Hakutulokset

  1. P

    puuro ei maistu, mikä ois yhtä täyttävää iltapalaksi?

    niin, elikkä poika on 1,5v ja ei suostu syömään puuroa enää ollenkaan. ennen meni aamu- ja iltapaloiksi 1,5dl hiutaleista keitetty puuro ja purkki pilttiä ihan helposti alas, mutta nyt saattaa maistaa ja sylkee sitte pois. äsken söi yhden leivän aamupalaksi, mutta iltapalasta oon enemmän...
  2. P

    nukkumisongelmia 3kk ikäisellä...

    meillä poika on ollu aina huono nukkumaan, ja päiväunia nukutaan max. tunti päivässä, joka johtaa siihen että illat on yhtä huutoa ku toinen on niin väsyny muttei malta tai "osaa" nukahtaa.. nyt sitte viikko sitte poitsu sai rokotteet 3kk neuvolasssa ja niitten takia nousi vähä kuumetta...
  3. P

    kuinka monta lasta suomessa syntyy vuosittain?

    elikkäs tuossa se kysymys tuliki:) yritin netistä löytää jotain tilastoa, mutta en löytäny...
  4. P

    kannattaako huolestua? painon putoaminen

    heip! elikkä siis olen raskausviikolla 17+5 ja kävin eilen puntarilla(menin vielä suoraa ruokapöydästä, eli masu ihan täynnä:D) ja huomasin että painan yli kilon vähemmän kuin neuvolassa 6.8. alko hulluna huolestuttaan että jos pikkusella ei ookkaan kaikki hyvin:( seuraava neuvola-aika on...
  5. P

    missä vaiheessa teillä napa "pullahti ulos"

    tuossahan tuo mun kysymys jo oli, tahtosin siis tietää miten muilla:) ku mua jotenki hirvittää ku mulla on menossa VASTA rv 16+1 ja nyt jo napa pullottaa silleen, että ihan just pullahtaa kokonaan ulos. ennen raskautta olin ihan normaalipainoinen ja nytten mahakin jo näkyy ihan selvästi...

Yhteistyössä