Hakutulokset

  1. M

    120 ee tiili? kait tää on vitsillä :D

    http://www.mikko.fi/announcements/details.action?announcementId=1024201
  2. M

    Paljonko ex maksaa elatusmaksua/ja ja ...?

    Minkalaisessa työssä hän on?
  3. M

    Facebook/kaverin poistaminen listalta

    Elikkä mites onnistuu? kiitos :)
  4. M

    pelkokerroin nyt

    :o
  5. M

    Kuinka kauan odotan?

    Lähetin viikko sitten (huomenna tulee vko täyteen) vauvan vaatteista kuvia eräälle, joka vaatteita tarvitsi. Ilmoitin sähkpostissa, että ottaa minuun yhteyttä mitä vaatteita haluaa. Mitään ei ole kuulunut ja tiedän että hän on ollut monestikkin kirjautuneena sen jälkeen täällä myös.. Milloin...
  6. M

    1,5v neuvola

    ja lääkäri-aika myös samassa, annetaanko rokote? Pojalla ollutt toissapäivänä kuumetta ja eilenaamullalämpöä. Ihan reipas poikanyt kuitenkin. Pitäsköhän tuo aika perua tältäpäivää?
  7. M

    Onnittelurunoa kaksoset saaneelle?

    Hakusesa olisi onnitteluruno kaksoset saaneelle äidille! *kiitos* Yritin googletella, mutta ei osunu..
  8. M

    Jeah, 200 euroa mynthon askista !

    Mies osti eilen mynthon karkkilootan ja siellä oli 200 euron voittokuponki. Pitännee vain soittaa siinä annettuun puhelinnumeroon ja ilmoittaa voittokoodi. Juuri mynthonin sivuilla kävin ja vain 50 kappaletta voittoja rasioissa. Olipas kiva yllätys!!:):)
  9. M

    G: Imetätkö ravintolassa?

    Eli imetätkö ravintolassa ruokapöydässä vai menetkö imettämään lastenhoitohuoneeseen? Tämä ketju on tarkoitettu vain galluppia varten, ei muuta! Itse menisin/olen mennyt lastenhoitohuoneeseen silloin kun imetin.
  10. M

    vaihtuuko libero-kerholla tuotteet kuinka usein?

    eli kuinka usein libero kerholla vaihtuvat nämä pupumerkeillä tilattavat tuotteet? muistaako joku? mietin vain kun tällä hetkellä siellä ei ole minulle mieluisia tuotteita tarjolla :/
  11. M

    marinoituja valkosipulinkynsiä,miten teet?

    minkalaisen marina(a)din teet vs-kynsille? kuinka kauan pitää maustua siinä? Onko kukaan kokeillut? Itse olen vain Stoccan herkusta ostanut ja ovat niiiin ihania :p

Yhteistyössä