieman vähissä tiettyjen asioiden vuoksi mutta niistä sitten enemmän jos aloitamme meilailun. Itselläni ei ole vielä lapsia mutta toivomme niitä miehemme kanssa mahdollisimman pian. Olisikin mukava jos...

Yhteistyössä