Hakutulokset

  1. C

    Kunto-ohjelmia synnyttäneelle?

    2,5 kk synnytyksestä ja tekis mieli vähän tälle mahalle jotain tehdä. Yritin netistä etsiä jotain pieniä treeniohjelmia joita vois kotonakin tehdä, mutta en oikeen löytänyt. Onkohan sellasia edes olemassa? Ja ennen kuin joku kerkiää sanomaan, tiedän kyllä ettei se pömppö siitä välttämättä lähde...
  2. C

    G: Minkä ikäsinä teidän lapset painanu n. 5,5-6 kg?

    Tulipahan vaan mieleen ku meijän poju 9 vko oli 5680 g :)
  3. C

    Nimiäisiin vinkkejä?

    Pojalle olis siis tarkotus järjestää nimiäiset, ja olen ihan hukassa koko homman kanssa. Kutsuttuna 16 aikuista ja 7 lasta. Ruokavinkkejä saa antaa! Kuinka paljon pitää olla tarjoiltavia tollaselle ihmismäärälle? Ja mitkä olis hyviä tarjoiltavia? Kertokaa teidän nimiäisistä, mitä ruokaa tarjottu...
  4. C

    Synnytystapa-arvioon itse pyytämällä?

    Mulla oli tänään neuvolalääkäri, viikkoja 36+3. Ultran mukainen painoarvio oli 3 kiloa, ja lääkäri itse arvioi 3,5 kiloiseksi ja että varmaan reilu nelikiloinen tulee. Tiedän että voi heittää noi painoarviot paljonkin, mutta rupes nyt itteä aika paljon huolestuttamaan, itse olen kuitenkin...
  5. C

    Neuvolakorttimerkintä "vä"?

    Onkohan kellään tietoa mitä tarkoittaa toi lyhenne? Mulla lukee tarjonnan kohalla vä ja sen alapuolella rt, jonka tiedän tarkoittavan raivotarjontaa mutta mikä ihmeen vä? Ja lisäksi liikkeiden kohdalla on ensin toi vä ja sit kuitenkin ++.
  6. C

    Lähestyvä synnytys ahdistaa ja pelottaa

    Eilen alko rv 36, ja nyt oikeesti alkaa tajuamaan että tää vauva pitää oikeesti synnytääkin, ja se voi tapahtua kuuden viikon sisään milloin vaan. Huh. Todella mietityttää synnytys, pelottaa se kipu ja miten jaksan koko synnytyksen, kun peruskuntokaan ei mikään kovin hyvä ole. Sekä...
  7. C

    Hoi isomahaiset vapunviettäjät!

    Siis te näkyvästi raskaana olevat :D Onko kukaan lähdössä keskustaan tms. juhlimaan vappua? Itse pohdiskelen että viittiiköhän sitä lähteä mahoineni tonne pyörimään, ei siis todellakaan mikään pieni maha enää. Muutenkin kun kaupungilla tuijotetaan tarpeeksi, niin viittiköhän sitä sinne...
  8. C

    Käytetyt halpisvaunut, ostaisitko?

    Ostaisitko puoli vuotta käytetyt Carenan vaunut? Iältään ovat siis 2,5 vuotta vanhat, mutta noin puoli vuotta käytetyt ja hyväkuntoiset.
  9. C

    Tukihenkilö synnytyksessä (ja sen jälkeen)

    Mulla siis tilanne, että synnytykseen olisi tulossa mun kaveri tai sisko, lapsen isää en synnytykseen halua mutta synnytyksen jälkeen lapsivuodeosastolle voisi tulla. Kättärillä kun noi vierailuajat on käsittääkseni isille 8-21 ja muille 18-19, niin osaisko kukaan sanoa mikä tässä tilanteessa...
  10. C

    Raskausarvet ja raskaus

    Mielenkiinnosta kyselen, onko teille tullut raskaana ollessanne raskausarpia? Jos on niin mihin ja millä viikolla noin tulleet? Itsellä nyt menossa rv 34, ja muutama pikkuarpi tullut molempiin reisiin, ja jännäilen puhkeekohan vielä hirveet tohon mahaankin :p
  11. C

    LYHYET naiset ja raskaus

    Kiinnostais tietää minkä kokosia raskausmahoja teillä ollut? :) Ite 150 pitkä (siis pätkä :D) ja nyt viikolla 32 sf 29, ja isolta tuntuu! Ja jännittää kans paljon tulee vielä kokoa vielä lisää..
  12. C

    Alle 160 cm odottajat

    Hei! Mua kiinnostais tietää minkä kokoisia masuja teillä muilla lyhyillä odottajilla ollut. Ootteko olleet loppuraskaudesta ihan palloja jo? :D Itsellä pituutta 150, ja jännityksellä odotetaan minkäs kokoinen masu sitten kasvaapi (mikäli loppuun asti päästään)... Kuvia saa linkittää tai sitten...

Yhteistyössä